De man van de Embers act met 2 grote toeters...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Polen niet door was met die act erbij natuurlijk ook wel een beetje te voorzien hè...
Ja, de Poolse diaspora is toch wat lastiger te voorspellen. Litouwers of Serviërs verzaken niet zo snel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Polen niet door is wel een verrassing, vocaal was het bagger maar diaspora red hun eigenlijk altijd wel.
Ik dacht dat rond de semi final draw juist werd gezegd dat Polen een heel gunstige draw had qua diaspora.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste diaspora landen niet vandaag mee mochten stemmen?
Meeste Polen zitten juist in Ierland, VK etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste diaspora landen niet vandaag mee mochten stemmen?
Ja maar het was echt nog erger op tv dan ik dachtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
De man van de Embers act met 2 grote toeters...
Polen zitten toch wel overal? Ook de grootste groep in IJsland volgens mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Meeste Polen zitten juist in Ierland, VK etc.
Als het nou eenmaal slecht is kan de diaspora hun ook niet redden. Dat gaan we donderdag bij Albanie ook meemaken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Polen niet door is wel een verrassing, vocaal was het bagger maar diaspora red hun eigenlijk altijd wel.
Ja eigenlijk wel echt voor Polen, ook nog eens Litouwen, Duitsland, Oekraine, IJsland naast Vk en Ierland.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat rond de semi final draw juist werd gezegd dat Polen een heel gunstige draw had qua diaspora.
Netjesquote:
Ze hebben toch nog best wel veel finales gemist.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Muah. De zekerheidjes zij ook daadwerkelijk door, de echt matige nummers zijn achtergebleven. Donderdag komt het echte vuurwerk pas.quote:
Polen moet het dit jaar echt bij zichzelf zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel echt voor Polen, ook nog eens Litouwen, Duitsland, Oekraine, IJsland naast Vk en Ierland.
Toen er nog 50-50 jury-televote was vooralquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog best wel veel finales gemist.
Gefixtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Eigenlijk had Australie na Voyager Tonight Again moeten stoppen. Dan waren ze met een knaller eruit gegaan.
Het ESF is toch in eerste instantie voor de fans?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef grazz het volgende:
Een van de slechtste openingacts wat mij betreft. Saade is te begrijpen, maar Eleni en Chanel zijn daar neergezet puur voor de fans. Ik zie toch liever artiesten uit het organiserende land. Of een ander soort act dat ik kan identificeren met het land. Wat dat betreft wel goed as Kroatië zou winnen. Althans, hoop dat ze hun stempel erop kunnen drukken. Of Nederland
Ik had een vieze vegan choco reep gekocht. Doen we dus ook niet meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef H_T het volgende:
Ik heb nauwelijks van mijn snacks gegeten vanavondHad flink gebunkerd met avondeten dus eigenlijk niet zoveel trek
Waarom doe je dat dan ook grazz!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had een vieze vegan choco reep gekocht. Doen we dus ook niet meer.
Gewoon weer Servië, waarom niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Schrijven we Slovenië, Portugal of Servië alvast met potlood op voor de tweede startpositie?
Ja openen met Eleni en Chanel is gewoon raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef grazz het volgende:
Een van de slechtste openingacts wat mij betreft. Saade is te begrijpen, maar Eleni en Chanel zijn daar neergezet puur voor de fans. Ik zie toch liever artiesten uit het organiserende land. Of een ander soort act dat ik kan identificeren met het land. Wat dat betreft wel goed als Kroatië zou winnen. Althans, hoop dat ze hun stempel erop kunnen drukken. Of Nederland
Wist je al dat ie vies was toen je hem kocht?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had een vieze vegan choco reep gekocht. Doen we dus ook niet meer.
Duitslandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Schrijven we Slovenië, Portugal of Servië alvast met potlood op voor de tweede startpositie?
Hij vindt het theatrale mooiquote:
Een Nobuddiequote:
Er is heel veel verkeerd aan die twee woorden van de jezusmeneerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:33 schreef Moira het volgende:
"gecompliceerde dame" wordt Bambie genoemd door jezusmeneer bij Op1
haha iddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er is heel veel verkeerd aan die twee woorden van de jezusmeneer
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:34 schreef Em31 het volgende:
Het waren zo ook veel liedjes steeds, je wil toch ook even een jongen op een fietsje zien ofzo.
Toen ik langs het schap liep zag ik als eerst het woord hazelnoot erop staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |