Nou vanuit de zaal werd Israel harstikke uitgejoeld hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef Windhapper het volgende:
[..]
En tijdens het ESF grijpen die allemaal hun kans en stemmen ze op die matige act?
Wel lief dat ze actie voeren voor een land dat hen het liefst dood ziet.quote:
Ik denk dat die stille meerderheid al die protesten en rellen zat zijn en Israel gewoon even laten weten dat men ze steunen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef Windhapper het volgende:
[..]
En tijdens het ESF grijpen die allemaal hun kans en stemmen ze op die matige act?
en dan als de NAVO weer eens ergens op avontuur gaat alleen Israel en Moldavie ofzo mee laten doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik geef Israel niet de schuld maar deze ellende wil je toch niet elke keer bij het songfestival?
Heel Malmo is een grote losliggende baksteen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze daar in Malmö geen losliggende bakstenen rondom dat gebouw.
Vooral onbegrijpelijk, zijn die lui nou echt zo dom?quote:
Italianen stemmen nauwelijks, zelfs niet met verkiezingen, dit is dan ook zeer waarschijnlijk gewoon fake news.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:36 schreef Windhapper het volgende:
Waarom stemmen al die Italianen eigenlijk op Israël? Zijn ze daar niet boos over Palestina? In Italië wonen minder Joden dan in Oud-Zuid.
Ik vind het ook een vaag verhaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Italianen stemmen nauwelijks, zelfs niet met verkiezingen, dit is dan ook zeer waarschijnlijk gewoon fake news.
Zijn mensen hier massaal boos dan? Hier in de provinciestad zie ik nog steeds meer Israëlische vlaggen dan Palestijnse.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:36 schreef Windhapper het volgende:
Waarom stemmen al die Italianen eigenlijk op Israël? Zijn ze daar niet boos over Palestina? In Italië wonen minder Joden dan in Oud-Zuid.
Wel als je van nationaliteit wisseltquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:59 schreef Windhapper het volgende:
https://www.esc.vote/
Dat nummer van Joost staat hier overigens niet tussen.
Jawel, maar niet als je Nederlandse stemmer bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:59 schreef Windhapper het volgende:
https://www.esc.vote/
Dat nummer van Joost staat hier overigens niet tussen.
Zou leuk zijn als 't kind wint. Gun ik haar wel na deze genante vertoning.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vooral onbegrijpelijk, zijn die lui nou echt zo dom?
Als hij in het begin direct bij Lowietje was gaan zuipen ipv op het einde had het allemaal in een kwartiertje gekund.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:30 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De Cock werd gehinderd door een ongeleid projectiel als assistent en die had 60 minuten met daarin 2 reclameonderbrekingen nodig om een moord op te lossen.
Je zou ze geen van beiden moeten zien, we zitten hier in fucking Nederland. Wat hebben wij met die middenoosterse strontbak te maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn mensen hier massaal boos dan? Hier in de provinciestad zie ik nog steeds meer Israëlische vlaggen dan Palestijnse.
Het is 1980, de 17-jarige Geert Wilders uit Venlo vertrekt naar Israël en gaat er werken in een mosjav, een soort collectieve boerderij. De latere oprichter van de PVV verblijft op de Westelijke Jordaanoever, sinds 1967 door Israël bezet gebied. "Al noem ik het zelf liever 'bevrijd gebied'."quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zou ze geen van beiden moeten zien, we zitten hier in fucking Nederland. Wat hebben wij met die middenoosterse strontbak te maken?
Hehquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is 1980, de 17-jarige Geert Wilders uit Venlo vertrekt naar Israël en gaat er werken in een mosjav, een soort collectieve boerderij. De latere oprichter van de PVV verblijft op de Westelijke Jordaanoever, sinds 1967 door Israël bezet gebied. "Al noem ik het zelf liever 'bevrijd gebied'."
47 Points.
Ik denk wel dat Israël gaat winnen maar daar heb je geen complot voor nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef Zoddie het volgende:
Eurovision subreddit zitten er aardig wat bij die dit een plot van Israel noemen om Joost uit te schakelen zodat hun gaan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |