En die klopt niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jammer dat het achter een paywall staat, alleen de kop is te lezen
Ook de Volkskrant niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Is er al andere media mef het nieuws dat Joost toch mee mag doen? Of alleen Volkskrant tot nu toe?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jammer dat het achter een paywall staat, alleen de kop is te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 06:19 schreef Masspa het volgende:
[..]Ja, was gen paywall maar je moet wle registerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee toch? Nog steeds dicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:31 schreef frien het volgende:
Aangezien de rest van de wereld al kan stemmen, zou dat niet betekenen dat Joost toch mee mag doen vanavond?
Die kunnen nog steeds niet stemmen. Staat "pre show voting has been delayed".quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:31 schreef frien het volgende:
Aangezien de rest van de wereld al kan stemmen, zou dat niet betekenen dat Joost toch mee mag doen vanavond?
Anders wordt het een dure grap voor de EBU om al het geld van de stemmers op Joost terug te betalen...
Of ze betalen niks terug en diskwalificeren hem alsnog, dat zou helemaal hufterig zijn.
Ivm onderzoek naar ‘Dutch Artist’, staat er als toelichting bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die kunnen nog steeds niet stemmen. Staat "pre show voting has been delayed".
Ahh ik zag 2 uur vertraagd en ben toen gaan pitten. Dus niemand kan nog stemmen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die kunnen nog steeds niet stemmen. Staat "pre show voting has been delayed".
En als 'ie er toch gaat staan: kan 'ie de lol dan nog wel overtuigend brengen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:36 schreef Em31 het volgende:
Dit is toch ongekend.
Zou Joost zelf nog wel willen.
Nou inderdaad. En het duurt nu zo lang, er zit hoe dan ook een smet op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En als 'ie er toch zou staan: kan 'ie de lol dan nog wel overtuigend brengen.
Oh ja? Als iemand aangifte doet van bijvoorbeeld mishandeling (klap op gezicht, duw, whatever) dan moet de politie dat toch onderzoeken? Iets met hoor en wederhoor enzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Je zou evengoed kunnen zeggen, als het echt ernstig was, was hij al lang naar huis gestuurd.
Er ligt blijkbaar geen aanklacht. Dus op basis van wat de politie dan onderzoek doet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:48 schreef dolfg het volgende:
Nu het zo lang duurt vrees ik wel voor de uitkomst.
Als je na een avond en nacht nog steeds niet helder hebt wat er gebeurd is lopen de verklaringen heel erg uiteen of het is te ernstig.
In ieder geval gaat het niet om een scheldpartij ofzo.
Denk ik.
En de EBU is niet gebaat bij dit hele gedoe en zeker niet de onduidelijkheid.
Ik gok dat ze het team van het terrein af hebben voor de bekendmaking.
Dat zou vannacht al gebrurd kunnen zijn.
Als het allemaal goed zou zijn was het gelijk bekend gemaakt denk ik.
Dus dit is geen goed teken. En wat er precies gebeurd is lijkt ernstiger dan ‘zomaar een aanvaring’.
Hoe dan ook: het blijft speculeren en gissen.
Als je een account hebt bij een ander DPG medium. In mijn geval is dat nu.nl.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 05:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan een account daarvanik kan me niet heugen daar een gemaakt te hebben, maar soit
Edit: en het account verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |