Zit mij ook al af te vragen waar ik naar aan het kijken ben. Helemaal van de wereld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat vrouwtje rechts daarvan, die van 1m05, weet volgens mij niet eens waar ze is
Lijkt mij een uitstekend plan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:18 schreef spoilert het volgende:
[..]
Iran heeft aan de Amerikaanse studenten aangeboden om daar te komen studeren, wellicht kunnen ze dat aanbod ook aan dit gajes doen.
Hij zei tegen die naast 'm nog van: heeey zag je mij ff!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Hehe, ME'er ving een gegooid voorwerp op
Fingers crossedquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef Stupidisco het volgende:
Ah, gaan ze nu de overkant schoonvegen?!
Die vent in het zwart erachter houdt haar een beetje als (half)levend schild zo te zien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je een beetje vrienden hebt dan zeg je tegen zo'n meid dat ze vandaag genoeg gestreden heeft en eem langs de EHBO moet.
Hoop idd op klappen, of die schovel. Niks wegdragen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef RipCity het volgende:
Allemaal zitte. Eens kijken of ze binnen 1,2 of 3 klappen gaan rennen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Hehe, ME'er ving een gegooid voorwerp op
Zo stoer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die vent in het zwart erachter houdt haar een beetje als (half)levend schild zo te zien.
Doen beroepsdemonstranten wel vaker, gehandicapten vooraan zetten om de medelijdenkaart te trekkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Die paarse jas heeft ook twee handen op haar schouders. Om haar overeind te houden of waT?
Is Hamas ook goed inquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen beroepsdemonstranten wel vaker, gehandicapten vooraan zetten om de medelijdenkaart te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |