Zijn ook anti-Israël.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:34 schreef ReplaR het volgende:
Kunnen ze een beetje opschieten graag? Voetbal begint zo.
Ze hebben totaal geen ontzag voor monumenten. Het Maagdenhuis hebben ze indertijd ook gehavend achtergelaten.quote:
Dat sowieso, poten af van een anders eigendom.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles wat ik heb gezien wat beklad is, is voor een groot deel monumentaal, schat ik zo in.
Zo niet: dan is het nog altijd oud en je vernielt iemand zijn huis niet
Als de bliksem is ingeslagenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk wel schokkend volgens jou?
Ik hoop het.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die verf krijg je waarschijnlijk gewoon er af hoor. Stenen kun je terug leggen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Zo ken ik de Oudemanhuispoort.
[ afbeelding ]
Bij blikseminslag kunnen er ook straatstenen eruit geslagen worden, dat is bij dat putdeksel ook gebeurd..quote:
Hebben ze zich in Utrecht serieus druk over gemaakt https://www.rtvutrecht.nl(...)-heeft-geen-trekhaakquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Godverdomme, hier gaat GroenLinks Amsterdam straks dagenlang over debatteren.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Kapot maken en vernietigen dat is het enige wat die schijtlui kunnen.![]()
![]()
![]()
Ik snap echt niet dat ze die gasten harder aanpakken, die uit het buitenland komen om hier te rellen. .... Op het vliegveld zetten en op een zwarte lijst. En de rest ook hard aanpakken.
Het gaat er niet zo zeer om of de mensen in Gaza dit volgen, die hebben hele ander dingen aan hun hoofd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar nogmaals: Wat heb je daar concreet aan als je in Gaza woont? Komt een bom op je hoofd minder hard aan als je jezelf kunt troosten met de gedachte dat niet iedereen in Nederland de lijn van de Nederlandse regering volgt? De mensen om wie het gaat hebben er behoefte aan dat je resultaten kunt boeken, niet dat je als nobele verliezer die toch wel een goed signaal heeft afgegeven de geschiedenis in gaat.
Ach, daar zijn de arbeiders voor. Die kunnen het wel weer maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze hebben totaal geen ontzag voor monumenten. Het Maagdenhuis hebben ze indertijd ook gehavend achtergelaten.
Dit heeft helemaal NIKS meer te maken met een demonstratie houden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef FvanS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is normaal toch @:harvest89 ?
Als volgevreten gesubsidieerde student in een van de veiligste landen ter wereld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om of de mensen in Gaza dit volgen, die hebben hele ander dingen aan hun hoofd.
Maar je laat zo merken dat niet iedereen de koers volgt die bijvoorbeeld de Nederlandse regering uitvoert. Je laat zelfs merken in opstand/verzet te komen.
Hij is martelaar broerquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Door je 'matties' de ME in gedrukt worden, ben je mooi klaar mee zulke vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |