Wss is dat ook hun puntquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze willen helemaal geen punt maken, ze willen rellen.
Zo’n lieve hont verdient een verzetje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt, mijn Teckel had iedereen al in de enkels gebeten. Kwispelend!
Ja ik weet is makkelijk praten vanaf de zijkant.
Ben zelf uit die buurt, maar wanneer dat gebeurd mogen ze het gerust laten afzinken.quote:
Mwah, hier zitten ook nog wel een aantal van die idioten tussen die geoefend zijn in rellen en alleen komen om te rellen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Dit heeft allemaal echt compleet niks met demonstreren te maken. Zijn de huis-tuin-en-keuken relschoppertjes.
Tijd voor korte metten.
We hebben tegenwoordig ook Youtube hequote:Op woensdag 8 mei 2024 21:01 schreef Magister_Artium het volgende:
Veeg dat Rokin even schoon a.u.b.
AT5 blijkt op ruim 100 km van Amsterdam gewoon in het totale zenderpakket te zitten. Kan alles zien zo, maar dit wordt nog een aardige veldslag…
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt, mijn Teckel had iedereen al in de enkels gebeten. Kwispelend!
Ja ik weet is makkelijk praten vanaf de zijkant.
Voorspelbare actie. Weer een mooi gebouw - ditmaal zonder symbolische waarde, want het bestuur zit er niet meer - slopen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:45 schreef Aether het volgende:
Tiental demonstranten trekt naar Maagdenhuis
Een tiental demonstranten is na een oproep naar het Maagdenhuis gegaan. Er komt meteen politie uit een busje dat al klaarstond op het Spui. Het plan om nu dat UvA-gebouw te gaan bezetten lijkt mislukt.
Dat is omdat als je de letters in haar achternaam door elkaar haalt, er El Hamas staat. Ze is een sleeper agent.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Halsema durft geen traangas in te zetten
Volgens Harvest98 valt het best meequote:Op woensdag 8 mei 2024 21:01 schreef Perrin het volgende:
De hele binnenstad ziet er straks als het UvA-gebouw uit.
Nou, alle ballen op het rokin dan maar. Wel beetje accuraat graag, ik woon er redelijk dichtbij 😁quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen idee. Je zou denken dat ook een luchtafweerraket, uiteindelijk gewoon weer naar beneden komt.
Dat weten we nu wel, stop daar eens mee.quote:
Tijd om ramen en deuren te barricaderenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:03 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nou, alle ballen op het rokin dan maar. Wel beetje accuraat graag, ik woon er redelijk dichtbij 😁
Vraag ik me de hele tijd al af... De wappies hebben eindelijk een punt..quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Bij voetbal supporters rijden ze ze gewoon omver, waterkanon erbij. Waarom kan dat nu niet?
Geef jij burgemeester Halsema even een note?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel, stop daar eens mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |