Ah shit, net gemist.quote:
Als politie moet je toch ook moedeloos worden dat je je continue moet bezighouden met die demonstranten ipv echt politiewerk..quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet om aan te zien.
Geploeter van gewone agentan die hun ME plunje hebben een moeten trekken maar die in feite heel andere skills hebben dan het bestrijden van dit soort politiek getinte oproeren.
Stuur er liever wat mariniers of commando's op af om korte metten te maken met die gasten.
Betalen jij en ik weer indirect.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Het enige positieve aan het verhaal is dat het slechts meubilair van de UvA is en het bestuur daarvan vond dit allemaal wel goed.
Ik denk dat het gros van deze Me'ers het puur genieten vindt. Als ik de verhalen mag geloven van een vriend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als politie moet je toch ook moedeloos worden dat je je continue moet bezighouden met die demonstranten ipv echt politiewerk..
Zag dat mijn stream een dikke drie minuten achterliepquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah shit, net gemist.
De ME is ondertussen bezig met een mooi fotoboek
Mariniers en commando's zijn getraind met een vuurwapen. Vuurwapens zijn aardig dodelijk. Jij wil ze hierop afsturen omdat ze de juiste training hebben in tegenstelling tot de ME. Je had het net nog over dat begrijpend lezen een stukje context nodig had, dus dan vraag ik jou: welke conclusie had ik anders moeten trekken?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:50 schreef quo_ het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, jij begint over de doodstraf. Niemand in dit topic heeft het daar over gehad.
Dat zeg ik al 2x, en er loopt ook een Romeo tussen die hetzelfde doet, en dwars door de linies heenloopt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:51 schreef RipCity het volgende:
Zie je: hij maakt foto voor identificatie later
Ik meld me wel vrijwillig aan om ze te ontlasten...quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van deze Me'ers het puur genieten vindt. Als ik de verhalen mag geloven van een vriend.
Al die bouwmaterialen en straatstenen komen alleen van de buren en de openbare straat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Het enige positieve aan het verhaal is dat het slechts meubilair van de UvA is en het bestuur daarvan vond dit allemaal wel goed.
Dacht ook van de binnenplaats van een UvA-gebouw.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al die bouwmaterialen en straatstenen komen alleen van de buren en de openbare straat.
Die heb ik net gegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:48 schreef Homey het volgende:
[..]
Enige wat jij doet is jij-bakken en Google maar antwoorden geven. Dat is idd dan lastig discussie voeren.
Kom met inhoud, argumenten, bronvermeldingen, etcetera. Anders ben gewoon af natuurlijk.
Goh je zou zeggen dat een tussenvonnis staat voor een vonnis waar geen veroordeling plaatsvindt. Een mogelijke genocide zou inderdaad kunnen plaatsvinden. Schrijven dat dit door Hamas komt is zeer lachwekkend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je de tussenvonnissen had gelezen dan wist je zelf ook dat het ICC nergens heeft benoemd dat er genocide plaatsvind in Gaza. Enkel dat door de manier van oorlogvoering (grotendeels geforceerd door Hamas), de civiele bevolking hard wordt getroffen wat een mogelijke indicator voor genocide kan zijn en daarom verder moet worden onderzocht. Mocht er echter genocide plaatsvinden dan duurt zo'n onderzoek te lang en vandaar dat het ICC de stappen en aanbevelingen heeft gedaan richting beide partijen.
Nee, dat verstaat niemand op de socials.quote:
Dat vind ik dan ook niet positief.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al die bouwmaterialen en straatstenen komen alleen van de buren en de openbare straat.
Daarnet was het minutenlang Politie! Fascisten! Staatsterroristen!quote:
Trek in elk even zelf geval de conclusie dat je een enorme debiel bent.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mariniers en commando's zijn getraind met een vuurwapen. Vuurwapens zijn aardig dodelijk. Jij wil ze hierop afsturen omdat ze de juiste training hebben in tegenstelling tot de ME. Je had het net nog over dat begrijpend lezen een stukje context nodig had, dus dan vraag ik jou: welke conclusie had ik anders moeten trekken?
Arme stratenmakers die morgen aan de slag moeten. Waar is het Europese hof voor de rechten van de mens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
"we are peacefull what are you"
Aldus de groep mensen die barricades opwerpt, gezichtsbekkende kleding draagt en huisvredebreuk pleegt
Ik voorzie wel weer een mooie vlog van Vajonquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Arme stratenmakers die morgen aan de slag moeten. Waar is het Europese hof voor de rechten van de mens.
Ze bakken er echt helemaal niks van qua moed en weerstand.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, dat zit mevrouwtje was ook erg snel weg
Dit stond niet in de demofolder, die dachten lekker te kunnen Netflixen op straat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Ze bakken er echt helemaal niks van qua moed en weerstand.
Middelvingertjesquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat roodharige meisje met haar verslagen machteloze woede
AT5quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ergens een livestream waarop dit gajes in elkaar gemept wordt door de politie? Popcorn staat klaar
De ander voor debiel uitmaken met zo'n zin. Only on Fok.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Trek in elk even zelf geval de conclusie dat je een enorme debiel bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |