Inderdaad raar dat ze met zo'n kop komen zonder bronvermelding en verdere toelichting. Maar het is de Volkskrant, ik neem aan dat die weten wat ze doen. En dit bericht staat al een uur op internet. Als die kop een foutje was dan hadden ze hem nu toch al wel verwijderd...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:43 schreef dolfg het volgende:
Artikel klopt zoals hier geciteerd, alleen strookt de kop niet met de rest. Daar staat dat nog niet duidelijk is of hij wordt gediskwalificeerd.
Beetje heel apart dus.
Mogelijk ja, maar heeft joost nog wel zin om op te treden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:42 schreef drankge het volgende:
Wellicht heeft de EBU zojuist alleen gecommuniceerd dat Joost vanavond mee mag doen. En komen ze later op de dag met de details over wat er nou eigenlijk allemaal gebeurd is. Het zou ook zo maar kunnen dat ze hebben besloten om volledige toelichting op de rel achterwege te laten tot na de finale. Al lijkt me dat geen houdbare situatie...
En die klopt niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jammer dat het achter een paywall staat, alleen de kop is te lezen
Ook de Volkskrant niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er al andere media mef het nieuws dat Joost toch mee mag doen? Of alleen Volkskrant tot nu toe?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jammer dat het achter een paywall staat, alleen de kop is te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 06:19 schreef Masspa het volgende:
[..]Ja, was gen paywall maar je moet wle registerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee toch? Nog steeds dicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:31 schreef frien het volgende:
Aangezien de rest van de wereld al kan stemmen, zou dat niet betekenen dat Joost toch mee mag doen vanavond?
Die kunnen nog steeds niet stemmen. Staat "pre show voting has been delayed".quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:31 schreef frien het volgende:
Aangezien de rest van de wereld al kan stemmen, zou dat niet betekenen dat Joost toch mee mag doen vanavond?
Anders wordt het een dure grap voor de EBU om al het geld van de stemmers op Joost terug te betalen...
Of ze betalen niks terug en diskwalificeren hem alsnog, dat zou helemaal hufterig zijn.
Ivm onderzoek naar ‘Dutch Artist’, staat er als toelichting bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die kunnen nog steeds niet stemmen. Staat "pre show voting has been delayed".
Ahh ik zag 2 uur vertraagd en ben toen gaan pitten. Dus niemand kan nog stemmen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die kunnen nog steeds niet stemmen. Staat "pre show voting has been delayed".
En als 'ie er toch gaat staan: kan 'ie de lol dan nog wel overtuigend brengen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:36 schreef Em31 het volgende:
Dit is toch ongekend.
Zou Joost zelf nog wel willen.
Nou inderdaad. En het duurt nu zo lang, er zit hoe dan ook een smet op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En als 'ie er toch zou staan: kan 'ie de lol dan nog wel overtuigend brengen.
Oh ja? Als iemand aangifte doet van bijvoorbeeld mishandeling (klap op gezicht, duw, whatever) dan moet de politie dat toch onderzoeken? Iets met hoor en wederhoor enzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Je zou evengoed kunnen zeggen, als het echt ernstig was, was hij al lang naar huis gestuurd.
Er ligt blijkbaar geen aanklacht. Dus op basis van wat de politie dan onderzoek doet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:48 schreef dolfg het volgende:
Nu het zo lang duurt vrees ik wel voor de uitkomst.
Als je na een avond en nacht nog steeds niet helder hebt wat er gebeurd is lopen de verklaringen heel erg uiteen of het is te ernstig.
In ieder geval gaat het niet om een scheldpartij ofzo.
Denk ik.
En de EBU is niet gebaat bij dit hele gedoe en zeker niet de onduidelijkheid.
Ik gok dat ze het team van het terrein af hebben voor de bekendmaking.
Dat zou vannacht al gebrurd kunnen zijn.
Als het allemaal goed zou zijn was het gelijk bekend gemaakt denk ik.
Dus dit is geen goed teken. En wat er precies gebeurd is lijkt ernstiger dan ‘zomaar een aanvaring’.
Hoe dan ook: het blijft speculeren en gissen.
Als je een account hebt bij een ander DPG medium. In mijn geval is dat nu.nl.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan een account daarvanik kan me niet heugen daar een gemaakt te hebben, maar soit
Edit: en het account verwijderd
Klopt, we hebben het recht om het te weten! Nu worden wij ook getraumatiseerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:54 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik ben wakker geworden met een kater door deze hele ontwikkeling. Het voelt ook zo onrechtvaardig dat de stekker er gelijk uit getrokken lijkt te zijn, terwijl er nog geen duidelijkheid is gegeven. Als het een heftig vergrijp is was hij allang meegenomen naar het politiebureau en als het dus géén heftig vergrijp was dan had men toch het onderzoek kunnen starten terwíjl hij nog mee deed?
Het uitblijven van communicatie ergert me nog het meest.
Niet echt helemaal met elkaar vergelijkbaar, deze 2 situaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:50 schreef grrrrg het volgende:
Mocht Joost Klein echt geweld hebben gebruikt, dan mag hij wat mij betreft wel gediskwalificeerd worden.
Ik lees net weer een artikel over hoeveel impact zoiets kan hebben:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-boos-o-zo-boos.html
Op basis van een verzoek van de EBU om opheldering misschien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er ligt blijkbaar geen aanklacht. Dus op basis van wat de politie dan onderzoek doet?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:54 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik ben wakker geworden met een kater door deze hele ontwikkeling. Het voelt ook zo onrechtvaardig dat de stekker er gelijk uit getrokken lijkt te zijn, terwijl er nog geen duidelijkheid is gegeven. Als het een heftig vergrijp is was hij allang meegenomen naar het politiebureau en als het dus géén heftig vergrijp was dan had men toch het onderzoek kunnen starten terwíjl hij nog mee deed?
Als je hier zoveel last van hebt heb je nog niet echt veel meegemaakt in je leven of wel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:56 schreef Eurochacha het volgende:
Heb weleens betere nachten gehad. Hopelijk snel nieuws
Hij mocht niet meedoen met de generale. Meer of minder is het toch niet geweest?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:55 schreef Em31 het volgende:
Als hij wel mee mag doen, dan is het voor de EBU meteen ook weer een schandaal dat hij dat gisteren dan niet mocht. Wat een shitshow, vraag me nu wel of hoe dit nog goed moet komen.
Zo'n opmerking hoor je nooit te maken naar iemand, ook niet online.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Als je hier zoveel last van hebt heb je nog niet echt veel meegemaakt in je leven of wel?
De jury heeft gestemd gisteravond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij mocht niet meedoen met de generale. Meer of minder is het toch niet geweest?
Sorry hoor. Maar de hele wereld staat in brand en mensen slapen slecht omdat ze niet weten of Joost mee mag doen met een liedjes wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zo'n opmerking hoor je nooit te maken naar iemand, ook niet online.
😂 Surequote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Als je hier zoveel last van hebt heb je nog niet echt veel meegemaakt in je leven of wel?
Joh laat iedereen dat zelf lekker weten. Een deel van de mensen zit hier het hele jaar alles te volgen rond het Songfestival, niet alleen deze week.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Dat is primaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry hoor. Maar de hele wereld staat in brand en mensen slapen slecht omdat ze niet weten of Joost mee mag doen met een liedjes wedstrijd.
Dat soort mensen kan ik heel slecht serieus nemen.
Ik heb geen idee wat we hierachter moeten zoeken. Ergens is Joost ook wel "too big to fail", d.w.z. je kunt toch de grootste hit van het Eurovisiejaar niet zomaar aan de kant schuiven. Dan moet je daar hele serieuze redenen voor hebben. Daarom zou het ook kunnen dat het inmiddels Joost zelf is die niet meer wil.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:55 schreef Em31 het volgende:
Als hij wel mee mag doen, dan is het voor de EBU meteen ook weer een schandaal dat hij dat gisteren dan niet mocht. Wat een shitshow, vraag me nu wel of hoe dit nog goed moet komen.
Hij mocht niet meedoen met de juryshow, het optreden waar de jury haar punten op baseert. De punten worden niet toegekend in de finale.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij mocht niet meedoen met de generale. Meer of minder is het toch niet geweest?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Als je op Joost zoekt op Twitter zie je ook buitenlandse media met allemaal verschillende redenen waarom hij niet mee zou mogen doen. Gewoon uren later nog niets gedeeld hebben blijft bizar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wáárom duurt een verklaring zo belachelijk lang?!
Ze kunnen toch wel iets delen, vooral om indianenverhalen de kop in te drukken.
Ze hebben toch wel iets a la een incidenten draaiboek.
Slachtofferhulp is al ingelicht, uiterlijk morgenmiddag ontvang je bericht met het kennismakingsgesprek en eventuele opties voor een vervolgtraject.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:54 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik heb nog even nagedacht over mijn opmerking en jullie hebben gelijk...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg volwassen mannen die janken als Nederland wordt uitgeschakeld op het WK. Heeft niet perse iets te maken met ‘hoeveel je hebt meegemaakt’.
Jawel, daarom ook de instart van zijn optreden gisteravond. Als hij mee mag doen tellen de jurypunten gewoon mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij mocht niet meedoen met de juryshow, het optreden waar de jury haar punten op baseert. De punten worden niet toegekend in de finale.
Ja dat denk ik ook. Alleen alles is zo tegenstrijdig nu. Als het echt heel serieus was hadden we toch allang iéts gehoord, van wie dan ook. Duizenden mensen daar en niemand weet iets.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat we hierachter moeten zoeken. Ergens is Joost ook wel "too big to fail", d.w.z. je kunt toch de grootste hit van het Eurovisiejaar niet zomaar aan de kant schuiven. Dan moet je daar hele serieuze redenen voor hebben. Daarom zou het ook kunnen dat het inmiddels Joost zelf is die niet meer wil.
En als hij toch gaat optreden, wat voor optreden wordt dat dan? Een slapeloze nacht, hij was al helemaal uit z'n humeur, en dan een beetje leuk gaan doen voordat Israël op mag. Dat wordt natuurlijk sowieso absurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |