Man man man..... Alsof jij niet weet dat je dit allemaal uit je duim zuigt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk)
Volgens de verklaring vd EBU gaat het om een incident dat gisterenavond na de semi plaatsvond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Weet niet of dit klopt maar lees het meer. Zou ook verklaren waarom zo laat op de dag deze ophef begint tijdens de repetities. Denk niet dat het met Israël en gisteren te maken heeft.
zekerwelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
Echt gewoon klote dit.de hele reactie erop is ook extreem dus blijkbaar is het niet een Klein incident.
Hè hè, eindelijk eens een betrouwbare bron!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Reclame net op NPO 1 dat morgen de finale van het songfestival is MET Joost Klein.
Zo een leuke inzending dit jaar en dan zo eindigen... echt gatverdammequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
Echt gewoon klote dit.de hele reactie erop is ook extreem dus blijkbaar is het niet een klein incident.
De volgens "bronnen" sloeg meer op de bron van SVT zelf. Die houden zelf ook een slag om de arm.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
SVT zelf lijkt me een aardige bron.
Leuke pun. Miss zoekt Joost nog een tekstschrijverquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
Echt gewoon klote dit.de hele reactie erop is ook extreem dus blijkbaar is het niet een klein incident.
Hij is under investigation en ik hoop op een No Further Action als einduitslagquote:
Niks mis met Leeuwardenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Rebel- het volgende:
Arme Nikki de Jager ook. Helemaal naar Leeuwarden.
Had ze al weinig zin in haha want ze zei gisteren nog ja mocht van mij prima hier in Hilversum. 😂quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Rebel- het volgende:
Misschien daarom die foto met z’n ouders op insta? Is gisteren geplaatst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de verklaring vd EBU gaat het om een incident dat gisterenavond na de semi plaatsvond.
Om het een beetje luchtig te houden hier:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Rebel- het volgende:
Owh, dit gerucht is niet interessant kennelijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dan doe ik ook wel even een gerucht: [ x ]
Ik op mIRCquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Ik hoorde net op ICQ dat er nog niks bekend is over wat er precies is gebeurd
Dat nieuws is echt zoooo 17:49quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:06 schreef Danny het volgende:
Roddelpraat (jaja, ik weet) zegt dat Klein iemand zou hebben geslagen. Een israelische reporter die de dood van Klein's ouders belachelijk zou hebben gemaakt.
https://www.roddelpraat.n(...)lein-iemand-geslagen
Doet ook al uren de rondtequote:
Je loopt achter @Dannyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:06 schreef Danny het volgende:
Roddelpraat (jaja, ik weet) zegt dat Klein iemand zou hebben geslagen. Een israelische reporter die de dood van Klein's ouders belachelijk zou hebben gemaakt.
https://www.roddelpraat.n(...)lein-iemand-geslagen
Schuldig tot het tegendeel bewezen is. Best apart.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is under investigation en ik hoop op een No Further Action als einduitslag
juryshow is vanavond dus dit is sowieso onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dan doe ik ook wel even een gerucht: [ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |