abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213509239
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Andromache het volgende:

[..]
Een halfdronken-van-geluk ongevraagde pakkerd op de wang van de cameravrouw? En daar ga je in Zweden de cel voor in?

Nouja dat zou mij in Zweden niet verbazen. Als je daar seks met iemand wil heb je bijna schriftelijke toestemming in drievoud nodig,
pi_213509267
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 01:46 schreef FvanS het volgende:

[..]
Nouja dat zou mij in Zweden niet verbazen. Als je daar seks met iemand wil heb je bijna schriftelijke toestemming in drievoud nodig,
Notaris erbij
pi_213509291
twitter

Uh ok.
pi_213509345
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 00:59 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn de VN-waarnemers voor het stemproces al gesignaleerd?
Weet niet van VN, maar Amnesty International zit bij Amsterdam protesten, heel belangrijke taak daar om te kijken of de ME niet te hard in grijpt, beter in Amsterdam dan in Darfur laten we maar zeggen.
pi_213509563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef Zoddie het volgende:
Eurovision subreddit zitten er aardig wat bij die dit een plot van Israel noemen om Joost uit te schakelen zodat hun gaan winnen. 8)7
Wees dan blij dat je het ESF (sub)forum nog niet ontdekt hebt :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213509746
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 01:59 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Uh ok.
Hoeveel relletjes nog om te winnen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 06:43:53 #127
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213509807
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 02:09 schreef Zoddie het volgende:
Amnesty International
Ach dat hele Amnesty International is een organisatie van niets ...
Wij hebben ze ook ene keer op de zaak gehad voor ene tentoonstelling
Maar heb aardig wat gesprekken gehad met die lui, over het feit dat er in Nederland nog heel veel mensen onder de zogenaamde "handicap" op Sociale werkplekken werken , of zo als het nu heet , participatie bedrijven.
Waar ze vaak maar 1/3 van het normale loon krijgen onder mom van gebakken lucht ( lees begeleiding)

Ach dat mocht volgens hun , ik zeg je mag toch niet discrimineren op handicap?
Waarop ik gelijk zei: vervang handicap eens door zwarte huidskleur en de wereld is te klein.
Ze hebben daarop nooit meer geantwoord.
Net zoals bureau gelijke behandelingen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_213509808
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 06:43 schreef RAVW het volgende:

[..]
Maar heb aardig wat gesprekken gehad met die lui, over het feit dat er in Nederland nog heel veel mensen onder de zogenaamde "handicap" op Sociale werkplekken werken , of zo als het nu heet , participatie bedrijven.
Waar ze vaak maar 1/3 van het normale loon krijgen onder mom van gebakken lucht ( lees begeleiding)

Waarop ik gelijk zei: vervang handicap eens door zwarte huidskleur en de wereld is te klein.
Amnesty is natuurlijk een vreselijke organisatie maar dat ze niet op jouw krankzinnige hersencrack reageren snap ik dan wel weer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 11 mei 2024 @ 07:02:50 #129
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213509818
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 06:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Amnesty is natuurlijk een vreselijke organisatie maar dat ze niet op jouw krankzinnige hersencrack reageren snap ik dan wel weer.
Dat vind jij , maar de bewijzen spreken toch anders, maar blijf maar lekker in je bubbel.
En ga je eens verdiepen in deze dingen voor dat je maar wat uitzwamt
Heel veel organisaties zo als vakbonden luiden al de nood klok dat het nu eens afgelopen moet wezen met dit soort beleid.
En zoek maar eens op de term "perverse prikkels" dan zal je misschien eens een hele andere gedachten gaan krijgen maar veel mensen in de WSW/Participatie wet hebben daar dagelijks mee te maken.
Heb je geen Handicap dan word je er wel een aan geschreven.
Alles ondermom van je zo laag mogelijk op de loonladder te behouden.
Want de aandeelhouders en gemeente mogen namelijk het geld wat ze van de overheid krijgen voor de "begeleiding "zelf houden als dat niet op gaat.
Dus van de 5400 euro die ze van de staat krijgen zullen ze er alles aan doen om de clienten zo laag mogelijk onder zo hoog mogelijk druk negatief weg te zetten.
Terwijl veel mensen daar alleen even binnen komen voor een steuntje in de rug , maar daar veel al nooit meer uit komen en dan altijd maar op de minimale loonschaal blijven staan.
Dit is gewoon grensoverschrijdend gedrag puur sang / en nog eens discriminerend.
Maar goed zo als ik al zei leef in je eigen bubbel.

Ik heb hier trouwens dossier stukken van de SER / diverse bedrijven waar openlijk toegegeven word dat de clienten door middel van Perverse prikkels geïntimideerd word.
valse keuringen die nooit plaatst gevonden hebben , net zo als functie gesprekken die nooit hebben plaats gevonden maar dit wel in het dossier zitten.
Dossier opvragen omdat in te zien..... sorry maar we zijn het hele dossier stuk kwijt.
En dit is nog maar een topje van de ijsberg.
Ik heb diverse clienten al niet meer onder mij omdat ze gewoon bezweken zijn onder een hartstilstand door de hoge druk en het geintimideer.
Maar het bedrijf speelt gewoon de onschuld want de problemen liggen altijd bij de client.
Toch wel vreemd dat het bedrijf waar ik mee te maken heb dan al in 30 jaar 7 keer van directie veranderd is omdat er grensoverschrijdend gedrag dingen zijn gebeurd.
Maar naar de slachtoffers word nooit gekeken.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_213509821
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 06:43 schreef RAVW het volgende:

[..]

Als je geen Wajong plek wilt, dan solliciteer je toch op een ,normale' functie?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 11 mei 2024 @ 07:13:05 #131
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213509833
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je geen Wajong plek wilt, dan solliciteer je toch op een ,normale' functie?
Dat word dus TEGEN gewerkt onder mom van "testen die gedaan zijn" dat je nooit zonder hulp kan werken.
Enz , en je hoef geen Wajong te hebben om daar terecht te komen, uitkering is al genoeg.
dus mensen die ontslagen zijn door omstandig heden worden op zo'n bedrijf neer gezet , met de worden werken voor een uitkering.
Maar omdat ze dan weer een Client hebben en hier weer veel geld ontvangen
kunnen ze dara misbruik van maken en zullen ze je saboteren om je te behouden.
Wel makkelijk iemand die normaal 4500 euro per maand kost dan voor 5400 euro die jaar daar voor krijgt laten werken.
Ach dat loontje van 2000 euro bruto of een uitkering halen ze er wel er af.
Maar meer ook niet.
Ze steken dus 3400 euro per client in hun zat , gemiddeld bij zo'n bedrijf werken er 1500 mensen
Dus reken maar uit je winst per maand wat de gemeente krijgt om deze mensen te "begeleiden"
pi_213509836
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 02:09 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Weet niet van VN, maar Amnesty International zit bij Amsterdam protesten, heel belangrijke taak daar om te kijken of de ME niet te hard in grijpt, beter in Amsterdam dan in Darfur laten we maar zeggen.
Waarom verbaast mij dat niks? Wat een land
Hallo
  Miss 200.000.000! zaterdag 11 mei 2024 @ 07:20:05 #133
367000 roos94
pi_213509840
In hoeveel topics loopt dit onderwerp nu _O-
  zaterdag 11 mei 2024 @ 07:20:40 #134
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213509842
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 06:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Lees dit eens even door

https://i.postimg.cc/Gh2t(...)genwerken-2-2020.jpg

https://i.postimg.cc/k4sM(...)genwerken-1-2020.gif

NU weer ontopic graag
pi_213509856
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:20 schreef roos94 het volgende:
In hoeveel topics loopt dit onderwerp nu _O-
Tja joden en moslims doen niets anders als de mensheid verdelen.
Krijg je als je een slecht geloof aanhangt.
pi_213509906
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Tja joden en moslims doen niets anders als de mensheid verdelen.
Krijg je als je een slecht geloof aanhangt.
FTFY.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 07:44:33 #137
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213509934
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
FTFY.
Joden zijn een volk, moslims niet.

Atheïstische Joden bestaan, Atheïstische moslims niet. Daarbuiten ben ik het verder met je eens hoor, elke religie is gewoon een andere versie van dezelfde leugen.

Levensgevaarlijke infantiele hekserij.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 11 mei 2024 @ 07:45:40 #138
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213509939
Maar goed, is er al meer bekend? Zit Joost al op water en brood? Heeft de UvA al een lijst met alle Zweedse medewerkers geleverd en alle banden vebroken? Staan er al Ikea filialen in de fik?

Nog nooit met zoveel interesse het ESF gevolgd.

[ Bericht 33% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 11-05-2024 07:50:58 ]
pi_213509969
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Maar goed, is er al meer bekend? Zit Joost al op water en brood? Heeft de UvA al een lijst met alle Zweedse medewerkers geleverd en alle banden vebroken? Staan er al Ikea filialen in de fik?

Van de Frontpage:

quote:
Het AD meldt dat dat de Zweedse politie vrijdagavond ter plaatse onderzoek uitvoert naar het incident rond Joost Klein. Er is nergens aangifte van gedaan, maar de politie ondervraagt ‘de betrokken personen’ rond het incident om te beoordelen of er mogelijk sprake is van een misdaad.
Incident met Joost bij het Eurovisie Songfestival, politie doet onderzoek
pi_213509970
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Atheïstische Joden bestaan, Atheïstische moslims niet. Daarbuiten ben ik het verder met je eens hoor, elke religie is gewoon een andere versie van dezelfde leugen.

Blijft door joden zelf bedachte onzin “wij zijn een volk”.
Nul komma nul bewijs voor, het is een groep gelovigen.

Het zijn Israëli’s of Hebreeuwen wat mij betreft, dat laatst is geen echte benaming voor een volk, maar als we toch dingen mogen verzinnen dan mag ik dat ook.

Islam is ook niets meer dan een slap aftreksel geschreven door een boze Arabier.
Christendom een door paar Romeinen een commercieel gemaakte versie van de torah en de Talmud.. met name die laatste is pure evil.

Nee niet alle geloven zijn slecht, er zijn prima geloven geweest die de mensheid juist enorme progressie brachten op elk denkbaar gebied.. nou ja behalve de relatie tussen mannen en vrouwen maar dat kan een “dieren” ding zijn, als in mensen blijven dieren en vrouwen zijn nou eenmaal het zwakkere (fysiek dan) van de twee.. en ja er zijn maar twee geslachten.

Anyway, lang lul verhaal.
Joost had gewoon zijn mond moeten houden, hij reageerde inderdaad direct op iemand die dat zij (terecht) de vraag niet hoefde te beantwoorden, daar zit ze niet voor noch representeert zij de overheid.
Net zoals die debiel de Nederlandse vlag had moeten weghouden.

Aan de andere kant, als iemand mag brullen dat ze geen antwoord hoeft te geven, dan mag een ander daar ook willekeurig op reageren.

Lang verhaal kort, ze hadden de journalist onmiddellijk eruit moeten gooien na zo’n vraag, maar het ESF is zo politiek geworden als de pest en extreem links zoals alle vormen van media tegenwoordig.
pi_213509971
Oprotten met die lelijke kop van hem :r
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_213509994
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Met hoofdletter geschreven bedoel je het Joodse volk. Met kleine letter gaat het om mensen die het joodse geloof aanhangen.

Het stond geschreven met kleine letter. En verder zag mijn reactie op religie in het algemeen.
pi_213510020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Blijft door joden zelf bedachte onzin “wij zijn een volk”.
Nul komma nul bewijs voor, het is een groep gelovigen.

Het zijn Israëli’s of Hebreeuwen wat mij betreft, dat laatst is geen echte benaming voor een volk, maar als we toch dingen mogen verzinnen dan mag ik dat ook.

Islam is ook niets meer dan een slap aftreksel geschreven door een boze Arabier.
Christendom een door paar Romeinen een commercieel gemaakte versie van de torah en de Talmud.. met name die laatste is pure evil.

Nee niet alle geloven zijn slecht, er zijn prima geloven geweest die de mensheid juist enorme progressie brachten op elk denkbaar gebied.. nou ja behalve de relatie tussen mannen en vrouwen maar dat kan een “dieren” ding zijn, als in mensen blijven dieren en vrouwen zijn nou eenmaal het zwakkere (fysiek dan) van de twee.. en ja er zijn maar twee geslachten.

Anyway, lang lul verhaal.
Joost had gewoon zijn mond moeten houden, hij reageerde inderdaad direct op iemand die dat zij (terecht) de vraag niet hoefde te beantwoorden, daar zit ze niet voor noch representeert zij de overheid.
Net zoals die debiel de Nederlandse vlag had moeten weghouden.

Aan de andere kant, als iemand mag brullen dat ze geen antwoord hoeft te geven, dan mag een ander daar ook willekeurig op reageren.

Lang verhaal kort, ze hadden de journalist onmiddellijk eruit moeten gooien na zo’n vraag, maar het ESF is zo politiek geworden als de pest en extreem links zoals alle vormen van media tegenwoordig.
Dat het ESF politiek is geworden is inderdaad wel flink duidelijk. Met daarbij de regel dat politieke boodschappen niet mogen, zodat ze selectief kunnen zijn in de politieke uitingen.

Zoals: alleen landenvlaggen van deelnemende landen zijn toegestaan, plus de regenboogvlag (wat natuurlijk een puur politieke vlag is, waar bv de Friese vlag gewoon koffiemelk is).
pi_213510059
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:13 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat word dus TEGEN gewerkt onder mom van "testen die gedaan zijn" dat je nooit zonder hulp kan werken.
Enz , en je hoef geen Wajong te hebben om daar terecht te komen, uitkering is al genoeg.
dus mensen die ontslagen zijn door omstandig heden worden op zo'n bedrijf neer gezet , met de worden werken voor een uitkering.
Maar omdat ze dan weer een Client hebben en hier weer veel geld ontvangen
kunnen ze dara misbruik van maken en zullen ze je saboteren om je te behouden.
Wel makkelijk iemand die normaal 4500 euro per maand kost dan voor 5400 euro die jaar daar voor krijgt laten werken.
Ach dat loontje van 2000 euro bruto of een uitkering halen ze er wel er af.
Maar meer ook niet.
Ze steken dus 3400 euro per client in hun zat , gemiddeld bij zo'n bedrijf werken er 1500 mensen
Dus reken maar uit je winst per maand wat de gemeente krijgt om deze mensen te "begeleiden"
Je kunt gewoon zelf solliciteren op een 'normale' baan.
pi_213510078
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt gewoon zelf solliciteren op een 'normale' baan.
Een blik op de cv en de werkgever neemt je dan niet aan.
Die zijn ook niet achterlijk he.

Daarbij word je hoogstens voor 6 maanden aangenomen, daarna is het subsidie potje op.
Maw je moet echt een hele aardige werkgever tegenkomen die je een vast contract wil geven na die 6 maanden.

Dat is net zo zeldzaam als een niet criminele allochtoon.
Inb4 verwijderd door een mod zonder humor.
pi_213510184
Had op een antwoord gehoopt
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_213510185
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Een blik op de cv en de werkgever neemt je dan niet aan.
Die zijn ook niet achterlijk he.

Daarbij word je hoogstens voor 6 maanden aangenomen, daarna is het subsidie potje op.
Maw je moet echt een hele aardige werkgever tegenkomen die je een vast contract wil geven na die 6 maanden.

Dat is net zo zeldzaam als een niet criminele allochtoon.
Inb4 verwijderd door een mod zonder humor.
Ik ken verschillende Wajongers die een normale baan elders aangeboden kregen..

Bovendien kom je niet zonder reden in de Wajong terecht.
pi_213510244
Wat heeft de Wajong in godsvredesnaam met het ESF te maken?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:36:42 #149
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_213510252
Joost Klein heeft dus gewoon klappen uitgedeeld
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_213510268
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:36 schreef Abrikozentaart het volgende:
Joost Klein heeft dus gewoon klappen uitgedeeld
Als dat écht zo overduidelijk was hadden ze hem allang naar huis gestuurd of gearresteerd. Dat het zolang duurt zegt mij vooral dat er iemand heeft geklaagd maar dat ze geen enkel bewijs hebben.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:41:54 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213510286
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
Wat heeft de Wajong in godsvredesnaam met het ESF te maken?
En dit?
VEM2012 in NWS / Diskwalificatie Nederland op ESF? III
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213510306
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:14 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Waarom verbaast mij dat niks? Wat een land
Hoofdzakelijk deugkneuzen bij Amnesty International. Trieste en vooringenomen organisatie.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_213510312
quote:
Ah, dat is ook een Wajonger?
pi_213510315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Als dat écht zo overduidelijk was hadden ze hem allang naar huis gestuurd of gearresteerd. Dat het zolang duurt zegt mij vooral dat er iemand heeft geklaagd maar dat ze geen enkel bewijs hebben.
Geklaagd maar geen aangifte gedaan. Ook een manier om het ESF te kapen.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_213510322
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:54 schreef halfway het volgende:
Oprotten met die lelijke kop van hem :r
Hij heeft wat weg van Jimmy Saville bedenk ik mij nu.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:50:02 #156
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213510357
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

Inderdaad, is er "breaking news.?"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:10:18 #157
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_213510527
Grapje;

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_213510600
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:46 schreef core2duo het volgende:

[..]
Geklaagd maar geen aangifte gedaan. Ook een manier om het ESF te kapen.
Dit dus. Als er geen aangifte gedaan wordt, waarom dan toch nog zo'n uitgebreid onderzoek uitvoeren?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_213510628
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Dit dus. Als er geen aangifte gedaan wordt, waarom dan toch nog zo'n uitgebreid onderzoek uitvoeren?
De Zweedse politie onderzoekt blijkbaar of er een misdaad is gepleegd.
Het slachtoffer heeft blijkbaar geen aangifte gedaan, maar de politie kan zelf ook nog beslissen om zelf in actie te komen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:22:04 #160
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213510677
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef ToT het volgende:

[..]
Het slachtoffer heeft blijkbaar geen aangifte gedaan, maar de politie kan zelf ook nog beslissen om zelf in actie te komen.
Een misdaad nog wel.
pi_213510693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef ToT het volgende:

[..]
De politie onderzoekt of er een misdaad is begaan, maar jij durft al te spreken over een slachtoffer?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213510695
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Een misdaad nog wel.
:Y
quote:
Het AD meldt dat dat de Zweedse politie vrijdagavond ter plaatse onderzoek uitvoert naar het incident rond Joost Klein. Er is nergens aangifte van gedaan, maar de politie ondervraagt ‘de betrokken personen’ rond het incident om te beoordelen of er mogelijk sprake is van een misdaad.
Incident met Joost bij het Eurovisie Songfestival, politie doet onderzoek
pi_213510700
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De politie onderzoekt of er een misdaad is begaan, maar jij durft al te spreken over een slachtoffer?
Ja bij misdaden heb je die meestal. :)
pi_213510709
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja bij misdaden heb je die meestal. :)
Je geeft zelf aan dat er nog onderzocht wordt OF er een misdaad begaan is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213510747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:24 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je geeft zelf aan dat er nog onderzocht wordt OF er een misdaad begaan is.
En in dat geval zou er een slachtoffer zijn.
Het lijkt er sterk op dat hij iemand voor de bakkes heeft getimmerd, een Zweedse fotograaf.
Ook al zou diegene het enorm uitgelokt hebben, dan is hij als ontvanger van die klap wel een slachtoffer.

Maar goed, wie weet heeft Joost alleen "Foei!" gezegd natuurlijk idd afwachten wat er daadwerkelijk gebeurd is. :Y
pi_213510771
quote:
Eens dat politiek geen rol zou mogen spelen, maar dat is nu eenmaal niet zo. Het gaat verdomd vaak over de deelname van Israel. De Wajong, daar gaat het echt nooit over..:
pi_213510837
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Een misdaad nog wel.
Mishandelen is een misdrijf. Dus op zichzelf klopt het wel.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:37:54 #168
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213510947
twitter
via GS
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:44:19 #169
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213511028
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mishandelen is een misdrijf. Dus op zichzelf klopt het wel.
Dat debiele Europapa classificeert hem al als misdadiger wat mij betreft, hemellief, zelfs Gabber Piet is muzikaler.
  Vis een optie? zaterdag 11 mei 2024 @ 09:44:49 #170
70532 loveli
N
pi_213511035
twitter
crap in = crap out
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:46:47 #171
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213511068
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:44 schreef loveli het volgende:
[ x ]
ah, dan is het afhankelijk van de nationaliteit van de dame aanranding of verzet
pi_213511102
quote:
[ x ]
Ben benieuwd of al het volk dat direct naar de "Joden" wees nu excuses gaat aanbieden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:49:55 #173
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213511122
quote:
Joost Klein na klacht verhoord door politie, deelname aan finale nog onduidelijk

De Nederlandse songfestivalinzending Joost Klein is na een klacht verhoord door de Zweedse politie. Dat meldt de politie aan de NOS. Waar die aanklacht over gaat, is nog steeds niet helemaal duidelijk. Wel zegt de politie dat het gaat om een incident dat donderdagavond heeft plaatsgevonden met een vrouwelijke tv-medewerker. De klacht is gisteren ingediend.

De politie zegt dat Joost Klein gisteravond laat is verhoord. Degene die de klacht heeft ingediend, is ook verhoord. De zaak is nu doorgegeven aan de openbaar aanklager. Die gaat bepalen wat ermee zal gebeuren. De afwikkeling van de zaak kan nog weken duren.

Wat dit betekent voor zijn deelname aan de finale van het Eurovisie Songfestival van vanavond, is onduidelijk. NPO-baas Frederike Leeflang heeft vanochtend overleg met omroep AVROTROS en de EBU over de deelname van Klein. Zij kwam vanochtend aan bij het hotel van Klein in Malmö. Dat bezoek was al gepland, maar heeft nu een andere lading gekregen.

Gistermiddag mocht de Nederlandse inzending op het laat moment niet meedoen aan een repetitie. Daarna bleek dat er een onderzoek liep naar een "incident" rond de artiest. De organisatie wilde daar verder niets over loslaten. In de avond mocht Klein ook niet meedoen aan de juryshow, waarbij de vakjury's punten geven aan de artiesten.

Ondertussen heeft de EBU de start van het stemmen op de finalekandidaten uitgesteld, tot er definitief uitsluitsel is over de Nederlandse inzending. De zanger zelf hult zich vooralsnog in stilzwijgen. Bij zijn hotel wachtte een journalist hem gisteravond op, maar hij wilde geen antwoord geven op vragen.

pi_213511128
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eens dat politiek geen rol zou mogen spelen, maar dat is nu eenmaal niet zo. Het gaat verdomd vaak over de deelname van Israel. De Wajong, daar gaat het echt nooit over..:
Het gaat nu over Israël omdat de antisemitisme kliek meteen naar Israël is gaan wijzen. Geen enkele serieuze bron zegt iets over Israël, dat wordt geroepen op de socials en tienduizenden Jodenhaters papegaaien het na.

Eerst was het ruzie met de Israëlische delegatie.
Toen was het ruzie met een Israëlische journalist.
Toen was het ruzie met een Zweeds productie meisje maar Israël was schuld want zij waren aan het provoceren.
Toen zou Spanje gisteren toch echt opstappen vanwege intimidatie vanuit Israël.

Er staan er 10 tot 15k voor die deur klaar om een 20 jarig Israëlisch meisje te lynchen, denk je dat die kliek in staat is massaal nepnieuws te delen?

Vooralsnog is niet bekend of Israël ermee te maken heeft.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:50:31 #175
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_213511133
quote:
[ x ]
Wordt precies geïmpliceerd dat ie z'n handjes niet thuis heeft kunnen houden
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:52:53 #176
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213511173
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:50 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Wordt precies geïmpliceerd dat ie z'n handjes niet thuis heeft kunnen houden
Lijkt het wel op, begint wel symptomatisch te worden bij de NPO. Gelukkig komt Frederike Leeflang to the rescue
pi_213511193
Duurt allemaal wel echt te lang.
pi_213511197
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dat debiele Europapa classificeert hem al als misdadiger wat mij betreft, hemellief, zelfs Gabber Piet is muzikaler.
Misdaad tegen de goede smaak. Ja, dat is legit.

Al geldt dat een beetje voor dit hele circus. Dus van mij mag hij winnen hoor.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:54:57 #179
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213511204
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misdaad tegen de goede smaak. Ja, dat is legit.

Al geldt dat een beetje voor dit hele circus. Dus van mij mag hij winnen hoor.
't is net de paralympics voor muziek
pi_213511209
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ben benieuwd of al het volk dat direct naar de "Joden" wees nu excuses gaat aanbieden
Hahahahaha… O wacht, bedoelde je het serieus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')