Waarom zou ie dat niet doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou Joost random een Zweeds meisje hebben geslagen, dan?
Vraag ik me dan weer af.
Ik zie ze daar al het nepnieuws verwijderen, behalve twitter meuk die naar Israël wijst. Ik zie letterlijk users typen "kut joden" of "joden zijn er altijd bij betrokken", een refresh en de reactie is weg maar de users posten gewoon door zonder ban en passen hun woordjes een beetje aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee nee nee dat zie je verkeerd, de hele dag antisemitische drek spuwen zonder enige bron is geen antisemitisme maar kritiek op de staat Israel en de mods worden heel boos als je het wel antisemitisme noemt.
Nou als ik heel eerlijk ben, komt hij op mij niet over als iemand die zoiets zou doen.quote:
Nou, mijn vrouw wil wel eens zo staan dat een welgerichte pets op haar bips onvermijdelijk is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe. Er is niets dat het slaan van een vrouw goedpraat
Nee, dat sentiment erger ik mij ook kapot aan. Dat focking Antifa tegenwoordig een van de meest antisemitische clubjes ter wereld is zou Adolf vrolijk moeten stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het gaat nu over Israël omdat de antisemitisme kliek meteen naar Israël is gaan wijzen. Geen enkele serieuze bron zegt iets over Israël, dat wordt geroepen op de socials en tienduizenden Jodenhaters papegaaien het na.
Eerst was het ruzie met de Israëlische delegatie.
Toen was het ruzie met een Israëlische journalist.
Toen was het ruzie met een Zweeds productie meisje maar Israël was schuld want zij waren aan het provoceren.
Toen zou Spanje gisteren toch echt opstappen vanwege intimidatie vanuit Israël.
Er staan er 10 tot 15k voor die deur klaar om een 20 jarig Israëlisch meisje te lynchen, denk je dat die kliek in staat is massaal nepnieuws te delen?
Vooralsnog is niet bekend of Israël ermee te maken heeft.
Fok is gewoon ook enorm meegegaan met het woke mind virus. Waar vroeger fok (ten onrechte) nog wel eens stormfront light werd genoemd is dat nu compleet gedraaid. Een term als domrechts wordt nooit verwijderd, ook niet na een melding. Ik heb voor de grap eens domlinks geschreven: verwijdering en waarschuwing.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al het nepnieuws verwijderen, behalve twitter meuk die naar Israël wijst. Ik zie letterlijk users typen "kut joden" of "joden zijn er altijd bij betrokken", een refresh en de reactie is weg maar de users posten gewoon door zonder ban en passen hun woordjes een beetje aan.
Sta echt versteld dat dit kan op FOK! terwijl het antisemitisme overal aan het stijgen is, walgelijk.
Dus het is niet fysiek maar verbaal.quote:
Ga de users niet quoten maar zo'n onzin mag dus:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Fok is gewoon ook enorm meegegaan met het woke mind virus. Waar vroeger fok (ten onrechte) nog wel eens stormfront light werd genoemd is dat nu compleet gedraaid. Een term als domrechts wordt nooit verwijderd, ook niet na een melding. Ik heb voor de grap eens domlinks geschreven: verwijdering en waarschuwing.
Maar goed, dat is niet alleen hier.
Nee, het ging over Israël omdat de Israëlkliek het meteen had over aNtiSeMiTiSmE naar aanleiding van zijn vraag op de persconferentie. Wel eerlijk blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het gaat nu over Israël omdat de antisemitisme kliek meteen naar Israël is gaan wijzen. Geen enkele serieuze bron zegt iets over Israël, dat wordt geroepen op de socials en tienduizenden Jodenhaters papegaaien het na.
Eerst was het ruzie met de Israëlische delegatie.
Toen was het ruzie met een Israëlische journalist.
Toen was het ruzie met een Zweeds productie meisje maar Israël was schuld want zij waren aan het provoceren.
Toen zou Spanje gisteren toch echt opstappen vanwege intimidatie vanuit Israël.
Er staan er 10 tot 15k voor die deur klaar om een 20 jarig Israëlisch meisje te lynchen, denk je dat die kliek in staat is massaal nepnieuws te delen?
Vooralsnog is niet bekend of Israël ermee te maken heeft.
Bronquote:Joost Klein wordt verdacht van het bedreigen van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Het incident gebeurde al donderdag, maar is vrijdag bij de politie gemeld, bevestigt de Zweedse politie aan deze site.
Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. Ook het slachtoffer heeft een verklaring afgelegd en de politie heeft gesproken met getuigen. Volgens woordvoerster Evelina Olsson is het onderzoek afgerond en is het dossier nu ingestuurd naar de openbaar aanklager. Die moet een beslissing nemen over Joost Klein wordt vervolgd, maar dat kan nog weken duren, aldus de woordvoerster.
Hoe ver moet je dan "verbaal" gaan om de politie ingeschakeld te krijgen? Tijd dat ze met een statement komen, want dit schiet niet op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus het is niet fysiek maar verbaal.
"Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. "
Ik neem aan dat de druk op Nederland vanuit de organisatie maximaal wordt opgevoerd om hem maar gewoon terug te trekken.quote:
Daar zijn echt grenzen aan verbonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:29 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hoe ver moet je dan "verbaal" gaan om de politie ingeschakeld te krijgen? Tijd dat ze met een statement komen, want dit schiet niet op.
Bedreiging kunnen ze toch intern oplossen denk je, aan tafel, excuses aanbieden, druk stress je weet toch, en weer door.
Denk dat dit juist hetgeen is waarom ze zo geheimzinnig doen. Je hebt 15 duizend rellende antisemieten voor de deur staan die eisen dat Israël wordt buitengesloten en dan ga je nu een andere artiest buitensluiten voor geweld of bedreiging, je weet dat dit een mega shitstorm zal ontketenen en meer olie op het vuur gooit bij die relschoppers voor de deur.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de druk op Nederland vanuit de organisatie maximaal wordt opgevoerd om hem maar gewoon terug te trekken.
Zo'n extremistische engnek kan rare dingen doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef kibo het volgende:
Fysieke bedreiging door breedgeschouderde types als Joost Klein is een serieus misdrijf, laten we welwezen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |