MAAR WAT IS DAN PRECIES HET INCIDENT.quote:
Dit is een zaak voorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef Evenstar het volgende:
Alsof het een moordzaak is. Het is bijna 24 uur geleden gebeurd
Nerd! Het 20 uur journaal werd door die ouwe man gepresenteerd, dit kwam na de reclame na het 20 uur journaal met haarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Je weet dat het 8 uur journaal bestaan heMet je extra nieuwsuitzending.
PAKAAAKKKquote:
1 tot 12... gemiste kans...quote:
Zou het nog iets uit maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:41 schreef Rnie het volgende:
Als ze de halve finale gaan beoordelen, dan hebben we GROOT probleem.
Hoezo? We waren door.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:41 schreef Rnie het volgende:
Ja zo kan je makkelijk iemand lozen zonder gezichtsverlies.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:41 schreef Rnie het volgende:
Zolang ze het geluid van het publiek niet wegdraaien is er NIKS aan de hand.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:41 schreef Rnie het volgende:
Ah ja, ok. Publieksstemmen mogen wel open blijven inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:35 schreef Moira het volgende: [..] Omdat we het songfestival kijken voor het songfestival en Nederland gewoon een vd inzendingen is? Mijn favorieten zijn Itali en Kroati en daar zou ik graag op stemmen.
Het 13e Luchtmobiel is al naar de kazerne geroepen as we speak!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:37 schreef Toefjes het volgende:
Als zij de vlaggen verwijderen, dan moeten er tegenmaatregelen genomen worden.
Gaan ze wel doen obviouslyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang ze het geluid van het publiek niet wegdraaien is er NIKS aan de hand.
Denk eerder Zwitserland, alhoewel Isral ook een goed lied heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Israel wint toch het songfestival
[ afbeelding ]
Moeten we het leger sturen om heel het ESF te koloniseren?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:37 schreef Toefjes het volgende:
Als zij de vlaggen verwijderen, dan moeten er tegenmaatregelen genomen worden.
Zitten net bij de NAVO man, is wel een beetje lastig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Fretwork het volgende:
Hoe is het met de defensie van Zweden gesteld? Vraag dit voor een vriend
Het is inmiddels een principekwestie geworden, we laten ons als Nederland toch niet zo piepelen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat kunnen WIJ doen jongens? Ergens protesteren? Vocaal of met fysiek geweld?
We kunnen de VMBO in Appelscha bezetten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Massal ongenoegen uiten via alle social media kanalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Met je cavia's Zweden belegeren? Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
DE VOC MENTALITEITquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is inmiddels een principekwestie geworden, we laten ons als Nederland toch niet zo piepelen?
Klappen voor de zorgquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ja leuk, die bestaat niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef FvanS het volgende:
[..]
We kunnen de VMBO in Appelscha bezetten?
Ja fuck, maar kunnen wij niet artikel 5 activeren dan nu?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zitten net bij de NAVO man, is wel een beetje lastig.
heel Europa programmeertquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Zoon_John het volgende:
Weg met Eurosong festival.
We hebben een programma als: "heel Europa bakt" nodig.
Op maar Malm! Tien uurtjes met de auto.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Cavia's?? Als in meervoud? Ik heb er inmiddels nog maar 1!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Met je cavia's Zweden belegeren? Dat zal ze leren
Misshien maar een uni of iets ergens bezettenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Geloof me, deze zaak wordt nog groter dan Assange.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Hallojo het volgende:
Extra journaals heb je als er vliegtuigen in het WTC vliegen, Rusland Oekrane binnenvalt.... en als Joost geen liedje zingt voor de vakjury
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef FvanS het volgende:
[..]
We kunnen de VMBO in Appelscha bezetten?
Ik weet niet wat, maar vocaal is het meest gunstig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ow..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavia's?? Als in meervoud? Ik heb er inmiddels nog maar 1!
Idd. Lekker gemanaged, Henk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Slappe zakken trouwens ook bij de avrotros dat ze niet voor de show met een oplossing zijn gekomen.
Je mag doen wat je wilt, maar hier in Appelscha is geen middelbare schoolquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nou dan doen we het niet joh, wat jij wil.
Weinig getuigenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef marcodej het volgende:
Maar misschien heeft hij wel iemand in coma geslagen.
Meest aannemelijke idd omdat we weten dat er een Isralische journalist rondloopt om andere artiesten te provoceren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Rhosyn het volgende:
.... ergens gelezen: het verhaal wat het meeste rond gaat is dat Joost een fotograaf een mep heeft verkocht nadat deze een opmerking had gemaakt over Joost zijn overleden vader.
Bij het songfestival hoef je daar niet op te rekenen.quote:
Eens. Dat zou wel baas zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heel Europa programmeert![]()
![]()
![]()
![]()
DAT ZOU HELEMAAL FANTASTISCH ZIJN
"Europe let's come together" zingen we nota bene. En dan zo ge-ghost worden door de organisatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is inmiddels een principekwestie geworden, we laten ons als Nederland toch niet zo piepelen?
Ohquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wilt, maar hier in Appelscha is geen middelbare school
Het is allemaal roddel, en ik ben tegen geweld enzo, maar als iemand dat in je bek zegt, dan vind ik een knal voor iemands harses geven heel menselijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Rhosyn het volgende:
.... ergens gelezen: het verhaal wat het meeste rond gaat is dat Joost een fotograaf een mep heeft verkocht nadat deze een opmerking had gemaakt over Joost zijn overleden vader.
Je woont wel heel erg dichtbij, enge shit ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wilt, maar hier in Appelscha is geen middelbare school
Ik ook, Estland is leuk, maar het wordt nu geen stemmen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Denk eerder Zwitserland, alhoewel Isral ook een goed lied heeft.
Estland vond ik verassend en grappig.
Dat, slaan en je verliest accepteren. Niet oke, wel te begrijpenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is allemaal roddel, en ik ben tegen geweld enzo, maar als iemand dat in je bek zegt, dan vind ik een knal voor iemands harses geven heel menselijk.
GEWELD IS NOOIT DE OPLOSSINGquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is allemaal roddel, en ik ben tegen geweld enzo, maar als iemand dat in je bek zegt, dan vind ik een knal voor iemands harses geven heel menselijk.
dat dus, dan zou hij toch ook op het scorebord moeten staanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Verbieden vanavond op te treden maar wel een video instarten voor de jury n hem van het scorebord halen. Wie het nog snapt mag het zeggen.
Ze durven geen beslissing te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Verbieden vanavond op te treden maar wel een video instarten voor de jury n hem van het scorebord halen. Wie het nog snapt mag het zeggen.
ja heel vaag allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Vakjury gaat pas beoordelen wanneer het onderzoek is afgerond. Bij diskwalificatie doen ze het helemaal niet. Bij geen diskwalificatie doen ze het dan pas.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik snap er inderdaad geen klote meer van.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Verklaart wel waarom ik je een prima gozer vind.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je woont wel heel erg dichtbij, enge shit dit
Ja met dat scoreboard is wel raar. Dan krijgt ie bij voorbaat 0 punten dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
"Dames en heren, deelnemer nummer 5 loopt buiten weddenschappen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Dat kan niet. Immers vul je nu al je scorecard in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vakjury gaat pas beoordelen wanneer het onderzoek is afgerond. Bij diskwalificatie doen ze het helemaal niet. Bij geen diskwalificatie doen ze het dan pas.
Ja en zonder met een goed verhaal te komenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Ze stellen het definitieve besluit nog even uit denk ik. Morgen zal dus ook nog onzeker zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Dit is nog het meest vage van allesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Die ranken toch alle liedjes op die scorekaarten en niet alleen de top 10 ofzo?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan niet. Immers vul je nu al je scorecard in.
ja kunnen ze dat niet in deze post lezen?quote:
Alles kan. Kan ook dat ze hem willen diskwalificeren en dit puur is om speculatie te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan niet. Immers vul je nu al je scorecard in.
De punten worden toch gegeven a.d.h.v. een ranglijst? Die kun je nu nog prima maken en eventueel later een van de artiesten schrappen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Zoon_John het volgende:
Een opname van zijn optreden kun je ten alle tijden kijken. En kan dus ook ten alle tijden worden beoordeeld. Het is logisch dat ze dat pas doen als hij niet gediskwalificeerd wordt.
Als we hierdoor gaan winnen boeit het mij niet hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef Soof123 het volgende:
We gaan in elk geval nooit meer weten hoe Joost eigenlijk had gescoord. Zelfs als hij in het allerbeste geval gewoon mee mag doen en dat alles op een misverstand berust en hij hier zelf in elk geval geen schuld aan heeft, gaat straks iedereen bij een hoge score zeggen dat het sympathiestemmen zijn.
Niks mis met boos zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef GGMM het volgende:
Maar zou Joost en zijn ENTOURAGE die vlaggen ook weggehaald kunnen hebben?
Als hij het ESF ook al ONTVRIEND heeft op Feestboek lijkt hij nogal bozig te zijn.
lijkt wel een mini capibaraquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Omdat dit immer verhitte topic wel wat verkoeling kan gebruiken bij deze wat highlights van mijn onlangs overleden cavia. Joost had dit gewild.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er stemt bij dit gedoe toch ook niemand op het beste liedje? Die zijn er namelijk helemaal nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef Soof123 het volgende:
We gaan in elk geval nooit meer weten hoe Joost eigenlijk had gescoord. Zelfs als hij in het allerbeste geval gewoon mee mag doen en dat alles op een misverstand berust en hij hier zelf in elk geval geen schuld aan heeft, gaat straks iedereen bij een hoge score zeggen dat het sympathiestemmen zijn.
Straks gaat ie nog op anoniem.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef GGMM het volgende:
Maar zou Joost en zijn ENTOURAGE die vlaggen ook weggehaald kunnen hebben?
Als hij het ESF ook al ONTVRIEND heeft op Feestboek lijkt hij nogal bozig te zijn.
Sterkte, wat een lieverd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Omdat dit immer verhitte topic wel wat verkoeling kan gebruiken bij deze wat highlights van mijn onlangs overleden cavia. Joost had dit gewild.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee agenten zouden het voorval hebben gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja en zonder met een goed verhaal te komen
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan volgend jaar meedoen als Joost 2.0 zeker
Wordt de Nederlandse inzending niet gewoon gesloten omdat er (mogelijk) geen Nederlandse deelnemer meedoet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
Massaal niet stemmen als Nederlander, dat zal ze leren!
We zullen het nooit weten. Zonder al dit gedoe was het ook gewoon realistisch dat hij bij de jury ergens rond de 20e plek zou eindigen, maar als dat nu gebeurt gaan mensen denken dat dat hier door komt ipv door zijn kwalitatief nogal magere optreden van gisterenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:40 schreef Evenstar het volgende:
Nee, eerlijk ditAls hij morgen alsnog mee mag doen dan is een goede klassering hem gewoon door zijn neus geboord. Alsof de jury punten gaan geven aan een land met een mogelijke DQ boven hun hoofd
Volgens mij moeten juries sowieso alle landen ranken van 1 tot 25 (of 26 als hun eigen land niet deelneemt). En daar komt dan een eindresultaat uit. Enige vraag is dan welk nummer heeft Joost als deze niet op de startlijst staat....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze stellen het definitieve besluit nog even uit denk ik. Morgen zal dus ook nog onzeker zijn.
Juries zullen denk ik een extra land op de scorelijst moeten zetten.
Duh, Moroccan Oil is de hoofdsponsorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef xminator het volgende:
Kan ik ergens nog wedden op ESF? Ze gaan moedwillig Israel laten winnen. Doorgestoken kaart dit.
Deze blamage gaat de geschiedenisboeken van Europa in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef Jojoke het volgende:
Dit alles is natuurlijk behoorlijk gnant. Ik weet dat ik van deze commotie zou smullen als het om een ander land zou gaan. Dit is geen reclame, meneer Joost.
Denk wel een stuk hoger dan 20e. Het nummer is en blijft een oorwurmquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Zonder al dit gedoe was het ook gewoon realistisch dat hij bij de jury ergens rond de 20e plek zou eindigen, maar als dat nu gebeurt gaan mensen denken dat dat hier door komt ipv door zijn kwalitatief nogal magere optreden van gisteren
Als het moet voor de sympathiestemmen, vermoord ik vannacht nog Bonifatius 2477 bij Dokkum om snel een oorlog met de Friezen te ontkennen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we hierdoor gaan winnen boeit het mij niet hoor.
Alleen winnen telt.
ja dat is wel extreem verdachtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef CarloV het volgende:
Maar zij Joost niet dat we hierna van hem af zouden zijn? Goed gelukt lijkt me!
Sjantal ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jan Smit ziet er ongezond uit tegenwoordig.
Men zal toch gewoon alle acts ranken? Dus als Joost wegvalt schuift de rest op. Of geeft men alleen de punten en verder niks? In dat geval zal er gewoon een extra act als reserve voor de punten geranked worden. Zo moeilijk zal dat niet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef Ericr het volgende:
Competitievervalsing als ze Nederland punten geven terwijl ze misschien er uit liggen. Die punten zouden dan bij een ander land terecht komen. Dit heeft geen zin mocht hij morgen toch niet meedoen.
Tenzij hij een brandende pook heeft uitdrukt op een fotograaf lijkt me dit een schitterend actiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef Zwansen het volgende:
Als Joost niet mee mag doen dan moet je Joost volgens jaar opnieuw sturen.
We zijn in ieder geval verrast.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef CarloV het volgende:
Maar zei Joost niet dat we hierna van hem af zouden zijn? Goed gelukt lijkt me!
Koning van het manifesteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef CarloV het volgende:
Als het verhaal dat hij iemand fysiek lastiggevallen heeft klopt kun je hem natuurlijk niet meer toelaten. Maar dan moet je ook gewoon de knoop durven doorhakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
zolang het onduidelijk is wat er gaat gebeuren hadden ze hem gewoon mee moeten laten doen, dan kan je hem daarna nog cancelen, nu is ongeacht de uitkomst Nederland de sjaak
Transitie heet dat toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jan Smit ziet er ongezond uit tegenwoordig.
Kaarija is zn vriend hequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niks. Ook zijn vrienden niet meer.
Ze zijn erg luid boos.quote:
Heb je Joost nog gezien?quote:
Europa is ZIEDENDquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:56 schreef HenkjeNL2 het volgende:
https://x.com/trolimpiyat(...)mMs9VySCETlm546rmi9Q
Het publiek is niet te spreken dat Joost niet mee mag doen.
Dan zou Klein dat zelf wel communiceren toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef byah het volgende:
Kan ik ergens geld inzetten op het feit dat Joost n.a.v. de 40% stemmen voor Israel heeft gezegd dat hij zich terugtrekt, de EBU dit niet pikt en er nu een poging tot damage control wordt gedaan?
Ja! We willen gewoon weten of hij morgen meedoet in de finale. Waarom moet dat zo lang duren?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:55 schreef TDHS het volgende:
Met zes wijntjes in een cafe is dit topic echt hilarisch. En we willen ANTWOORDEN
Zijn teller stond op 20..quote:
ja precies, niet deze halve "oplossing"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het verhaal dat hij iemand fysiek lastiggevallen heeft klopt kun je hem natuurlijk niet meer toelaten. Maar dan moet je ook gewoon de knoop durven doorhakken.
Waarom moet alles op Isral betrokken wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef byah het volgende:
Kan ik ergens geld inzetten op het feit dat Joost n.a.v. de 40% stemmen voor Israel heeft gezegd dat hij zich terugtrekt, de EBU dit niet pikt en er nu een poging tot damage control wordt gedaan?
Zo. Gewaagdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef byah het volgende:
Vertaling?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:56 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Joost treedt wel op als ze een opname van een voorgaand optreden gebruiken, dat telt gewoon mee in de startlijst. Maar ik las dat die foto misschien van vanmiddag was, toen deed hij helemaal niet mee en stond hij dan sowieso niet in de startlijst. Als ze vanavond een optreden laten zien staat 'ie er straks wel in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:57 schreef dolfg het volgende:
Lijst is toch van de optredens?
Joost treedt niet op dus daarom niet op de lijst.
Dat ze voor de jury zijn halve finale laten zien betekent dat ie nog niet uit de competitie is.
Alleen dat ie niet vanavond live optreedt.
Of hij ligt er wel uit maar dat willen ze niet zo vlak voor de jury optredens bekend maken. Dat kan ook.
Alles kan, wat opmerkelijk is na tig uur radiostilte.
Was net idd nog 20quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zijn teller stond op 20..
Wellicht issie gehackt???
Vandaar dik in de televotes. Maar wel kut in de jury, want kwalitatief gewoon erg mager, zker zijn optreden (veel slechter dan de radioversie). Is ook niet erg, iedereen zijn kracht natuurlijk, en zijn kracht ligt duidelijk niet bij zingen maar bij lekker knallen en entertainen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk wel een stuk hoger dan 20e. Het nummer is en blijft een oorwurm
Even een lik over je klauwen. Hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon even deo onder de oksels en door. Dit zijn barre tijden.
ongeveer "het publiek wanneer aangekondigd wordt dat joost niet zal optreden vanavond, veel boegeroep schele octopus zeven"quote:
Het lied is kwalitatief niet mager. Vocalen wel,maar de compositie zit geniaal in elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaar dik in de televotes. Maar wel kut in de jury, want kwalitatief gewoon erg mager, zker zijn optreden (veel slechter dan de radioversie). Is ook niet erg, iedereen zijn kracht natuurlijk, en zijn kracht ligt duidelijk niet bij zingen maar bij lekker knallen en entertainen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd. Misschien omdat zij de kant vd EBU kozen? En Joost denkt val maar kapot?
731 duizend volgers.. Hoeveel was dat vanmiddag?quote:
Onzin, er is niets bekend nogquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:00 schreef marcodej het volgende:
Isral zal hier wel de schuld van krijgen, terwijl zij zelf niemand een poffert op iemands neus hebben gegeven.
Ja, heel aanstekelijk nummer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het lied is kwalitatief niet mager. Vocalen wel,maar de compositie zit geniaal in elkaar
Dat suggereert dat hij het hele ESC voor persoonlijke doeleinden heeft gebruikt om de attention whore uit te hangen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef CarloV het volgende:
Dit vind ik ook wel aannemelijk. Van super actief naar 0 is niet des Joosts.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:00 schreef quirina het volgende:
Misschien is Joost wel gesilenced door ESF dat ie niks meer mag loslaten via socials.
Heel mooi, leg er maar maximaal veel druk op.quote:
Ik denk dat Joost verstandig genoeg zijn mond nog even houdt tot er een officile reactie is waar hij op kan reageren. Soort van damage control.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan zou Klein dat zelf wel communiceren toch?
Als het publiek je geweldig vind maar je nooit kunt winnen. Veroorzaak dan een rel en het publiek kiest voor jou. Kassaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:56 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dit klinkt wel plausibel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:00 schreef quirina het volgende:
Misschien is Joost wel gesilenced door ESF dat ie niks meer mag loslaten via socials.
Nee dat ging echt om het incident tussen een Spaanse journalist en Israelische journalisten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:01 schreef frien het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel aannemelijk. Van super actief naar 0 is niet des Joosts.
En dat daarom Spanje in opstand kwam voor vrijheid van meningsuiting?
Statement dat hij nog achter Joost staat? Ik had niet anders verwacht neequote:
Och, als Depay zelfs nog achter Promes staat...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Statement dat hij nog achter Joost staat? Ik had niet anders verwacht nee
Volgens mij heb je gelijk ja! Want Armeni en Azerbeidzjan zetten elkaar (bijna) altijd als laatste.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef libranl het volgende:
[..]
Volgens mij moeten juries sowieso alle landen ranken van 1 tot 25 (of 26 als hun eigen land niet deelneemt). En daar komt dan een eindresultaat uit. Enige vraag is dan welk nummer heeft Joost als deze niet op de startlijst staat....
Ettoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZO, EINDELIJK WEER THUIS EN NET OP TIJD VOOR DE SHOW!
HEBBEN WE ER ZIN AN???
Misschien hebben ze geneukt?quote:
Jij hebt zelfs geen Tiktok? Jij onwijze boomer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Appie Mussa is, sorry.
Doe toch niet zo onnozel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZO, EINDELIJK WEER THUIS EN NET OP TIJD VOOR DE SHOW!
HEBBEN WE ER ZIN AN???
TikTok is voor ontzettende proleten (lees: jij).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs geen Tiktok? Jij onwijze boomer.
Ja!quote:
Projectie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
TikTok is voor ontzettende proleten (lees: jij).
Onnozel woord.quote:
Ik ga deze tweet NU lezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
Ik heb een zeer pittige tweet geschreven kan ik je vertellen
Onderzoek is nog niet afgerond.quote:
Dat moet verfrissend zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
Al 9 likes te pakken.
Ook op Twitter omarmt het ESF-publiek mij
Dat vragen we al 66544333 topicsquote:
Wat raar dat je hem dan niet laat optredenquote:
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
Al 9 likes te pakken.
Ok hans dankjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:09 schreef OOST het volgende:
Lekker belangrijk dat die aandachtstrekker niet meedoet. Met een goede muzieksmaak had het ook niks te maken. Blijkbaar kan zijn gedrag daarbij ook niet door de beugel.
Okee doeiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:09 schreef OOST het volgende:
Lekker belangrijk dat die aandachtstrekker niet meedoet. Met een goede muzieksmaak had het ook niks te maken. Blijkbaar kan zijn gedrag daarbij ook niet door de beugel.
Veel plezier met de nieuws single van Suzan en Freekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:09 schreef OOST het volgende:
Dat valt wel mee.quote:
Alsof we niet al lang genoeg in onzekerheid zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Die gast zegt wel maybe he will be back tomorrow
Zegt niet zoveel, hij staat daar ook maar wat voor lul.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Die gast zegt wel maybe he will be back tomorrow
Eens. Het totale gebrek aan enige communicatie is ook raar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat raar dat je hem dan niet laat optreden
Het is voor hem een nachtmerrie geworden. Inderdaad, wat is er in vredesnaam gebeurd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:05 schreef Em31 het volgende:
Joost zal zich wel echt compleet kut voelen nu.God wat is daar in godsnaam gebeurd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Veel plezier met de nieuws single van Suzan en Freek
Gr.gr. Ria
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Veel plezier met de nieuws single van Suzan en Freek
Gr.gr. Ria
Lekker spraakzaam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef MQBM het volgende:
Is deze al geplaatst? Het gaat hier zo snel! https://tv.aftonbladet.se(...)ara-pa-anklagelserna
Blijkbaar mag hij niks zeggen voordat er officieel iets bekend wordt gemaaktquote:
En nu al de meest besproken act ls hij morgen mee mag doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lichtpuntje is dat Joost al 2 miljoen views heeft op Youtube voor de semi.
Ik denk eerlijk gezegd dat niks zeggen ook even het beste is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar mag hij niks zeggen voordat er officieel iets bekend wordt gemaakt
Tering je post is 3000 bekeken. Held!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
Al 9 likes te pakken.
Had ie het niet min of meer aangekondigd met die brandende molen in zijn clip?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef Astro_boy het volgende:
Hoe geniaal is het als dit bij de act hoort. De verrassing is waar hij het steeds over had. Guerilla marketing over 9000
Ik dacht dat de vogel de verrassing was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef Astro_boy het volgende:
Hoe geniaal is het als dit bij de act hoort. De verrassing is waar hij het steeds over had. Guerilla marketing over 9000
Aan de andere kant, hij verstopt zich ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat niks zeggen ook even het beste is.
Het maakt me niks uit dat hij niks zegt en wel gewoon vriendelijk gedag zegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar mag hij niks zeggen voordat er officieel iets bekend wordt gemaakt
De mallemolen van het leven...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had ie het niet min of meer aangekondigd met die brandende molen in zijn clip?
Wat de EBU kan, kan Joost ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat niks zeggen ook even het beste is.
Oh, zit op de bank hoor. Ik let op jullie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Topic pointer leidt slechts naar een gesloten reeks @:yvonne
Daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef Japepk het volgende:
Ik heb een uurtje niet kunnen volgen. Maar we zijn weer een uur verder, de juryshow is begonnen en we weten nog steeds niets?
Zal iets juridisch zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eens. Het totale gebrek aan enige communicatie is ook raar.
Gaat nu aan zijn hashblokken beginnen op zijn hotelkamerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef frien het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit dat hij niks zegt en wel gewoon vriendelijk gedag zegt.
Ik ben blij dat hij gespot is en in orde is! Want ik maakte me wel eventjes zorgen.
Weet iemand waar dit diepte(punt)-interview is gefilmd?
quote:
Met Suzan en Freek zaten we nog in de running.quote:
Joost doet niet mee aan jury show omdat het onderzoek nog loopt. Jury krijgt optreden van eerder te zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef Japepk het volgende:
Ik heb een uurtje niet kunnen volgen. Maar we zijn weer een uur verder, de juryshow is begonnen en we weten nog steeds niets?
Dat is een verassing.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had ie het niet min of meer aangekondigd met die brandende molen in zijn clip?
Rotterdamse deurbel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |