Nee, dat verstaat niemand op de socials.quote:
Dat vind ik dan ook niet positief.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al die bouwmaterialen en straatstenen komen alleen van de buren en de openbare straat.
Daarnet was het minutenlang Politie! Fascisten! Staatsterroristen!quote:
Trek in elk even zelf geval de conclusie dat je een enorme debiel bent.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mariniers en commando's zijn getraind met een vuurwapen. Vuurwapens zijn aardig dodelijk. Jij wil ze hierop afsturen omdat ze de juiste training hebben in tegenstelling tot de ME. Je had het net nog over dat begrijpend lezen een stukje context nodig had, dus dan vraag ik jou: welke conclusie had ik anders moeten trekken?
Arme stratenmakers die morgen aan de slag moeten. Waar is het Europese hof voor de rechten van de mens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
"we are peacefull what are you"
Aldus de groep mensen die barricades opwerpt, gezichtsbekkende kleding draagt en huisvredebreuk pleegt
Ik voorzie wel weer een mooie vlog van Vajonquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Arme stratenmakers die morgen aan de slag moeten. Waar is het Europese hof voor de rechten van de mens.
Ze bakken er echt helemaal niks van qua moed en weerstand.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, dat zit mevrouwtje was ook erg snel weg
Dit stond niet in de demofolder, die dachten lekker te kunnen Netflixen op straat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Ze bakken er echt helemaal niks van qua moed en weerstand.
Middelvingertjesquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat roodharige meisje met haar verslagen machteloze woede
AT5quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Ergens een livestream waarop dit gajes in elkaar gemept wordt door de politie? Popcorn staat klaar
De ander voor debiel uitmaken met zo'n zin. Only on Fok.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef quo_ het volgende:
[..]
Trek in elk even zelf geval de conclusie dat je een enorme debiel bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |