quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Laat de ME zich gewoon inbouwen. Wie staat daar aan het roer?!
Oh, excusesquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef FvanS het volgende:
[..]
Das geen plein, gewoon een hele brede straat met een gracht er tussen
Situatie lijkt me dreigend genoeg om iedereen daar kort en klein te gaan knuppelen. Waar wachten ze op.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Laat de ME zich gewoon inbouwen. Wie staat daar aan het roer?!
Het is Amsterdam. Fuck enige precisie. Geef ons die Robert Duvall shit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Apache's gaan beter, kun je een beetje blijven hangen en met je 30mm Chain Gun los gaan.
Heb je de beelden voor ons?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier in Utrecht de universiteitsbibliotheek ook weer bezet. Nou, als ik zo naar de beelden kijk dan denk ik dat dit voor vrijwel allemaal de eerste keer is dat ze zich in een dergelijk gebouw bevinden.
Geef ze wat 🍿quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Laat die honden los! Ze hebben er zin in
Ze willen helemaal geen punt maken, ze willen rellen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:00 schreef notturna het volgende:
Dat je je punt wil maken oke, maar dit is gaat toch te ver.
Daarom is het ook zo kwalijk dat de universiteit (en de 'driehoek') het zo ver heeft laten komen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:54 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Omdat er nu al tig topics, kranten en tv-shows aan gewijd zijn. En je bij een keurige demonstratie op het Malieveld een berichtje op pagina 9 van de Volkskrant krijgt.
En mocht dat tuig nog aan dat hek hangen, gewoon in het water keilenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:00 schreef Metalfrost het volgende:
Nou hup, hondjes los, hekken in de gracht dumpen en oppakken dat tuig
Tijd dat de politiek eens besluit Halsema niet in te zettenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Halsema durft geen traangas in te zetten
Die zal wel bij OP1 zitten vanavond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |