Misshien maar een uni of iets ergens bezettenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat kunnen WIJ doen jongens? Ergens protesteren? Vocaal of met fysiek geweld?
Geloof me, deze zaak wordt nog groter dan Assange.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Hallojo het volgende:
Extra journaals heb je als er vliegtuigen in het WTC vliegen, Rusland Oekraïne binnenvalt.... en als Joost geen liedje zingt voor de vakjury
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef FvanS het volgende:
[..]
We kunnen de VMBO in Appelscha bezetten?
Ik weet niet wat, maar vocaal is het meest gunstig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat kunnen WIJ doen jongens? Ergens protesteren? Vocaal of met fysiek geweld?
Ow..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavia's?? Als in meervoud? Ik heb er inmiddels nog maar 1!
Idd. Lekker gemanaged, Henk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Slappe zakken trouwens ook bij de avrotros dat ze niet voor de show met een oplossing zijn gekomen.
Je mag doen wat je wilt, maar hier in Appelscha is geen middelbare schoolquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nou dan doen we het niet joh, wat jij wil.
Weinig getuigenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef marcodej het volgende:
Maar misschien heeft hij wel iemand in coma geslagen.
Meest aannemelijke idd omdat we weten dat er een Israëlische journalist rondloopt om andere artiesten te provoceren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Rhosyn het volgende:
.... ergens gelezen: het verhaal wat het meeste rond gaat is dat Joost een fotograaf een mep heeft verkocht nadat deze een opmerking had gemaakt over Joost zijn overleden vader.
Bij het songfestival hoef je daar niet op te rekenen.quote:
Eens. Dat zou wel baas zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heel Europa programmeert![]()
![]()
![]()
![]()
DAT ZOU HELEMAAL FANTASTISCH ZIJN
"Europe let's come together" zingen we nota bene. En dan zo ge-ghost worden door de organisatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is inmiddels een principekwestie geworden, we laten ons als Nederland toch niet zo piepelen?
Ohquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wilt, maar hier in Appelscha is geen middelbare school
Het is allemaal roddel, en ik ben tegen geweld enzo, maar als iemand dat in je bek zegt, dan vind ik een knal voor iemands harses geven heel menselijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Rhosyn het volgende:
.... ergens gelezen: het verhaal wat het meeste rond gaat is dat Joost een fotograaf een mep heeft verkocht nadat deze een opmerking had gemaakt over Joost zijn overleden vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |