abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213511438
ondertussen zat Mathieu al lang en breed in een cel.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:06:12 #202
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_213511440
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Waarom zou Joost random een Zweeds meisje hebben geslagen, dan?

Vraag ik me dan weer af.
Waarom zou ie dat niet doen?
pi_213511452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nee nee nee dat zie je verkeerd, de hele dag antisemitische drek spuwen zonder enige bron is geen antisemitisme maar kritiek op de staat Israel en de mods worden heel boos als je het wel antisemitisme noemt. :')
Ik zie ze daar al het nepnieuws verwijderen, behalve twitter meuk die naar Israël wijst. Ik zie letterlijk users typen "kut joden" of "joden zijn er altijd bij betrokken", een refresh en de reactie is weg maar de users posten gewoon door zonder ban en passen hun woordjes een beetje aan.

Sta echt versteld dat dit kan op FOK! terwijl het antisemitisme overal aan het stijgen is, walgelijk.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:07:15 #204
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213511462
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef borbit het volgende:

[..]
Nou als ik heel eerlijk ben, komt hij op mij niet over als iemand die zoiets zou doen.

Maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:08:24 #205
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213511487
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wat doet dat er toe. Er is niets dat het slaan van een vrouw goedpraat
Nou, mijn vrouw wil wel eens zo staan dat een welgerichte pets op haar bips onvermijdelijk is.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:09:20 #206
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213511505
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef borbit het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld omdat hij dan gediskwalificeerd zou kunnen worden. Ik noem maar wat he :P
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:10:48 #207
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213511524
https://www.gva.be/cnt/dmf20240511_92786290

Joost Klein verhoord na klacht over incident met vrouwelijke tv-medewerker

Joost Klein verhoord na klacht over incident met vrouwelijke tv-medewerker
Er is vrijdag klacht ingediend tegen Joost Klein. Dat meldt de Zweedse politie aan de Nederlandse publieke omroep NOS. Waar de klacht over gaat, is nog steeds niet helemaal duidelijk.

De politie bevestigt enkel dat het gaat om een incident dat donderdagavond heeft plaatsgevonden, met een vrouwelijke tv-medewerker.

Klein en de vrouw werden vrijdagavond laat verhoord door de politie. Het dossier is nu doorgespeeld aan een openbare aanklager, die moet bepalen wat er verder zal gebeuren. De afwikkeling van de zaak zou naar verluidt nog weken kunnen duren. Wat dit betekent voor de deelname van Klein aan de finale van het Eurovisiesongfestival is onduidelijk.
pi_213511605
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het gaat nu over Israël omdat de antisemitisme kliek meteen naar Israël is gaan wijzen. Geen enkele serieuze bron zegt iets over Israël, dat wordt geroepen op de socials en tienduizenden Jodenhaters papegaaien het na.

Eerst was het ruzie met de Israëlische delegatie.
Toen was het ruzie met een Israëlische journalist.
Toen was het ruzie met een Zweeds productie meisje maar Israël was schuld want zij waren aan het provoceren.
Toen zou Spanje gisteren toch echt opstappen vanwege intimidatie vanuit Israël.

Er staan er 10 tot 15k voor die deur klaar om een 20 jarig Israëlisch meisje te lynchen, denk je dat die kliek in staat is massaal nepnieuws te delen?

Vooralsnog is niet bekend of Israël ermee te maken heeft.
Nee, dat sentiment erger ik mij ook kapot aan. Dat focking Antifa tegenwoordig een van de meest antisemitische clubjes ter wereld is zou Adolf vrolijk moeten stemmen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:16:57 #209
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213511630
twitter
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:20:09 #210
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_213511680
Fysieke bedreiging door breedgeschouderde types als Joost Klein is een serieus misdrijf, laten we welwezen.....
pi_213511686
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik zie ze daar al het nepnieuws verwijderen, behalve twitter meuk die naar Israël wijst. Ik zie letterlijk users typen "kut joden" of "joden zijn er altijd bij betrokken", een refresh en de reactie is weg maar de users posten gewoon door zonder ban en passen hun woordjes een beetje aan.

Sta echt versteld dat dit kan op FOK! terwijl het antisemitisme overal aan het stijgen is, walgelijk.
Fok is gewoon ook enorm meegegaan met het woke mind virus. Waar vroeger fok (ten onrechte) nog wel eens stormfront light werd genoemd is dat nu compleet gedraaid. Een term als domrechts wordt nooit verwijderd, ook niet na een melding. Ik heb voor de grap eens domlinks geschreven: verwijdering en waarschuwing.

Maar goed, dat is niet alleen hier.
pi_213511687
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:23:37 #213
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213511747
quote:
Dus het is niet fysiek maar verbaal.

"Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. "
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:24:32 #214
117098 Hathor
Effe niet
pi_213511767
Je zal zoiets maar sturen om je land te vertegenwoordigen. :|W
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213511801
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Fok is gewoon ook enorm meegegaan met het woke mind virus. Waar vroeger fok (ten onrechte) nog wel eens stormfront light werd genoemd is dat nu compleet gedraaid. Een term als domrechts wordt nooit verwijderd, ook niet na een melding. Ik heb voor de grap eens domlinks geschreven: verwijdering en waarschuwing.

Maar goed, dat is niet alleen hier.
Ga de users niet quoten maar zo'n onzin mag dus:

Bedreiging? Israëlische delegatie bedreigt en beschuldigd aan de lopende band delegaties. Ik kan niet meer :')

Als ik er nu op reageer dat dit anti Israël propaganda is wordt het verwijderd. Loopt echt de spuitgaten uit, al 5x een reactie van mij verwijderd waarin alleen geattendeerd wordt dat er een constante stroom is van anti Israël propaganda, maar de anti Israël propaganda in dat topic tiert gewillig.

@Danny

Esf topic reeks is sinds gisteren echt een verzameling anti Israël propaganda, en niemand grijpt in. Gezien het groeiend antisemitisme in de samenleving en anti Israël propaganda kan het misschien geen kwaad om hier eens met een kritische blik naar te kijken, want er blijven er maar keer op keer wijzen naar Israël.
pi_213511816
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het gaat nu over Israël omdat de antisemitisme kliek meteen naar Israël is gaan wijzen. Geen enkele serieuze bron zegt iets over Israël, dat wordt geroepen op de socials en tienduizenden Jodenhaters papegaaien het na.

Eerst was het ruzie met de Israëlische delegatie.
Toen was het ruzie met een Israëlische journalist.
Toen was het ruzie met een Zweeds productie meisje maar Israël was schuld want zij waren aan het provoceren.
Toen zou Spanje gisteren toch echt opstappen vanwege intimidatie vanuit Israël.

Er staan er 10 tot 15k voor die deur klaar om een 20 jarig Israëlisch meisje te lynchen, denk je dat die kliek in staat is massaal nepnieuws te delen?

Vooralsnog is niet bekend of Israël ermee te maken heeft.
Nee, het ging over Israël omdat de Israëlkliek het meteen had over aNtiSeMiTiSmE naar aanleiding van zijn vraag op de persconferentie. Wel eerlijk blijven.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:28:17 #217
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213511820
quote:
Joost Klein wordt verdacht van het bedreigen van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Het incident gebeurde al donderdag, maar is vrijdag bij de politie gemeld, bevestigt de Zweedse politie aan deze site.

Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. Ook het slachtoffer heeft een verklaring afgelegd en de politie heeft gesproken met getuigen. Volgens woordvoerster Evelina Olsson is het onderzoek afgerond en is het dossier nu ingestuurd naar de openbaar aanklager. Die moet een beslissing nemen over Joost Klein wordt vervolgd, maar dat kan nog weken duren, aldus de woordvoerster.
Bron

Bedreiging kennelijk?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213511836
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:23 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dus het is niet fysiek maar verbaal.

"Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. "
Hoe ver moet je dan "verbaal" gaan om de politie ingeschakeld te krijgen? Tijd dat ze met een statement komen, want dit schiet niet op. :P

Bedreiging kunnen ze toch intern oplossen denk je, aan tafel, excuses aanbieden, druk stress je weet toch, en weer door.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:30:14 #220
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213511849
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:16 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Ik neem aan dat de druk op Nederland vanuit de organisatie maximaal wordt opgevoerd om hem maar gewoon terug te trekken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213511868
quote:
Oh het is dus gewoon een Tokkie. Schrappen die gozer.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:32:27 #222
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213511882
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:29 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hoe ver moet je dan "verbaal" gaan om de politie ingeschakeld te krijgen? Tijd dat ze met een statement komen, want dit schiet niet op. :P

Bedreiging kunnen ze toch intern oplossen denk je, aan tafel, excuses aanbieden, druk stress je weet toch, en weer door.
Daar zijn echt grenzen aan verbonden.

"Zoals gezegd is er een harde grens waarbij bedreiging en intimidatie strafbaar worden. Het dreigen met een eenvoudige mishandeling is niet strafbaar. Pas zodra er wordt gedreigd met zware mishandeling of geweldpleging in vereniging wordt de strafrechtelijke grens overschreden."
pi_213511884
Het hele stem gebeuren is nu toch al helemaal totaal verneukt, met pro of anti stemmen voor die of die of die.

Last het maar gewoon af.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_213511890
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de druk op Nederland vanuit de organisatie maximaal wordt opgevoerd om hem maar gewoon terug te trekken.
Denk dat dit juist hetgeen is waarom ze zo geheimzinnig doen. Je hebt 15 duizend rellende antisemieten voor de deur staan die eisen dat Israël wordt buitengesloten en dan ga je nu een andere artiest buitensluiten voor geweld of bedreiging, je weet dat dit een mega shitstorm zal ontketenen en meer olie op het vuur gooit bij die relschoppers voor de deur.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 10:34:00 #225
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_213511900
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef kibo het volgende:
Fysieke bedreiging door breedgeschouderde types als Joost Klein is een serieus misdrijf, laten we welwezen.....
Zo'n extremistische engnek kan rare dingen doen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')