Uit datzelfde artikel:quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
En daar heb je cijfers over aangeleverd?
Lezen is echt niet zo moeilijk, kom op zeg.quote:Ook nog interessant om te weten: welke partij was het grootste in de studentensteden van Nederland? In Nederland zijn 17 steden waar minimaal 10.000 studenten wonen. In de meeste van die steden was GL/PvdA afgelopen verkiezingen de grootste partij.
Irrelevant. Hoewel er inderdaad genoeg mensen op die leeftijd een eigen bedrijfje starten.quote:
Dat vul je nu alweer voor anderen in.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, voornamelijk door een aanwas van lieden die de troep van Gloria Wekker serieus nemen.
Weet jij veel wat ze de andere 360 dagen van het jaar doen. Misschien wel een eigen bedrijfje runnen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irrelevant. Hoewel er inderdaad genoeg mensen op die leeftijd een eigen bedrijfje starten.
Maar goed, dan moet je ook echt iets leveren i.p.v. scanderend de straat over gaan om je 'betrokkenheid' te tonen.
Dat is vies kapitalisties.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ze de andere 360 dagen van het jaar doen. Misschien wel een eigen bedrijfje runnen.
En wat wil dit nou precies zeggen? Dat ze geïndoctrineerd zijn? Wat heeft het met Amerika te maken, waar je ook nog naar verweees?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Uit datzelfde artikel:
[..]
Lezen is echt niet zo moeilijk, kom op zeg.
Je kunt het gewoon teruglezen in posts in deze draad.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat vul je nu alweer voor anderen in.
Ja leuk. Maar die demonstraties hebben ook niks te maken met kapitalisme verder, zoals je ook wel weet.quote:
Ik heb de livestream gezien... Ik heb de slogans gehoord. En daar hoorde men o.a. typische XR-slogans als 'anti-kapi-talisme' en 'Revolution'.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar die demonstraties hebben ook niks te maken met kapitalisme verder, zoals je ook wel weet.
Nouja je suggereert dal alle studenten van geitenwollensokkenstudies aangetrokken worden door Gloria wekker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon teruglezen in posts in deze draad.
Net nog kwam geloof ik 'koloniaal en Westers denken' voorbij.
Het gaat vooral om iets monumentaals kapot te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar die demonstraties hebben ook niks te maken met kapitalisme verder, zoals je ook wel weet.
Kun je in hun hoofden kijken dat je weet wat ze denken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat vooral om iets monumentaals kapot te maken.
Zoek even op 'intersectionaliteit'.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja je suggereert dal alle studenten van geitenwollensokkenstudies aangetrokken worden door Gloria wekker.
Dat vul je gewoon voor ze in.
Om demonstraties komen doorgaans allerlei groepjes af. Het is geen homogeen gezelschap. Vaak komen ze ook zich naar elkaar promoten. Dus waarschijnlijk zijn er ook NCPN'ers die dan weer hun dingen roepen. Maar het maakt ze niet allemaal communisten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb de livestream gezien... Ik heb de slogans gehoord. En daar hoorde men o.a. typische XR-slogans als 'anti-kapi-talisme' en 'Revolution'.
Natuurlijk hebben die demonstraties ermee te maken. Zoek nog eens op het onderzoeksgebied van de aanjagende docenten van dit debacle.
Hun achterlijke kadaverdiscipline slogans geven dat wel weg hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kun je in hun hoofden kijken dat je weet wat ze denken?
Klopt, het zijn voornamelijk lieden met heel veel problemen met het Westen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om demonstraties komen doorgaans allerlei groepjes af. Het is geen homogeen gezelschap. Vaak komen ze ook zich naar elkaar promoten. Dus waarschijnlijk zijn er ook NCPN'ers die dan weer hun dingen roepen. Maar het maakt ze niet allemaal communisten.
Dan vind ik niet de onderbouwing dat al die studenten Gloria Wekker fans zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoek even op 'intersectionaliteit'.
ze zijn vooral heel boos, politie, halsema, uva.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat vooral om iets monumentaals kapot te maken.
Verder hebben de kneusjes geen punt gemaakt.
Het gros wel degelijk, anders houd je het op zo'n faculteit geen week vol.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan vind ik niet de onderbouwing dat al die studenten Gloria Wekker fans zijn.
Het zal wel teveel gevraagd zijn om hier bewijs van te willen zien?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gros wel degelijk, anders houd je het op zo'n faculteit geen week vol.
Ik heb er jaren gestudeerd. Nooit wat van gemerkt. Natuurlijk is een omgeving met veel jonge en hoogopgeleide mensen wat linkser dan gemiddeld. Maar de JOVD liep ook gewoon over de campus en ik heb werkelijk nooit te maken gehad met linkse indoctrinatie of intimidatie terwijl ik toch zeker niet links ben en ook niet bang om te zegggen wat ik vind.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
35 jaar geleden stonk de Uni Nijmegen er al naar.
Ook dat is weer van buitenaf voor een ander bedenken. Kom je daar zelf ooit?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gros wel degelijk, anders houd je het op zo'n faculteit geen week vol.
Wat ??? Is er een onverlaat die iemand koloniaal en westers denken verweet?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon teruglezen in posts in deze draad.
Net nog kwam geloof ik 'koloniaal en Westers denken' voorbij.
Ik zei niet voor niets: zoek even op intersectionaliteit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zal wel teveel gevraagd zijn om hier bewijs van te willen zien?
Niet doen, Hex... je weet wel waarom.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook dat is weer van buitenaf voor een ander bedenken. Kom je daar zelf ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |