Meltz, is dat een pizza?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Meltz.. maar ik weet niet of ik die Funghi wel lekker vind had al een keer eerder ook zoiets
Kaasplank en maily is dronken.quote:
En rako dan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaasplank en maily is dronken.
Daar doelde ik op met RaKoquote:
Oh hahaquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar doelde ik op met RaKo
beterquote:
okquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:49 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
beter
Nog niet gelukkig getrouwd maar ik verwacht wel fijne zomer omdat ik lekker in mijn vel zit
En met mevrouw Bones?
o wist niet dat je dingen kon eisen, zo leer ik weer wat bijquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
wel getrouwd
en ik eis een fijne zomer
A girl can always tryquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
o wist niet dat je dingen kon eisen, zo leer ik weer wat bij
Definieer fijne zomer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
wel getrouwd
en ik eis een fijne zomer
Hoe ben jij hier nou weer belandquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Definieer fijne zomer.
En hoi Greys
mooi weerquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Definieer fijne zomer.
En hoi Greys
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier nou weer beland
Who the fuck are you?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier nou weer beland
Ja, dat welquote:
ik heb hem naar ONZ geloktquote:
Greys is best liefquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb hem naar ONZ gelokt![]()
![]()
ik geef toe
ik ben een leuke user lokker
o dan ga ik weerquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb hem naar ONZ gelokt![]()
![]()
ik geef toe
ik ben een leuke user lokker
je bent best lief Scrupjequote:
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaasplank en maily is dronken.
Wij gaan hardquote:
quote:
quote:
Niet zulke rare dingen zeggen.quote:
Fijn Mailsquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Was een topdag
Mooi weer, lieve mensen, lekkere dingen.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn Mails
ik hier ook
fijne dag
lieve mensen
1 op 1 meetquote:
quote:
Eentje bestaat sowieso al niet meer, eentje heeft volgens mij allang geen forum meer en een andere bestaat volgens mij ook niet meer, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:
Fuckbodies.org.quote:
Vogeltjequote:
ToTGodquote:
Minder van dat gelukkigquote:
Relaxed, gelukkig!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder van dat gelukkig
Keelpijn valt ook mee, maar kan ook nog de pijnstiller van gisteren zijn.
En met jou?
Dat ga ik volgende week weer oppakken, het trainen danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Relaxed, gelukkig!
Straks weer wat van dat relaxte gevoel af zien te komen en naar de sportzaal gaan.
Gisteren ff flink lomp tekeer gegaan, ik voel mijn spiertjes nu wel!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik volgende week weer oppakken, het trainen dan
Daar heb ik geen tijd meer voorquote:
Verkeerde topic. Had m'n bril nog niet opquote:
En geen koffie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Had m'n bril nog niet op
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
@:maily kip- en garnalen dumplings met kewpie saus![]()
![]()
![]()
Ja tijd voor wijn gvd!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kun je hier nog goedemorgen zeggen muts
![]()
goedenavond hiero
Op een forum is afstand relatiefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ja dat gaat niet zo makkelijk iets met afstand![]()
ah neeejquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
En ik heb weer een biefstukje gebbqed.
Beter dan de bavette van gisteren, maar ik mis de stolp er overheen zodat het lekker rokerig wordt.
Ook te lang laten bakken, helaas!
Ohhh dan heb je van alles wat!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
wij hebben nu deze van de sligro: https://www.sligro.nl/p.3(...)stuks-x-18-gram.html
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja nou dan krijg je NU van mij een glas rode wijn
Smakelijk
Gisteren wel, vandaag niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah neeej
was ie niet meer rozig van binnen.
heeft mini ook bbq spul gegeten?
heb al 2 jaar of zo niet meer de bbq aangehad
Waar en hoe laat?quote:
Giansipanquote:
Hallo grijsjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Giansipan![]()
![]()
![]()
hier en morgen eind van de middag
hier bij mijn tuinhuisquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo grijsje
Waar is hier?
En is er bier?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier bij mijn tuinhuis
en er is nog wel wat bier ja
quote:
Werken tot 3 ongeveer. Dan volle vaart terug naar huis en zo hard mogelijk uitrustenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ga je nog wat leuks doen dan?
werken toch?
laatste zonnestralen meepakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Werken tot 3 ongeveer. Dan volle vaart terug naar huis en zo hard mogelijk uitrusten
Je bent zelf een zonnestraaltjequote:
Piesaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
Heb je dat ook wel eens
Dat je op social media kijkt
Een liedje tegenkomt
En dat blijft zo in je hoofd zitten
Mijn vader is James last fanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef maily het volgende:
[..]
Piesa![]()
Dat heet een oorwurm![]()
Dan heb ik meteen dit liedje in mijn hoofd
Dit is correctquote:
Kan gewoon.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was er even
En verdween gewoon weer
joostjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Kan gewoon.
Mag gewoon.
Komt vast wel weer terug.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef DJMO het volgende:
Ook hier maar even en dan ben ik weer weg
[ afbeelding ]
Omdat we de deur uitgaanquote:
Spruitjes en varkensvleesquote:
Je bovenlip.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef DJMO het volgende:
Ook hier maar even en dan ben ik weer weg
[ afbeelding ]
Hij heeft Nederland geKleineerd!quote:
Er gaan nu 2 nieuwe geruchten rond:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft Nederland geKleineerd!
Het is gewoon niet slim van hem, maar in het eerste geval zou ik het ook die medewerkster kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er gaan nu 2 nieuwe geruchten rond:
- Een medewerkster zou kutopmerkingen gemaakt over zijn dode ouders en hij zei: "The next time I will hit you."
- Hij botste 2x bijna tegen een medewerkster op die in de weg stond en zei: "The next time I will hit you".
Hij wilde een camera een tik geven of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is gewoon niet slim van hem, maar in het eerste geval zou ik het ook die medewerkster kwalijk nemen.
Lijkt wel of ze een reden zochten ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wilde een camera een tik geven of zo.Ja, gediskwalificeerd!
quote:
Hij had gezegd dat zijn optreden in de finale anders zou zijn. Zou me niks verbazen als EDU dacht dat hij ergens tegen wilde protesteren en hebben ze hem nu op voorhand kaltgestelltquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een reden zochten ofzo.
Oké. Ik ben geen Esf-fan en zal dat ook nooit worden, net zo min als ik fan ben van Joost Klein. Waar ik wel fan van ben is gerechtigheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef Sally het volgende:
Hi
Hm, een beetje gevolgd, maar... Zero Tolerance is gewoon een harde Nee.
"Disproportioneel!" ??
Nee.
^ Ditquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oké. Ik ben geen Esf-fan en zal dat ook nooit worden, net zo min als ik fan ben van Joost Klein. Waar ik wel fan van ben is gerechtigheid.
Als het waar is dat Joost tegen zijn wil in gefilmd werd na zijn optreden, en daarom een dreigende (of was het een geagiteerde? beweging maakte richting een journaliste dan is het volslagen krankzinnig van de EBU om hem te diskwalificeren.
En dan durf ik er nog een complot theorie achter aan te gooien ook. Het zou zomaar eens kunnen dat de journaliste in kwestie het met opzet heeft uitgelokt omdat ze bang was dat Nederland met de winst aan de haal zou gaan en haar persoonlijke favoriet of haar thuisland daardoor geen kans zou maken op de titel.
Fuck dat hele ESF maar. Achterkamertjespolitiek om er maar voor te zorgen dat er een bepaald land wint. Zum kotzen.
Joost heeft boos gedaan tegen een cameraquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef Sally het volgende:
Hi
Hm, een beetje gevolgd, maar... Zero Tolerance is gewoon een harde Nee.
"Disproportioneel!" ??
Nee.
Zijn hier beelden van?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joost heeft boos gedaan tegen een camera![]()
vast welquote:
jammerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast wel
maar we doen net of ze er niet zijn
omdat
EBU
Hm.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oké. Ik ben geen Esf-fan en zal dat ook nooit worden, net zo min als ik fan ben van Joost Klein. Waar ik wel fan van ben is gerechtigheid.
Als het waar is dat Joost tegen zijn wil in gefilmd werd na zijn optreden, en daarom een dreigende (of was het een geagiteerde? beweging maakte richting een journaliste dan is het volslagen krankzinnig van de EBU om hem te diskwalificeren.
En dan durf ik er nog een complot theorie achter aan te gooien ook. Het zou zomaar eens kunnen dat de journaliste in kwestie het met opzet heeft uitgelokt omdat ze bang was dat Nederland met de winst aan de haal zou gaan en haar persoonlijke favoriet of haar thuisland daardoor geen kans zou maken op de titel.
Fuck dat hele ESF maar. Achterkamertjespolitiek om er maar voor te zorgen dat er een bepaald land wint. Zum kotzen.
boos gedaan tegen een cameraquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm.
Ik zei al.... (maar een) beetje gevolgd...
Begreep idd dat hij niet gefilmd wilde worden.
En jouw theorie klinkt nog niet eens zó heel erg ver gezocht.
Maar ik baseerde me in 1e instantie op het verhaal dat hij geslagen zou hebben, en /of bedreiging(en) had geuit.
Is nu al wèl duidelijk wat zich dan heeft afgespeeld,?
Maar we weten allemaal niet hoe boos.quote:
Ik weet ook nog niet van de hoed en de rand (mss weten we dat als publiek wel nooit, uiteindelijk...?)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar we weten allemaal niet hoe boos.
Dus ik ga het niet voor hem opnemen
Stoute camera!quote:
Zal wel weer zo'n influencer of TikTokkie geweest zijnquote:
loof een medewerker van EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n influencer of TikTokkie geweest zijn
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
ge
[..]
loof een medewerker van EBU
nadat er was afgesproken
van podium af niet filmen
ter plaatse ook medegedeeld
en er werd niet naar geluisterd
ToTGod!quote:
Ow....quote:Op zondag 12 mei 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
Het officiële statement is ongeveer zo:
Die trut zat veel mensen te stalken met haar mobieltje en Joost had ze al eerder gefilmd toen hij emotioneel van het podium af kwam; dat laatste stukje over zijn ouders heeft elke keer weer een flinke impact op hem en hij wil dan gewoon met rust gelaten worden en dat die emoties niet aan de hele wereld getoond worden.
Dat is heel duidelijk aan dat kreng gecommuniceerd en er zijn afspraken gemaakt over dat ze dat niet meer zou doen.
Toen hij zag dat ze het WÉÉR deed, duwde hij haar mobieltje naar beneden en is daarom gediskwalificeerd.
ToTquote:Op zondag 12 mei 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
Het officiële statement is ongeveer zo:
Die trut zat veel mensen te stalken met haar mobieltje en Joost had ze al eerder gefilmd toen hij emotioneel van het podium af kwam; dat laatste stukje over zijn ouders heeft elke keer weer een flinke impact op hem en hij wil dan gewoon met rust gelaten worden en dat die emoties niet aan de hele wereld getoond worden.
Dat is heel duidelijk aan dat kreng gecommuniceerd en er zijn afspraken gemaakt over dat ze dat niet meer zou doen.
Toen hij zag dat ze het WÉÉR deed, duwde hij haar mobieltje naar beneden en is daarom gediskwalificeerd.
Stigquote:
Fogelquote:
Sallyquote:
Ik weet nog niet maar we gaan eten bestellen vandaagquote:
vanavond uit etenquote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik overwoog ook te bestellen. Maar toen dacht ik aan alles wat er nog in de koelkast en vriezer zat. Dus ik eet krieltjes met doperwten
Precies dat. Ik moet de vriezer ook echt een keer ontdooien dus dan is het ook voor het goede doelquote:
Stukken beterquote:
* j a r i g . v a n d a a g !quote:Op zondag 12 mei 2024 12:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik overwoog ook te bestellen. Maar toen dacht ik aan alles wat er nog in de koelkast en vriezer zat. Dus ik eet krieltjes met doperwten
quote:Op zondag 12 mei 2024 13:51 schreef maily het volgende:
[..]
* j a r i g . v a n d a a g !
Van harte lieve koekie!!![]()
![]()
![]()
![]()
Greysquote:
Oeh.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
Ik ga zo beginnen op het werk. Halve dag altijd op maandagen.
Wel al druk bezig geweest in de ochtend hier in huis ☺️🤭
Je lost mij af, soort van :pquote:Op maandag 13 mei 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
Ik ga zo beginnen op het werk. Halve dag altijd op maandagen.
Wel al druk bezig geweest in de ochtend hier in huis ☺️🤭
Ja wat, oeh?quote:
Oehoe?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef Sally het volgende:
[..]Mooi beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De wie?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:36 schreef re_freshed het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de ONZ-SC jingle?
Als dat maar goed gaatquote:Op maandag 13 mei 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
Kolere, Mini-ToT heeft een nieuwe fiets; hij haalt snelheden tot 20 km/u!
Alleen stoppen lukt niet goed; de fiets is te groot dus valt hij altijd om als hij stopt!Ik moet hem altijd opvangen.
Ja, de nieuwsgierigheid heeft gewonnenquote:Op maandag 13 mei 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
De wie?![]()
Hoi, trouwens. Zag je net voorbij komen in DTS- niet helemaal nieuweling las ik
![]()
(maar wel opnieuw geregistreerd)
Ohw, mss heeft @ToT nog iets opgeslagen...?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:43 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Ja, de nieuwsgierigheid heeft gewonnen
Ik was voorheen PartyHard, ONZ blauwe tot ik ermee ophield
De ONZ-SC had ooit een jingle gecomponeerd door klojo120, maar die is nergens meer te vinden
Ben benieuwdquote:Op maandag 13 mei 2024 22:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, mss heeft @:ToT nog iets opgeslagen...?
Of weet @:maily meer?
@:greysbones ?
nee helaas .....quote:Op maandag 13 mei 2024 22:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, mss heeft @:ToT nog iets opgeslagen...?
Of weet @:maily meer?
@:greysbones ?
Hey maily! Kan je username nog vaag herinneren maar volgens mij hebben we nooit echt een interactie gehadquote:
Volgens mij ook niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:52 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Hey maily! Kan je username nog vaag herinneren maar volgens mij hebben we nooit echt een interactie gehad
Jou kan ik me ook nog wel voor de geest halenquote:
Al een poosquote:Op maandag 13 mei 2024 23:32 schreef re_freshed het volgende:
Sinds wanneer kun je posts op FOK! liken?
Ben ik al zo lang niet meer hier geweest? Of heb ik die functie gewoon verdrongenquote:
Je bent al zolang niet meer geweestquote:Op maandag 13 mei 2024 23:35 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Ben ik al zo lang niet meer hier geweest? Of heb ik die functie gewoon verdrongen
Maar ik ben wedergekeerdquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 mei 2024 23:36 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Maar ik ben wedergekeerd
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken!
Zou kunnen, ik kwam nooit echt buiten ONZquote:Op maandag 13 mei 2024 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Slierkjes en bonkjes
@:paul kent je vast nog wel.
Voorheen Paultjuhhhquote:Op maandag 13 mei 2024 23:43 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kwam nooit echt buiten ONZ
Ohja, met dat rennende cartoon varken als PF, toch?quote:
Kijk: FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!quote:Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Ohja, met dat rennende cartoon varken als PF, toch?
quote:Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Ohja, met dat rennende cartoon varken als PF, toch?
Afgelast wegens onvoorziene omstandigheden.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:43 schreef re_freshed het volgende:
Nog een paar brandende vragen:
Zijn Moira en Monopoly nog altijd een setje?
Not sure Moira zie ik nog wel eens posten.
Zijn paint topics niet meer hip?
Helaas maar maak ze weer hip.
Vis een optie?
![]()
Slierkjes en bonkjes-SCquote:Op dinsdag 14 mei 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
Ehm... in welk topic ben ik nou beland?!?!?!?![]()
Allemaal vreemde mensenquote:
Wie noem jij vreemd?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 01:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Allemaal vreemde mensen- iig hiero
![]()
![]()
Die komen hier noooit! (nou ja vooruit... zelden)
Maarmaar... ik ken jou helemaal nietquote:
"voor mij vreemde users - in elk geval in dit topic" zei ikquote:
Nee bedankt, ik mag geen kusjes aannemen van vreemdenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 01:38 schreef Sally het volgende:
[..]
"voor mij vreemde users - in elk geval in dit topic" zei ik![]()
Kusje d'rop?
*haalt schouders opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 01:39 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik mag geen kusjes aannemen van vreemden
Jajaquote:
Hm, wel oke. Iets eerder zo opstaan, want telefoontje vanuit ziekenhuis. Precies op de tijd dat ik eigenlijk bijna de deur uit ben naar werk. Iets minder handig.quote:
moira en monopoly weet ik niet, dacht van wel @Moiraquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:43 schreef re_freshed het volgende:
Vis een optie?
Neequote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, wel oke. Iets eerder zo opstaan, want telefoontje vanuit ziekenhuis. Precies op de tijd dat ik eigenlijk bijna de deur uit ben naar werk. Iets minder handig.
Maar vooruit
Je kiest die tijden ook niet zelf uit, natuurlijk.
Ik heb een richttijd dat ze ongeveer bellen. Dat is wel prettiger dan laatst toen ik een vraag voor de arts had, lolquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Dat inderdaad
Je moet maar afwachten wanneer het hen belieft
Hi ToTjequote:
Op gegeven moment vond ik niet meer zo veel aan FOK!, het voelde een beetje doodquote:
Zo hé, dat is een stuk fietsen voor de kleine man!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
Even met mini-ToT 8,5 km naar zijn school gefietst vanmorgen!Helemaal trots iedereen over zijn nieuwe fietsje vertellen enzo!
En daarna kon papa nog 8,5 km terug fietsen.
Vanmiddag weer 8,5 km die kant op fietsen om hem weer op te halen!
Ik heb vanaf mijn 4de naar school moeten fietsenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo hé, dat is een stuk fietsen voor de kleine man!![]()
Ik moest vroeger ook ver naar school fietsen, maar toen zat ik al op de middelbare
Hoe oud is hij nu?
Maar toen waren er nog geen auto'squote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn 4de naar school moeten fietsen
Hihahoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar toen waren er nog geen auto's
Vreuger, toen we nog zowel op de heen- als terugweg bergop naar school fietstenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar toen waren er nog geen auto's
Neeee - geen oorlogquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:39 schreef re_freshed het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Kom Oorlog in Europa doen, klaphark
Nu heeft iedereen een autoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
Mijn vader had de auto mee
En mijn moeder geen auto
Rustagh, het was gewoon de ONZ-versie van Riskquote:
Onzisk?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:01 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Rustagh, het was gewoon de ONZ-versie van Risk
Ohw!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:01 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Rustagh, het was gewoon de ONZ-versie van Risk
SALLIESPANKIEquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw!
Klinkt dan wel grappig. Maar gezien wat er nu zoal aan oorlog overal is![]()
Ah, ons aller Schoteltjequote:
Echt he, en hij had nog zat energie over op het eind!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo hé, dat is een stuk fietsen voor de kleine man!![]()
Ik moest vroeger ook ver naar school fietsen, maar toen zat ik al op de middelbare
Hoe oud is hij nu?
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:03 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Vreuger, toen we nog zowel op de heen- als terugweg bergop naar school fietsten
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:43 schreef re_freshed het volgende:
Vis een optie?
Ja, getrouwd en welquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:01 schreef Paul het volgende:
[..]
moira en monopoly weet ik niet, dacht van wel @:moira
nee
ja
Oh, dat was mijn vraag beantwoordquote:Op maandag 13 mei 2024 22:43 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Ja, de nieuwsgierigheid heeft gewonnen
Ik was voorheen PartyHard, ONZ blauwe tot ik ermee ophield
De ONZ-SC had ooit een jingle gecomponeerd door klojo120, maar die is nergens meer te vinden
Potheads hierquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh, dat was mijn vraag beantwoord
@:klojo120nog een keer een hele nacht mee zitten blowen, en jaren later nog eens random tegengekomen op station Lely-fucking-stad
Oh, super tofquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:43 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ja, getrouwd en welnog geen FOK!babies though, wel eindelijk hypotheek rond
En Mono heet hier tegenwoordig @:Treinhoer
Anyway, wiens kloon ben jij dan @:re_freshed?
Het is Moiraquote:
Greys enorm enthousiastquote:
Lovelyquote:
Laat je je omkopen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:28 schreef re_freshed het volgende:
TT-gerelateerd: Zoontje wil pizza eten vanavond
Stiggiequote:Op woensdag 15 mei 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Laat je je omkopen?
Normaliter niet, maar onze interesses liggen toevallig op één lijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Laat je je omkopen?
Alles goed met u?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Normaliter niet, maar onze interesses liggen toevallig op één lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |