Waarom zou ie dat niet doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou Joost random een Zweeds meisje hebben geslagen, dan?
Vraag ik me dan weer af.
Ik zie ze daar al het nepnieuws verwijderen, behalve twitter meuk die naar Isral wijst. Ik zie letterlijk users typen "kut joden" of "joden zijn er altijd bij betrokken", een refresh en de reactie is weg maar de users posten gewoon door zonder ban en passen hun woordjes een beetje aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee nee nee dat zie je verkeerd, de hele dag antisemitische drek spuwen zonder enige bron is geen antisemitisme maar kritiek op de staat Israel en de mods worden heel boos als je het wel antisemitisme noemt.
Nou als ik heel eerlijk ben, komt hij op mij niet over als iemand die zoiets zou doen.quote:
Nou, mijn vrouw wil wel eens zo staan dat een welgerichte pets op haar bips onvermijdelijk is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe. Er is niets dat het slaan van een vrouw goedpraat
Nee, dat sentiment erger ik mij ook kapot aan. Dat focking Antifa tegenwoordig een van de meest antisemitische clubjes ter wereld is zou Adolf vrolijk moeten stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het gaat nu over Isral omdat de antisemitisme kliek meteen naar Isral is gaan wijzen. Geen enkele serieuze bron zegt iets over Isral, dat wordt geroepen op de socials en tienduizenden Jodenhaters papegaaien het na.
Eerst was het ruzie met de Isralische delegatie.
Toen was het ruzie met een Isralische journalist.
Toen was het ruzie met een Zweeds productie meisje maar Isral was schuld want zij waren aan het provoceren.
Toen zou Spanje gisteren toch echt opstappen vanwege intimidatie vanuit Isral.
Er staan er 10 tot 15k voor die deur klaar om een 20 jarig Isralisch meisje te lynchen, denk je dat die kliek in staat is massaal nepnieuws te delen?
Vooralsnog is niet bekend of Isral ermee te maken heeft.
Fok is gewoon ook enorm meegegaan met het woke mind virus. Waar vroeger fok (ten onrechte) nog wel eens stormfront light werd genoemd is dat nu compleet gedraaid. Een term als domrechts wordt nooit verwijderd, ook niet na een melding. Ik heb voor de grap eens domlinks geschreven: verwijdering en waarschuwing.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al het nepnieuws verwijderen, behalve twitter meuk die naar Isral wijst. Ik zie letterlijk users typen "kut joden" of "joden zijn er altijd bij betrokken", een refresh en de reactie is weg maar de users posten gewoon door zonder ban en passen hun woordjes een beetje aan.
Sta echt versteld dat dit kan op FOK! terwijl het antisemitisme overal aan het stijgen is, walgelijk.
Dus het is niet fysiek maar verbaal.quote:
Ga de users niet quoten maar zo'n onzin mag dus:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Fok is gewoon ook enorm meegegaan met het woke mind virus. Waar vroeger fok (ten onrechte) nog wel eens stormfront light werd genoemd is dat nu compleet gedraaid. Een term als domrechts wordt nooit verwijderd, ook niet na een melding. Ik heb voor de grap eens domlinks geschreven: verwijdering en waarschuwing.
Maar goed, dat is niet alleen hier.
Nee, het ging over Isral omdat de Isralkliek het meteen had over aNtiSeMiTiSmE naar aanleiding van zijn vraag op de persconferentie. Wel eerlijk blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het gaat nu over Isral omdat de antisemitisme kliek meteen naar Isral is gaan wijzen. Geen enkele serieuze bron zegt iets over Isral, dat wordt geroepen op de socials en tienduizenden Jodenhaters papegaaien het na.
Eerst was het ruzie met de Isralische delegatie.
Toen was het ruzie met een Isralische journalist.
Toen was het ruzie met een Zweeds productie meisje maar Isral was schuld want zij waren aan het provoceren.
Toen zou Spanje gisteren toch echt opstappen vanwege intimidatie vanuit Isral.
Er staan er 10 tot 15k voor die deur klaar om een 20 jarig Isralisch meisje te lynchen, denk je dat die kliek in staat is massaal nepnieuws te delen?
Vooralsnog is niet bekend of Isral ermee te maken heeft.
Bronquote:Joost Klein wordt verdacht van het bedreigen van een medewerker van het Eurovisie Songfestival. Het incident gebeurde al donderdag, maar is vrijdag bij de politie gemeld, bevestigt de Zweedse politie aan deze site.
Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. Ook het slachtoffer heeft een verklaring afgelegd en de politie heeft gesproken met getuigen. Volgens woordvoerster Evelina Olsson is het onderzoek afgerond en is het dossier nu ingestuurd naar de openbaar aanklager. Die moet een beslissing nemen over Joost Klein wordt vervolgd, maar dat kan nog weken duren, aldus de woordvoerster.
Hoe ver moet je dan "verbaal" gaan om de politie ingeschakeld te krijgen? Tijd dat ze met een statement komen, want dit schiet niet op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus het is niet fysiek maar verbaal.
"Wat Klein precies heeft gezegd, wil de politie niet zeggen. Hij is vrijdag verhoord. "
Ik neem aan dat de druk op Nederland vanuit de organisatie maximaal wordt opgevoerd om hem maar gewoon terug te trekken.quote:
Daar zijn echt grenzen aan verbonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:29 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hoe ver moet je dan "verbaal" gaan om de politie ingeschakeld te krijgen? Tijd dat ze met een statement komen, want dit schiet niet op.
Bedreiging kunnen ze toch intern oplossen denk je, aan tafel, excuses aanbieden, druk stress je weet toch, en weer door.
Denk dat dit juist hetgeen is waarom ze zo geheimzinnig doen. Je hebt 15 duizend rellende antisemieten voor de deur staan die eisen dat Isral wordt buitengesloten en dan ga je nu een andere artiest buitensluiten voor geweld of bedreiging, je weet dat dit een mega shitstorm zal ontketenen en meer olie op het vuur gooit bij die relschoppers voor de deur.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de druk op Nederland vanuit de organisatie maximaal wordt opgevoerd om hem maar gewoon terug te trekken.
Zo'n extremistische engnek kan rare dingen doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef kibo het volgende:
Fysieke bedreiging door breedgeschouderde types als Joost Klein is een serieus misdrijf, laten we welwezen.....
Dat was het toch altijd al, een politiek gebeuren qua stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:32 schreef Montagui het volgende:
Het hele stem gebeuren is nu toch al helemaal totaal verneukt, met pro of anti stemmen voor die of die of die.
Last het maar gewoon af.
Kan je nagaan wat er gebeurt als Israel ook nog wint.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:33 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Denk dat dit juist hetgeen is waarom ze zo geheimzinnig doen. Je hebt 15 duizend rellende antisemieten voor de deur staan die eisen dat Isral wordt buitengesloten en dan ga je nu een andere artiest buitensluiten voor geweld of bedreiging, je weet dat dit een mega shitstorm zal ontketenen en meer olie op het vuur gooit bij die relschoppers voor de deur.
ik bemoei me gewoonweg niet met israel/palestina. ze zoeken het allemaal zelf maar uit. Ik vind het wel achterlijk om die zangeres te schofferen of lastig te vallen met onzinnige suggestieve vragen over dat zij ervoor zou zorgen dat iedereen daar onveilig zou zijn. Ze komt gewoon een liedje doen. Get over it.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ga de users niet quoten maar zo'n onzin mag dus:
Bedreiging? Isralische delegatie bedreigt en beschuldigd aan de lopende band delegaties. Ik kan niet meer
Als ik er nu op reageer dat dit anti Isral propaganda is wordt het verwijderd. Loopt echt de spuitgaten uit, al 5x een reactie van mij verwijderd waarin alleen geattendeerd wordt dat er een constante stroom is van anti Isral propaganda, maar de anti Isral propaganda in dat topic tiert gewillig.
@:Danny
Esf topic reeks is sinds gisteren echt een verzameling anti Isral propaganda, en niemand grijpt in. Gezien het groeiend antisemitisme in de samenleving en anti Isral propaganda kan het misschien geen kwaad om hier eens met een kritische blik naar te kijken, want er blijven er maar keer op keer wijzen naar Isral.
Men is al die idioten die constant uitjoelen en met vlaggen staan te zwaaien buiten gewoon zat, niet zo gek dat dat het gevolg gaat zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er gebeurt als Israel ook nog wint.
100% rellen. Gegarandeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Yep. Dramabom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze zijn in Malm.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar zijn echt grenzen aan verbonden.
"Zoals gezegd is er een harde grens waarbij bedreiging en intimidatie strafbaar worden. Het dreigen met een eenvoudige mishandeling is niet strafbaar. Pas zodra er wordt gedreigd met zware mishandeling of geweldpleging in vereniging wordt de strafrechtelijke grens overschreden."
Laat het maar gebeuren. Geen VOG of Zweeds equivalent meer voor hl veel mensen, even een tijdje brommen en verwijderd worden uit de samenleving. Misschien zelfs inreisverbod in de Schengenzone ofzo als het om buitenstaanders gaat. Opgeruimd staat netjes.quote:
Heb 155 VPN connecties, 5 laptops, 35 burner phones en een belchinees team via AliExpress team klaar zitten. Allemaal op Isral stemmenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb 155 VPN connecties, 5 laptops, 35 burner phones en een belchinees team via AliExpress team klaar zitten. Allemaal op Isral stemmen
Die komen dan gewoon naar Nederland hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Laat het maar gebeuren. Geen VOG of Zweeds equivalent meer voor hl veel mensen, even een tijdje brommen en verwijderd worden uit de samenleving. Misschien zelfs inreisverbod in de Schengenzone ofzo als het om buitenstaanders gaat. Opgeruimd staat netjes.
Je kan gewoon net zo vaak stemmen als je wil zonder die shit hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb 155 VPN connecties, 5 laptops, 35 burner phones en een belchinees team via AliExpress team klaar zitten. Allemaal op Isral stemmen
Nederland valt ook onder de Schengenzone. Maar een inreisverbod krijg je niet zomaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die komen dan gewoon naar Nederland hoor.
Antisemitisme moet hard aangepakt worden. @Starhopper en ik zijn het daar volledig mee eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ga de users niet quoten maar zo'n onzin mag dus:
Bedreiging? Isralische delegatie bedreigt en beschuldigd aan de lopende band delegaties. Ik kan niet meer
Als ik er nu op reageer dat dit anti Isral propaganda is wordt het verwijderd. Loopt echt de spuitgaten uit, al 5x een reactie van mij verwijderd waarin alleen geattendeerd wordt dat er een constante stroom is van anti Isral propaganda, maar de anti Isral propaganda in dat topic tiert gewillig.
@:Danny
Esf topic reeks is sinds gisteren echt een verzameling anti Isral propaganda, en niemand grijpt in. Gezien het groeiend antisemitisme in de samenleving en anti Isral propaganda kan het misschien geen kwaad om hier eens met een kritische blik naar te kijken, want er blijven er maar keer op keer wijzen naar Isral.
FOK! draait altijd een beetje met de meute mee. Toen Baudet de grootste was zag iedereen hem als een god, toen hij geframed werd vond iedereen hem een wappiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Fok is gewoon ook enorm meegegaan met het woke mind virus. Waar vroeger fok (ten onrechte) nog wel eens stormfront light werd genoemd is dat nu compleet gedraaid. Een term als domrechts wordt nooit verwijderd, ook niet na een melding. Ik heb voor de grap eens domlinks geschreven: verwijdering en waarschuwing.
Maar goed, dat is niet alleen hier.
Dat kan dus echt niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al het nepnieuws verwijderen, behalve twitter meuk die naar Isral wijst. Ik zie letterlijk users typen "kut joden" of "joden zijn er altijd bij betrokken", een refresh en de reactie is weg maar de users posten gewoon door zonder ban en passen hun woordjes een beetje aan.
Sta echt versteld dat dit kan op FOK! terwijl het antisemitisme overal aan het stijgen is, walgelijk.
Misschien heeft Joost wel gelijk, of is een storm in een glas water totaal ontploft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:43 schreef Tekaschi het volgende:
Hoe dan ook, Joost stelt Nederland wel even flink teleur. Moet zeggen hou normaal niet van het Esf, was verrast toen we enkele jaren geleden wonnen met een goed liedje en dacht dit jaar wel een goeie kans te maken gezien het lied en de act wel bij het esf past. Toch wel jammer als hij zijn eigen ruiten heeft ingegooid want top 3 had er wel ingezeten gok ik.
Euh watquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:51 schreef Origami94 het volgende:
[..]
FOK! draait altijd een beetje met de meute mee. Toen Baudet de grootste was zag iedereen hem als een god, toen hij geframed werd vond iedereen hem een wappie
Maar dat kunnen ze nu ook niet afwachten, want zo een onderzoek duurt veel langer als dat het songfestivalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien heeft Joost wel gelijk, of is een storm in een glas water totaal ontploft.
Ik blijf dat apart vinden als iemand een oordeel velt zonder de inns en outs te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |