Ja als je zo'n nummer doet moet je ook gewoon een beetje rammen imo anders wordt het een beetje saaiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende: [..] net wat te rustig sommige stukken
quote:
Ja nou…. Zelfs Ierland is er ondersteboven van zie ikquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:23 schreef onlogisch het volgende: [..] Met het verlies van Jan vallen we allemaal in een zwart gat.
Ook Ierland heeft last van bezuiniging bij de GGZquote:
Dat ìs Sinead O'Connor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:27 schreef Jane het volgende:
Probeert ze Sinead O'Connor weer tot leven te wekken?
Lamaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat leuke festivaltips voor je. Ik heb wel heftigere dingen gezien dan dit![]()
Into The Gravequote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat leuke festivaltips voor je. Ik heb wel heftigere dingen gezien dan dit![]()
Op zich ook knap.quote:
Soort van Billie Eilish zonder bass, met alleen treblequote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje kruising tussen Ann Clark en Billie Eilish, qua muziek.
Amenraquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wilde het net postenquote:
Dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:29 schreef Document1 het volgende:
Ierland mag winnen wat een act wat een nummer.
Watquote:
Ach, Joost hoeft donderdag pas als laatste. Daarna weten we pas een beetje wat de odds echt doen.quote:
Grootste fout van NL staging.quote:
Even terug spoelen.quote:
Ontdek dat ook net. Handig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:31 schreef spapaars het volgende:
Grappig, de Belg heeft alles met ondertiteling.
that's what she saidquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Same, beetje jammer dat het maar 3 minuten was
Da's omdat die staging gister al was uitgelekt, van Joost weet men nog niks. Trekt dus nog wel bij als de totale staging men net zo bevalt als Ierland's staging.quote:
Sinds die kip/vogel is het nooit meer goedgekomenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die kip is de
[..]
Grootste fout van NL staging.
Ze hadden die molen na moeten bouwen en op t wind in de fik laten gaan
Wat leuk, toevallig net het jaar waarin Nederland wint!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef Document1 het volgende:
Eerste jaar dat dochter heel de avond op mag blijven. Zo enthousiast is ze.
Wat vond ze van Ierland?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef Document1 het volgende:
Eerste jaar dat dochter heel de avond op mag blijven. Zo enthousiast is ze.
Eens. Behalve nigeriaanen dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind eigenlijk dat buitenlanders geen oranje mogen dragen
Ivoorkust > Nederlandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind eigenlijk dat buitenlanders geen oranje mogen dragen
pics?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
broekje uit broekje uit broekje uit broekje uit.
Jeej UK.
Ik hoop nog steeds dat die kip een afleidingsmanoeuvre is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die kip is de
[..]
Grootste fout van NL staging.
Ze hadden die molen na moeten bouwen en op t wind in de fik laten gaan
NPO ook hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:31 schreef spapaars het volgende:
Grappig, de Belg heeft alles met ondertiteling.
Een beetje wat de helft van de landen doorgaans doet met het meest cliché type blonde popzangeres.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:34 schreef RipCity het volgende:
Echt de 5 meest cliche types uit elke gay club heeft de uk verzamelt
Ah, ik dacht dat ik daar als enige aan dachtquote:
Zijn die ook van de gay sauna’s?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is dezelfde act als Partysquad: helemaal naar de klote
Niet, zolang ze stevig betalenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wanneer flikkeren we die Britten eindelijk eens uit de EBU? Wat een shit ieder jaar.
Ja dit is wel iets gayerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zijn die ook van de gay sauna’s?
BBC approvesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd zo geweest, de Belgen en Engelsen hebben een veel beter geluid
Is natuurlijk ook maar een kwestie van smaakquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef Danny het volgende:
Tot nu toe alleen Ierland top, de rest was bagger. Dit ook. Zo vals als een krolse kat
Ik ga geen hele avond naar Graham Norton of een Vlaam zitten luisteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd zo geweest, de Belgen en Engelsen hebben een veel beter geluid
Ierlandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef Danny het volgende:
Tot nu toe alleen Ierland top, de rest was bagger. Dit ook. Zo vals als een krolse kat
Ja die dacht ook wat zeg jij nou weer heb je wel geluisterdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jacq vond dit niet zo vals, Cornald heeft wel oren.
ik weet dat ik die juist wel leuk vondquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was dat liedje met die stewards en stewardessen
Staan ze ookquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef spapaars het volgende:
Dacht dat de Engelsen altijd automatisch in de finale staan.
Omg die was zo ergquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Scooch - Flying the flagquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Staan ze ookquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef spapaars het volgende:
Staan ze ook. The big 5 en de oud-winnaar zijn ook te zien in een halve finale. Is nieuw dit jaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef spapaars het volgende:
Dat is een mooi antwoordquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen moet doen wat hij/zij/hun wil
Als je maar naar het juiste toilet gaat
Is ook zo, maar vanaf dit jaar treden ook alle automatische qualifiers op in de semis in plaats van alleen een stukje van een minuut te laten zienquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:37 schreef spapaars het volgende:
What has been heard...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef vencodark het volgende:
UK was wel echt intens afschuwelijk. Ik hoop dat ik dit gauw uit mijn geheugen kan wissen.
Heerlijk was datquote:
Komt vast langs in een recapquote:
Nee dat was zo kutquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Sam Ryder was uitstekend. Had de pech dat Rusland een oorlog was begonnen.
Moet ik nog kijkenquote:
Al jaren zoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
Even geswitcht tussen NPO en VRT, wat een groot verschil qua geluid joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |