Nou ja, ik volg altijd ene Ahmed op X over dit soort onderwerpen. Die is namelijk heel objectief.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:23 schreef havanagila het volgende:
Twitter is de ondergang van de samenleving.
Hij heeft daarom zijn helm nog opquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:32 schreef AchJa het volgende:
Overigens zou ik als shovelsjoof nou niet zo lekker op die bak zitten met die brakke kades...
akoestisch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
een akoestisch ding of een elektrische?
Het scheelt dat het water daar maar iets meer dan een meter diep is 😉quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:32 schreef AchJa het volgende:
Overigens zou ik als shovelsjoof nou niet zo lekker op die bak zitten met die brakke kades...
ha ik ook, speel er niet op, ding is rechtshandig gestemdquote:
Acoustisch en electrischquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
een akoestisch ding of een elektrische?
Ja. Is honderden jaren oud. Is daar prachtig. Nou ja, het was daar prachtigquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zonde van de gebouwen en omgeving, is die uni een monumentaal pand?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
De Nederlandse boeren lachen ergeren zich rot
mag dat ding daar überhaupt rijden? of heeft Amsterdam geen milieuzonequote:Op woensdag 8 mei 2024 20:32 schreef AchJa het volgende:
Ik speel al jaren niet meer, ik heb dat ding al vanaf mijn 6e, mijn vader was vroeger muzikant.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ha ik ook, speel er niet op, ding is rechtshandig gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |