Och wat een ellende toch allemaalquote:
Hopelijk hebben ze daar in Malmö geen losliggende bakstenen rondom dat gebouw.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gezellig, morgen klein Palestina in die hal.
Zeer triest inderdaad en ze kunnen zich blijven verschuiven achter het excuus dat het onderzoek nog loopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:22 schreef luxerobots het volgende:
Erg slecht dat er nog steeds niet gecommuniceerd is door EBU wat er gebeurd is en hoe het nu verder gaat.
Werkelijk belachelijk. Hoeveel journalisten zijn daar nu wel niet? Die zouden toch wel iets naar boven moeten kunnen halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:23 schreef core2duo het volgende:
[..]
Zeer triest inderdaad en ze kunnen zich blijven verschuiven achter het excuus dat het onderzoek nog loopt.
Door dit soort lelijkheid begrijp ik ineens een stuk beter dat het absolute kwaad vaak gewoon bij je om de hoek woont.quote:
Maar toen kon je nog alcohol drinken in diensttijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:30 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De Cock werd gehinderd door een ongeleid projectiel als assistent en die had 60 minuten met daarin 2 reclameonderbrekingen nodig om een moord op te lossen.
Waarom geef je Israël hiervan de schuldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:29 schreef tesssssssss het volgende:
Ik denk dat ze nu in ieder geval geen land meer uitnodigen dat in oorlog is.
Of welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef ererer het volgende:
https://twitter.com/eeleh(...)gFKbVAyQRGCxzKQ&s=19
Hij zat tijdens de persconferentie van Israël al volop te provoceren. Met een vlag op zn hoofd elke keer als zij sprak en zich dus ook actief bemoeien met de domme vraag die hier in het filmpje gesteld wordt.
Op zn zachtst gezegd kan je wel zien dat deze drol niet al te professioneel is en het zal misschien meer en/of escalatie van dit soort ongein zijn geweest
Ongeveer 80% van mensen zijn Pro-Israel, alleen die hoor je niet, alleen die kleine groep Extreem linksen en moslims staan overal te protesteren en te schreeuwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:36 schreef Windhapper het volgende:
Waarom stemmen al die Italianen eigenlijk op Israël? Zijn ze daar niet boos over Palestina? In Italië wonen minder Joden dan in Oud-Zuid.
Moslimhaat misschienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:36 schreef Windhapper het volgende:
Waarom stemmen al die Italianen eigenlijk op Israël? Zijn ze daar niet boos over Palestina? In Italië wonen minder Joden dan in Oud-Zuid.
Zal niet tijdens de evenement bekend worden, vanavond niet meer denk ik, morgen waarschijnlijk als ze de knoop moeten doorhakken of Joost door mag of niet.quote:
Nee, ik geef Israel niet de schuld maar deze ellende wil je toch niet elke keer bij het songfestival?quote:
En tijdens het ESF grijpen die allemaal hun kans en stemmen ze op die matige act?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:38 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van mensen zijn Pro-Israel, alleen die hoor je niet, alleen die kleine groep Extreem linksen en moslims staan overal te protesteren en te schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |