Kan ik wel bevestigen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Beschuldig je user @:Coco nu van het hebben van een laag EQ?
Pedestal (voetstuk)quote:
Ik zeg het net tegen @onlogisch dit klinkt best aardigquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:25 schreef summer2bird het volgende:
Ik het begin dacht ik dit word niks, maar klinkt wel prima nu
Zaterdag mag Baby Lasagna pas weerquote:
Jaquote:
Behalve als je uit een abusive relatie komtquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ja jezelf op een voetstuk zetten is dan weer niet zo goed
Bedankt voor de update makker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Even een update: mijn pizza kan elk moment komen jongens
Welke soort?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Die is prima inderdaad. Ik heb slechts een 1.5 fles Bacardi spicedquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Precies, welke?
Hier Captain Morgan Black, prima in de cola
Je bent een vies beestquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Pizza Ananasquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een vies beest
En pics van je pizza graag
ok boomerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is een beetje een freakshow geworden dat songfestival. Geef mij maar de festivals van vroeger.
Zoals Joostquote:
Geen rum?!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is prima inderdaad. Ik heb slechts een 1.5 fles Bacardi spiced
Gast gadverdammequote:
Patty Brard bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is een beetje een freakshow geworden dat songfestival. Geef mij maar de festivals van vroeger.
Klopt ook regelmatig gewoon niet..quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
Erger me nog steeds aan Jaq, zo nietszeggend dat commentaar
Ze is wel meer van de complimenten vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
Harold & Kumar heeft een scene die je dan even moet kijkenquote:
Smerig varken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Kijk gewoon de youtube stream, geen oeverloos gelul erbij.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
SQUEAL FOR ME PIGGYquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een vies beest
En pics van je pizza graag
wowquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe normaal alsjeblieft
Als ik dit had geweten had ik een andere EK-mod gekozen
Saaie muts, we willen snerenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
Hier een passender liedje voor jequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Een zeldenheid tegenwoordig bij het songfestivalquote:
Was je maar aan het plagen, lust het niet zoquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe normaal alsjeblieft
Als ik dit had geweten had ik een andere EK-mod gekozen
Misschien is het wel een zij?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef TanteMathilde het volgende:
geen wonder dat hij geen punten kreeg
Ruim 40 jaar terug deed ook al iemand of hij een pinguïn wasquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Zo oud ben ik nu ook weer niet lolquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier een passender liedje voor je
Dat krijg je bij Avrotros vaak idd. Puur op mega safe/woke spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:28 schreef viceversa het volgende:
ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |