Ik vind het niet om aan te zien.quote:
Zeg dat. Ik bedoel, het recht op demonstreren is een belangrijk goed maar als het 'demonstratiegebied' naderhand eruit ziet als een stukje Gaza gaat er ergens iets fout ...quote:
Laten we dat soort praktijken lekker in het buitenland latenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef quo_ het volgende:
Stuur er liever wat mariniers of commando's op af om korte metten te maken met die gasten.
Hoezo hebben die mariniers of commando's die skills wel? Of vind je dat de demonstranten neergeschoten moeten worden en de bariccades opgeblazen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet om aan te zien.
Geploeter van gewone agentan die hun ME plunje hebben een moeten trekken maar die in feite heel andere skills hebben dan het bestrijden van dit soort politiek getinte oproeren.
Stuur er liever wat mariniers of commando's op af om korte metten te maken met die gasten.
Je moet alleen niet op de fietsen in de gracht springen.quote:
De doodstraf is wel redelijk voor een beetje vandalisme. Doe normaal johquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet om aan te zien.
Geploeter van gewone agentan die hun ME plunje hebben een moeten trekken maar die in feite heel andere skills hebben dan het bestrijden van dit soort politiek getinte oproeren.
Alleen met die kale...quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
Willen ze nou allemaal seks met de politie?
Ja, ik zat ook al te kijken daarnaar. Dat zijn heel wat prijzige stoeltjes.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:49 schreef Perrin het volgende:
Hele UvA-huisraad en de bestrating van de binnenplaats de gracht in
Doe zelf normaal, jij begint over de doodstraf. Niemand in dit topic heeft het daar over gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De doodstraf is wel redelijk voor een beetje vandalisme. Doe normaal joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |