nee die hebben geen klikquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Japepk het volgende:
Cornald en Jacqueline hebben niet echt chemie
Samen met @ESF1Gamerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Moira het volgende:
[..]
oh postte ik nou net door het slotje heen dan?
ik vind Joost beter en ik ben niet biasedquote:
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef franklop het volgende:
Schakel nu pas in, maar geen Petra Mäde als presentatrice?
Jawel hoor, daar is zequote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef franklop het volgende:
Schakel nu pas in, maar geen Petra Mäde als presentatrice?
Dat is mijn gewoontequote:
Je zou toch denken dat ze een chemietest doen voordat ze iemand de baan aanbieden, maar misschien ben ik te competent voor de publieke omroep.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Japepk het volgende:
Nee totaal niet tot nu toe. Maar vond Cornald nooit echt bijzonder leuk commentaar geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Japepk het volgende:
Het is vooral veel Cornald en weinig Jacqueline. Alsof hij een stagiaire heeft die nog niet zoveel mag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Japepk het volgende:
The seventh seal wat een kutfilm.quote:
Noem je iemand op ook. Dat was wel echt 1 van de meest verpletterende winnaars in jaaaaren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:56 schreef Keyos het volgende:
Ik vond Kroatië eigenlijk tegenvallen. Het mag echt niet de veters strikken van een Maneskin en het camerawerk was echt belabberd. Heel jammer.
Live zijn ze geweldigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Ik ben nog steeds zuur dat Duitsland toen Electric Callboy niet wou sturen.
Alleen daarom moet Zweden af en toe gewoon winnen, ook als ze niet eens het beste nummer hebbenquote:
Ik weet het want had meteen kaartje gekocht toen ze naar Tilburg kwamen.quote:
pulp fictionquote:
Ik ben ook vorig jaar in Tilburg geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet het want heb meteen kaartje gekocht toen ze naar Tilburg kwamen.
Ja, want hij heeft 1 van zijn kinderen opgegeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een kandidaat met vrouw en kinderen? Mag dat?
Ik heb ook niet voor niets Hypa Hypa als ondertitel haha.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben ook vorig jaar in Tilburg geweest.
JA! Dacht al, wat klinkt dit bekend, maar dat is hetquote:
Ja, of Teddy Swims. Of een andere kloon.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
JA! Dacht al, wat klinkt dit bekend, maar dat is het
Het was ook zo'n eclatant succes wat ze wel stuurdenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
Ik ben nog steeds zuur dat Duitsland toen Electric Callboy niet wou sturen.
Dat zegt vooral heel veel over de Aids die ze de voorgaande jaren hebben ingezondenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
wel 1 van de betere inzendingen van Duitsland van de afgelopen jaren
schijnt veel mensen juist wel goed te vindequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze hebben wel geluk dat Groot Britannie meedoet.
fish fish we love fishquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij gewoon undercover URK deelnemer
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik zat per ongeluk in de slowchat te posten
Ik ben woedend
Eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Voor Duitse Songfestival-begrippen klinkt het zowaar ergens naar.
geeft alles douze pointsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Alweer heel goed.
Jacqueline sodemieter op.
EC was niet radio vriendelijk genoeg vond Duitsland haha. Vervolgens zijn ze de hele wereld over gegaan om te touren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was ook zo'n eclatant succes wat ze wel stuurden
nee uk was een stuk slechter imoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:02 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het niet slechter dan UK eigenlijk. Maar verder een beetje middelmatig
Black Adderquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:02 schreef TLC het volgende:
Can you stop talking about the war !
Why, you started it ?!
No we did not ?!
Yes, you did, you invated Poland
Bijna goedquote:
huh ben jij adminquote:
Gesponsord door Unibetquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook met referral link naar coolblue?
Ik heb deze avond ook al van @IkGeefEnkelLikes de like binnen. Nog mooier, zelfs ook van @yvonnequote:
oh dan kan ik beter even matigen in jouw buurtquote:
Daar kon je weleens gelijk in hebben.quote:
Regels want geen reclame maken voor merken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom heeft die blurred windows op zijn shirt?
Urenlang bevruchten?! Ben jij niet na een paar minuten klaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Spannende vrouw, die wil ik wel urenlang bevruchten.
Rulesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom heeft die blurred windows op zijn shirt?
maar waarom zou die windows willen promotenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Regels want geen reclame maken voor merken.
Inderdaad, ik vind dit niksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Oke dit komt nog niet in de buurt van vorig jaar genot
Je mist er ook weinig aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:09 schreef Kinga het volgende:
Meer joke entry dan dit kan gewoon niet. Ben zo afgeleid dat ik het lied niet eens hoor
ga je rukken op dit nummer?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin afgebeld voor aankomend weekend.
Geef mij maar chachachaquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef Moira het volgende:
IK VOND HET FANTASTISCH! Ik snap eindelijk de nude string, en de productiemeneer zong meeof de achtergrondzanger was productiemeneer
Alle detailsGEWELDIG
Volledig eens!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef Moira het volgende:
IK VOND HET FANTASTISCH! Ik snap eindelijk de nude string, en de productiemeneer zong meeof de achtergrondzanger was productiemeneer
Alle detailsGEWELDIG
Dat doet Joost zelf.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan een powerpoint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |