...maar Kroatiė staat ruim bovenaan bij de bookies, niet Nederlandquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef Zoddie het volgende:
Eurovision subreddit zitten er aardig wat bij die dit een plot van Israel noemen om Joost uit te schakelen zodat hun gaan winnen.
Een halfdronken-van-geluk ongevraagde pakkerd op de wang van de cameravrouw? En daar ga je in Zweden de cel voor in?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
Politie is erbij betrokken. Dan is het wel iets ernstiger dan veel mensen hier doen voorkomen
Je hebt zo een aanranding aan je broek door al die pleuriswijven van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
Politie is erbij betrokken. Dan is het wel iets ernstiger dan veel mensen hier doen voorkomen
Hij is flink naast z'n schoenen gaan lopen, dat in combinatie met het cokegebruik kan best iets ernstigs tot gevolg hebben gehad :xquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt zo een aanranding aan je broek door al die pleuriswijven van tegenwoordig.
heb je een bron hiervoor?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Andromache het volgende:
Een halfdronken-van-geluk ongevraagde pakkerd op de wang van de cameravrouw
Tegen de fotografe "jij bent een plaatje"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt zo een aanranding aan je broek door al die pleuriswijven van tegenwoordig.
Zie WK zege Spanje bij de vrouwen.
Nee, ik ben bezig met oefenen voor het schrijven van een Bouquetreeksboekje.quote:
De pali's staan vooraan om het volk wat nu voor ze te schreeuwen, van hoge gebouwen af te flikkerenquote:
Het is een fokking liedjesfestival, en niet eens goeie liedjes. Laat ze lekker de pleuris krijgen joh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:40 schreef RAVW het volgende:
Eigenlijk te zot voor woorden. Er loopt een onderzoek dus mag hij niet mee doen. Dacht toch echt dat we pas iemand schuldig is na veroordeling/onderzoek. Hem wordt nu de kans ontnomen om mee te doen tijdens het deel dat de jury haar ding doet en punten uit deelt. Hij had gewoon moeten meedoen en pas bij schuldig bevonden worden, dan pas had er gekeken moeten worden welke straf.
Vind het toch al raar dan iemand die na zeggen van grensoverschrijdend gedrag gedaan heb, tegenwoordig al veroordeelt is voor dat er bewijzen zijn geleverd.
En alleen maar omdat een dame wat zegt?
Want vrouwen kunnen niet grensoverschrijdend zijn.
Tenminste niet door mijn werkgever.
Bij mijn ballen pakken of in mijn tepels knijpen vind mijn werkgever geen grensoverschrijdend gedrag als een mede collega ( dame ) , dat moet ik maar als grapje zien.
Moet ik het eens bij haar doen , en zeggen grapje.....
wellicht dat de politie die taak wilt waarnemenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:59 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn de VN-waarnemers voor het stemproces al gesignaleerd?
Ja flinke vent die op zo'n moment even een rustig interview gaat houden. Er kan van alles spelen, van schaamte en woede tot aan depressiviteit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
Dat interview gezien. Vond het al een domme idioot die overmoedig is, maar dat wordt nog eens bevestigd in dat interview.
Genoeg meningen over Moslims en Moslimlanden op Fok!, maar waarom in een topic over het ESF?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:00 schreef Red_85 het volgende:
Als mensen nu eens net zo boos zouden zijn op moslimlanden als ze zijn op israel, zou het nog te snappen zijn.
Nouja dat zou mij in Zweden niet verbazen. Als je daar seks met iemand wil heb je bijna schriftelijke toestemming in drievoud nodig,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Een halfdronken-van-geluk ongevraagde pakkerd op de wang van de cameravrouw? En daar ga je in Zweden de cel voor in?
Notaris erbijquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nouja dat zou mij in Zweden niet verbazen. Als je daar seks met iemand wil heb je bijna schriftelijke toestemming in drievoud nodig,
Weet niet van VN, maar Amnesty International zit bij Amsterdam protesten, heel belangrijke taak daar om te kijken of de ME niet te hard in grijpt, beter in Amsterdam dan in Darfur laten we maar zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:59 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn de VN-waarnemers voor het stemproces al gesignaleerd?
Wees dan blij dat je het ESF (sub)forum nog niet ontdekt hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef Zoddie het volgende:
Eurovision subreddit zitten er aardig wat bij die dit een plot van Israel noemen om Joost uit te schakelen zodat hun gaan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |