Zolang je de bolk nog maar kan zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
Ik heb geen zin om mijn lenzen in te gaan doen
Ik denk dat we geen Joost gaan zien vanavondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:43 schreef aloa het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nale-nog-onduidelijk
Joost Klein na klacht verhoord door politie, deelname aan finale nog onduidelijk
Er is een klacht ingediend tegen Joost Klein. Dat meldt de Zweedse politie aan de NOS. Waar die aanklacht over gaat, is nog steeds niet helemaal duidelijk. Wel zegt de politie dat het gaat om een incident dat donderdagavond heeft plaatsgevonden met een vrouwelijke tv-medewerker. De klacht is gisteren ingediend.
De politie zegt dat Joost Klein gisteravond laat is verhoord. Degene die de klacht heeft ingediend, is ook verhoord. De zaak is nu doorgegeven aan de openbaar aanklager. Die gaat bepalen wat ermee zal gebeuren. De afwikkeling van de zaak kan nog weken duren.
Wat dit betekent voor zijn deelname aan de finale van het Eurovisie Songfestival van vanavond, is onduidelijk.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:43 schreef aloa het volgende:
Joost Klein na klacht verhoord door politie, deelname aan finale nog onduidelijk
Er is een klacht ingediend tegen Joost Klein. Dat meldt de Zweedse politie aan de NOS. Waar die aanklacht over gaat, is nog steeds niet helemaal duidelijk. Wel zegt de politie dat het gaat om een incident dat donderdagavond heeft plaatsgevonden met een vrouwelijke tv-medewerker. De klacht is gisteren ingediend.
De politie zegt dat Joost Klein gisteravond laat is verhoord. Degene die de klacht heeft ingediend, is ook verhoord. De zaak is nu doorgegeven aan de openbaar aanklager. Die gaat bepalen wat ermee zal gebeuren. De afwikkeling van de zaak kan nog weken duren.
Wat dit betekent voor zijn deelname aan de finale van het Eurovisie Songfestival van vanavond, is onduidelijk.
Wat is het nuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:43 schreef aloa het volgende:
Ja alleen de opname van laatst dan, denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen Joost gaan zien vanavond
Een [KLB]-topic!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is het nu
Een klacht
Of een aanklacht
Ik denk niet dat ze in de finale een opname gaan uitzendenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen de opname van laatst dan, denk ik.
Tenzij het echt een diskwalificatie wordt.
Andersom willen ze ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Want straks blijkt die aanklacht ongegrond en is Joost ten onrechte uitgesloten van deelname. En krijg je daar weer gedoe over.
Het antwoord is altijd 11.quote:
Eén vinger. De middelste.quote:
Dan is diskwalificatie de enige andere voor de hand liggende mogelijkheid; hij komt echt niet meer op het podium te staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in de finale een opname gaan uitzenden
Haar bril is op sterkte.quote:
We weten nog steeds niet wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is diskwalificatie de enige andere voor de hand liggende mogelijkheid; hij komt echt niet meer op het podium te staan.
Z'n eigen glazen ingegooid. Behoorlijk zuur, als je in gedachten houdt dat hij dit voor zijn ouders deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |