maar NAVO zei nee toen Oekraine en Georgie lid wilden wordenquote:Op maandag 27 mei 2024 08:23 schreef Candymannetje het volgende:
Nee dat denk ik niet.
Ik denk dat Rusland de NAVO als een bedreiging ziet en daarom niet wilt dat Oekraïne en in mindere mate Georgië bij de NAVO komen.
Welnee, ze zijn al aspirant lid.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar NAVO zei nee toen Oekraine en Georgie lid wilden worden
daar is dan toch een discrepantie lijkt me
zijn ze al sinds 2014quote:Op maandag 27 mei 2024 08:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welnee, ze zijn al aspirant lid.
Zijn gewoon politieke spelletjes.
Net zoals rutte met z'n inlegvelletje.
niet echtquote:Op maandag 27 mei 2024 08:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mooi wel, ze zijn sinds die tijd bewapend en getraind door NAVO landen.
Sinds 2015 zijn ze bewapend en getraind door de USA en het UK.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
dat kwam pas na de 'speciale operatie' op gang
de rest van de zwarte zee landen geeft nog steeds geen klote
https://truthinmedia.com/(...)ord-stream-pipeline/quote:EPISODE 4
WHO REALLY BLEW UP THE NORD STREAM PIPELINE?
Die controle is verminderd, Oekraïne heeft aardig wat schepen tot onderzeeër gepromoveerd, en het laatste wat ik ervan hoorde is dat de Russische vloot grotendeels uit de Zwarte Zee is verplaatst.quote:Op maandag 27 mei 2024 07:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens.
Zo denk ik er ook over.
Follow the money en kijk wie er belang hebben.
Ik kom dan uit bij de familie Biden en blackrock e.d
Maar ook de militair strategische belangen vind ik interessant.
Controle over de zwarte zee enzo.
Maar dat gaat helemaal niet, want de Bosporus is afgesloten voor marineschepen.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die controle is verminderd, Oekraïne heeft aardig wat schepen tot onderzeeër gepromoveerd, en het laatste wat ik ervan hoorde is dat de Russische vloot grotendeels uit de Zwarte Zee is verplaatst.
Waarschijnlijk bedoeld hij verplaatst van de Krim naar Russische havens.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dat gaat helemaal niet, want de Bosporus is afgesloten voor marineschepen.
Klopt, en Rusland heeft plannen om een nieuwe marinebasis in Georgië te bouwen.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld hij verplaatst van de Krim naar Russische havens.
Kijk, ik snap jouquote:Op maandag 27 mei 2024 10:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en Rusland heeft plannen om een nieuwe marinebasis in Georgië te bouwen.
Dat is best interessant, omdat dat, net als Sebastopol was, (nog) geen Russisch grondgebied is.
quote:Op maandag 27 mei 2024 08:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sinds 2015 zijn ze bewapend en getraind door de USA en het UK.
quote:Op maandag 27 mei 2024 08:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
dat kwam pas na de 'speciale operatie' op gang
de rest van de zwarte zee landen geeft nog steeds geen klote
En Oekraïne heeft van het weekend gevierd dat de Russen al een half miljoen slachtoffers hebben.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:25 schreef sp3c het volgende:
volgens de Russen zijn er in 2 jaar (of dri?) 100.000 doden gevallen
dat is geen kleinschale invasie, volgens niemand ter wereld
Ongekend hoog..quote:Op maandag 27 mei 2024 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En Oekraïne heeft van het weekend gevierd dat de Russen al een half miljoen slachtoffers hebben.
[ x ]
Per maand toch?quote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ongekend hoog..
Ik begreep dat Rusland elke week 30.000 nieuwe soldaten recruteert..
Hoe lang gaan ze dat volhouden.m
Paar kuttrollen op Twitter hebben dat zitten vieren jaquote:Op maandag 27 mei 2024 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En Oekraïne heeft van het weekend gevierd dat de Russen al een half miljoen slachtoffers hebben.
[ x ]
Tip: Minder drinken op zondagmiddag.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat kan maar dat komt omdat je het niet goed uitlegt
Veel verder dan 'welles klopt wel' en 'ow ik heb me laten vertellen door iemand (zegnietwie) in een andere discussie (zegnietwelke) laten vertellen dat er iets aan de hand is wat niemand anders ooit ergens gezegd heeft' kom je meestal niet
Das niet erg duidelijk kan ik je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |