Kan ik wel bevestigen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Beschuldig je user @:Coco nu van het hebben van een laag EQ?
Pedestal (voetstuk)quote:
Ik zeg het net tegen @onlogisch dit klinkt best aardigquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:25 schreef summer2bird het volgende:
Ik het begin dacht ik dit word niks, maar klinkt wel prima nu
Zaterdag mag Baby Lasagna pas weerquote:
Jaquote:
Behalve als je uit een abusive relatie komtquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ja jezelf op een voetstuk zetten is dan weer niet zo goed
Bedankt voor de update makker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Even een update: mijn pizza kan elk moment komen jongens
Welke soort?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Die is prima inderdaad. Ik heb slechts een 1.5 fles Bacardi spicedquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Precies, welke?
Hier Captain Morgan Black, prima in de cola
Je bent een vies beestquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Pizza Ananasquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een vies beest
En pics van je pizza graag
ok boomerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is een beetje een freakshow geworden dat songfestival. Geef mij maar de festivals van vroeger.
Zoals Joostquote:
Geen rum?!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is prima inderdaad. Ik heb slechts een 1.5 fles Bacardi spiced
Gast gadverdammequote:
Patty Brard bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is een beetje een freakshow geworden dat songfestival. Geef mij maar de festivals van vroeger.
Klopt ook regelmatig gewoon niet..quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
Erger me nog steeds aan Jaq, zo nietszeggend dat commentaar
Ze is wel meer van de complimenten vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
Harold & Kumar heeft een scene die je dan even moet kijkenquote:
Smerig varken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Kijk gewoon de youtube stream, geen oeverloos gelul erbij.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
SQUEAL FOR ME PIGGYquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een vies beest
En pics van je pizza graag
wowquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe normaal alsjeblieft
Als ik dit had geweten had ik een andere EK-mod gekozen
Saaie muts, we willen snerenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
Hier een passender liedje voor jequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Een zeldenheid tegenwoordig bij het songfestivalquote:
Was je maar aan het plagen, lust het niet zoquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe normaal alsjeblieft
Als ik dit had geweten had ik een andere EK-mod gekozen
Misschien is het wel een zij?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef TanteMathilde het volgende:
geen wonder dat hij geen punten kreeg
Ruim 40 jaar terug deed ook al iemand of hij een pinguïn wasquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Zo oud ben ik nu ook weer niet lolquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier een passender liedje voor je
Dat krijg je bij Avrotros vaak idd. Puur op mega safe/woke spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
ditquote:
Ik ben niet zo hip, leef onder een steenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
draag jij die nog niet dan? is hip
Cezarquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Wat is jullie favoriete songfestivalnummer wat niet bepaald een hit was
Poolswijf.gifquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig, want hij was bloedserieus.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over die ananas pizza was maar grapje @:GGMM
Sienekequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef timmmmm het volgende:
denk dat je nog 10x op random tijden sorry moet zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat te denken van een banaanpizza?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee ik ben nu boosquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is prima inderdaad. Ik heb slechts een 1.5 fles Bacardi spiced
Euro Neuro vind ik nog steeds leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Het is hier geen Gall&Gallquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]bacardi.. en dan nog spiced ook
![]()
Bahcardi ben ikzelf geen liefhebber van en spiced rum eigenlijk ook niet.
Die van Captain Morgan is nog wel ok maar da's eigenlijk ook limonade.. iets te zoet voor mij.
Maar niets persoonlijks, als je er maar van geniet, toch?
En na een paar glazen maakt 't allemaal toch niet meer uit
Hard Rock Hallelujah, dat is natuurlijk nooit echt een mainstream hit gewordenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Prima dubstepvampierquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Captain Morgan wit vind ik ook na een paar glazen nog steeds niks. Dan liever Havana Clubquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]bacardi.. en dan nog spiced ook
![]()
Bahcardi ben ikzelf geen liefhebber van en spiced rum eigenlijk ook niet.
Die van Captain Morgan is nog wel ok maar da's eigenlijk ook limonade.. iets te zoet voor mij.
Maar niets persoonlijks, als je er maar van geniet, toch?
En na een paar glazen maakt 't allemaal toch niet meer uit
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:33 schreef Szura het volgende:
Zitten er veel muggen in Zweden in deze tijd van het jaar?
minstens 2quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:33 schreef Szura het volgende:
Zitten er veel muggen in Zweden in deze tijd van het jaar?
Dat was dan een uitzonderingquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ruim 40 jaar terug deed ook al iemand of hij een pinguïn was
Oh jaquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef LaDaDiDa het volgende:
Tot nu toe vond ik de eerste semi finale beter..
AliExpress Shaggyquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Hou het maar bij autootje rijden Lewis.
Voor een goedekope rum vind ik Captain Morgan opzich prima.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Captain Morgan wit vind ik ook na een paar glazen nog steeds niks. Dan liever Havana Club
Wie betaalt bepaaltquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn grootste Eurovisiesong droom is dat de BIG 5 niet meer bestaat en dat iedereen gelijk is voor de wet
RIP blubquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn goudvis ligt nu op zijn rug.
Alleen de Big 4 telt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn grootste Eurovisiesong droom is dat de BIG 5 niet meer bestaat en dat iedereen gelijk is voor de wet
Omdat Fransen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom zingen Fransen nooit in het Engels?
Liever een depressieve clown?quote:
is haar unibrow nog aan het kammenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:36 schreef Szura het volgende:
Komt er nog een lekkere vrouw uit het Oostblok?
Al thuis.quote:
quote:
Nooit in Frankrijk geweest?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom zingen Fransen nooit in het Engels?
quote:
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:36 schreef TLC het volgende:
Was dat ook de bedoeling van dat a Cappella gebeuren of was de muziek ff weg ?
Vreselijk puntige knieën.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Erg mooie dame. Zou haar meteen doen
Geen Eurovisie zonder dat er iemand achter over wat kabels struikeltquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:36 schreef TLC het volgende:
Was dat ook de bedoeling van dat a Cappella gebeuren of was de muziek ff weg ?
Kan je makkelijk je lul schoonvegen aan die baardquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:37 schreef onlogisch het volgende:
Zou Conchita gewoon mokerhard raken. Gewoon.
MILFje hoor.quote:
Dat zie je niet in het donkerquote:
vrouw doet kleren uitquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |