Historisch! Dit wordt het nieuwe “zijn we er toch weer ingetrapt”quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rob Trip met de NU al fameuze woorden:
DOEN WE NOG WEL MEE?????
Waar is Marleen de Rooyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:01 schreef marcodej het volgende:
ESF 'journalisten' zijn geen echte journalisten toch?
Anders kun je niet na zoveel tijd zoveel niet weten.
Sow, dan moet er echt wel wat aan de hand zijnquote:
Die zit weer lekker rollercoaster tycoon te spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk dat Joost daar inmiddels gewoon niet meer is. Dus als hij mag meedoen, moet hij ergens van de straten in Malmö worden geplukt.
Meen je niet. 8 uur journaal ook nog zeker?quote:
Ik hoop dat hij lekker in een hotel met z’n vrienden zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk dat Joost daar inmiddels gewoon niet meer is. Dus als hij mag meedoen, moet hij ergens van de straten in Malmö worden geplukt.
Pas als Gerri Eickhof in beeld komt kun je spreken van een echte ramp.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sow, dan moet er echt wel wat aan de hand zijn
Gelukkig draait mijn VHS. Ongekend dit. Mijn kleinkinderen moeten dit ook meemaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef zipcon het volgende:
NOS weet ook niets "Dit is nog nooit vertoond"
Dit doet me denken aan iets anders (dichtbij) deze week.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nu dus geruchten/bevestigingen over het lastig valken van zowel de delegaties van Nederland, Griekenland als Spanje door de Israëlische delegatie?
Wtf is er ad hand?
Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meen je niet. 8 uur journaal ook nog zeker?
Ik denk niet dat Joost het op straat in Malmö overleeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Godsammequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pas als Gerri Eickhof in beeld komt kun je spreken van een echte ramp.
heel opmerkelijk iddquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef zipcon het volgende:
NOS weet ook niets "Dit is nog nooit vertoond"
Ik hoop er inmiddels op, erg hè.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit duurt zo bizar lang dat ik onderhand ga denken dat de finale afgelast gaat wordrn
Dan schakelen we 4Chan in en gaat de FIK ERIN.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef quirina het volgende:
Als EBU er lang over doet is het antwoord: Nee Joost doet niet meer mee.
herstelbetalingen al aangevraagd, allesquote:
Nee de juryshow wordt ‘m sowieso niet lijkt me. Dus het is of klaar zo of ze laten de beelden zien van gisteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Waar is Willibrord als je hem nodig hebt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
"On a lighter note.."quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef zipcon het volgende:
"We gaan naar het zuiden van de Gazastrook" gaat het nieuws voort, we kunnen weer slapen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet in Malmö ben, want ik weet ook niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Roelien in Malmö weet ook al niks.
Iedereen die niks weet komt in beeld…
Iemand zei hier vanmiddag tegen mij: speculaties daar hebben we niks aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit duurt zo bizar lang dat ik onderhand ga denken dat de finale afgelast gaat wordrn
Overleden, 2022quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is Willibrord als je hem nodig hebt?
Hebben ze de Van Brienoord al gechecked?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Kunnen we eenemoticon achter tralies krijgen
Dat zou je wel willen weten heh?!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is Willibrord als je hem nodig hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |