Ja ik heb nu ook zo'n raar soort adrenaline terwijl ik eigenlijk echt op zou moeten zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Ben kapot vannacht al bijna niet geslapen door die klote running order
Ik ook en ik ben voor Heerenveen dus dit zegt wat!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Groningen terug in de eredivisie dan Roda.
wowquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:52 schreef Blueberry. het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTg2Yjl0bXduNnJ0MQ==
Dit filmpje❤️
Een derby van het Noorden maakt het seizoen ook wel wat mooier toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben voor Heerenveen dus dit zegt wat!
In deze zwarte tijden kunnen we wel wat grapjes gebruiken toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde ook nog over hetzelfde grapje als @:H_T maar ik weet gewoon echt niet zo goed of het wel/niet gepast voelt om grappen te maken
Ah daarom was je zo kwaad, je moest wachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben voor Heerenveen dus dit zegt wat!
[..]
Ik was vierde
Ik wilde gisteren sporten, maar daar kwam niks van terecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren sporten, maar daar kwam niks van terecht.
Ik wilde vandaag sporten, maar daar kwam niks van terecht.
Ik wil morgen sporten, maar..
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een derby van het Noorden maakt het seizoen ook wel wat mooier toch.
Heb je tegen de tijd dat het ESF begint wel al een beslissing gemaakt of moeten we wachten op een statement van de EBU?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren sporten, maar daar kwam niks van terecht.
Ik wilde vandaag sporten, maar daar kwam niks van terecht.
Ik wil morgen sporten, maar..
Ja true hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
In deze zwarte tijden kunnen we wel wat grapjes gebruiken toch?
Heerenveen kan ook zomaar een keer weg zijn ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja preciesen Groningen hoort ook gewoon in de Eredivisie. Ben de laatste jaren ook wel bang dat dit Heerenveen ook een keer gaat gebeuren en je bent niet altijd meteen weer terug.
Daarom leek het me dit keer ook slim om er meteen bij te zetten dat het bedoeld is als grapjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde ook nog over hetzelfde grapje als @:H_T maar ik weet gewoon echt niet zo goed of het wel/niet gepast voelt om grappen te maken
Ja dat weet ik Redefinequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heerenveen kan ook zomaar een keer weg zijn ja.
Was ook zeker geen verwijt naar jou! Meer een schets van alles wat nu door m'n hoofd gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom leek het me dit keer ook slim om er meteen bij te zetten dat het bedoeld is als grapje
Dan sport ik pas weer in 2030.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je tegen de tijd dat het ESF begint wel al een beslissing gemaakt of moeten we wachten op een statement van de EBU?
Ik vatte het ook niet op als verwijtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Was ook zeker geen verwijt naar jou! Meer een schets van alles wat nu door m'n hoofd gaat
Dan lig ik gewoon op bed lekker een boek te lezen hoor. (Wel rond 1 uur hier bang mee te lezen thoughquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:52 schreef Blueberry. het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTg2Yjl0bXduNnJ0MQ==
Dit filmpje❤️
Ik wil al een uur lang naar bed gaan zo moe maar gewoon blijven wachten op nog iets van nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |