SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KaaphaasI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
's Ochtends heb ik nooit tijd, ik ga direct naar het werk en pas op kantoor is het eerst de spullen (de laptop enzo) op het bureau leggen en dan gelijk langs het koffiezetapparaat. En later in de ochtend dan een broodje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook bekennen dat in een hotel meer ontbijt dan thuis, zelfs al is het ontbijt inbegrepen.Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De TT is prima. Het schriftje met alle aantekeningen ligt ter inzage op tafel.quote:Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De TT is prima. Het schriftje met alle aantekeningen ligt ter inzage op tafel.![]()
![]()
![]()
Ik eet een broodje onderweg naar mijn werk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik nooit tijd, ik ga direct naar het werk en pas op kantoor is het eerst de spullen (de laptop enzo) op het bureau leggen en dan gelijk langs het koffiezetapparaat. En later in de ochtend dan een broodje.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik eet een broodje onderweg naar mijn werk.Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
* gebrokenglas staat klaar met de koffie en thee.Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
* gebrokenglas houdt de koffie warm op het warmhoudplaatje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:23 schreef Lovely het volgende:
Heb net ontbijt op, dus straks graag koffieAan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt de koffie warm op het warmhoudplaatje.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: