JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
07-05-2024 @ 21:08:05
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2024 #1"
+1quote:
Juichenquote:
Beter hebben ze een mooie stem 🤣quote:
quote:
quote:Nee, Joost moet donderdag.Deze show begint om 21:00 op NPO1 en livestream in OP, is rond 23:20 afgelopen.
Sowieso, bij sport of dit soort evenementen door je mobieltje kijken, in de hoop hetzelfde filmpje te hebben als nog 3500 anderenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef RipCity het volgende:
Ik vind dat telefoontjes in publiek verboden moeten worden tijdens eurovisie live uitzendingen
Jup. Knap dingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh fuck die linker is die actrice of niet?
Beter de degelijke inzendingen van de jaren 50 iddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dat was al een goede samenvatting van gemiddelde Eurovisie![]()
Naakt donker schudden met billetjes
Oh, ik dacht al dat ik haar ergens kan ken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voor jou.. iemand met een gat![]()
Ja maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken 'r van een comedy met Ben Stiller. Trouwt 'ie met haar en dan blijkt ze daarna geschift te zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ok doeiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:11 schreef KingRoland het volgende:
ik ga denk ik champions league kijken
post donderdag mee. veel kijkplezier.
snap niet dat we zo lang voor Nederland moeten wachten.
Mbappe zero pointsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Het zijn Fransen he.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:12 schreef TanteMathilde het volgende:
Frankrijk heeft nog steeds geen Engels geleerd?
De enige likes die tellen zijn van @IkGeefEnkelLikesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Like van Danny of Yvonne is toch wel het ultieme he.
Hint @:yvonne
Heb ik er honderden van. Niet speciaal meerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige likes die tellen zijn van @:ikgeefenkellikes
Ik hou het bij PSG v BVB. Keeltyfus en een licht hoofd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa. We gaan los
[ afbeelding ]
@:Caland
@:GGMM
@:Coco
@:kukelecucktsju10
@:Drizzt_DoUrden
@:KingRoland
@:Elan
@:Fetx
@:Pisces29
@:Scrummie
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:Bezsen
@:maxi-mus
@:Alaphilippe_
@:Rambodirk
@:Dombohetolifantje1
@:Tarado
@:De_Kraam
@:alpeko
@:Frozen-assassin
@:3rr0r
[ afbeelding ]
Doen we ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zouden om 21.13 beginnen.
Ik ben woest
Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Akkoordquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hou het bij PSG v BVB. Keeltyfus en een licht hoofd.
Hopelijk ook Anouk en TLCquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:14 schreef Cirilico het volgende:
Nou we beginnen met de Britney van de Action.
Neequote:
Fransenquote:
Donderdagquote:
Fuckquote:
Denk dat ze in dat land geen FOK! Hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hoe kan je op zo'n jonge leeftijd al zoveel doen?
Ik vind van welquote:
Spel het dan wel goed, als je zo nodig dat puntje moet maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal wel een liedje over een independent women gaan
feeling like oh la laquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal wel een liedje over een independent women gaan
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
Leuke verschijning maar liedje is niet veel
Puntige knieënquote:
Donderdagquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
Leuke verschijning maar liedje is niet veel
En mannenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mortaxx kijkt ook wel voor de geil uitziende vrouwen
Jan Smit is aan het saboterenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:17 schreef Kinga het volgende:
Cornald moet ff zijn kabeltje er goed in duwen
Niks aan de hand bij de Belg, just sayin'quote:
Goedenavond, leuk om jou ook hier te treffen voor het immer hoogstaande commentaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik zag 2 pluspuntenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eens moeite doen om in het Engels te zingen
Lijkt Nederland wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.v
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eens moeite doen om in het Engels te zingen
vind het juist wel wat hebbe als ze in hun eigen taal zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag het publiek gooienquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoe krijgen ze die stenen zo snel op het podium?
Wieltjes, oefenen en veel mensenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
SHALALIE SHALALAquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef Japepk het volgende:
Ik ben wel blij dat Nederland nooit van die uitgesproken props heeft. Dat vind ik toch altijd een beetje random. Het mag van mij wel een beetje abstract of technisch blijven
Anti-Israel protestantenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vond het niet onaardig. Eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:20 schreef Cirilico het volgende:
Het nummer pakt me niet, maar het is wel echt mooi.
Elke stroboscoop is er een teveelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tweede nummer met achterlijk veel stroboscopen
Het lijkt soms bijna alsof ze haar tong is verloren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jacqueline valt ook een beetje weg.
Echt he? Het scheelt gewoon de helftquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik geniet overigens ontzettend van het stoppen van Jan.
Beste keuze ooit.
Mijn oren kunnen nu alle valse noten aan
Bereid je maar vast voor op Noorwegenquote:
Denk dat ze nog beetje moet wennen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jacqueline valt ook een beetje weg.
En Ilse/waylonquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
Oke nu weet ik zeker dat wij sowieso Duncan zien in het Nederlandse filmpje.
Werd beetje moe van het negatieve gezeik van 'm.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik geniet overigens ontzettend van het stoppen van Jan.
Beste keuze ooit.
Mijn oren kunnen nu alle valse noten aan
Ik hoop op Ding-a-dongquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
Oke nu weet ik zeker dat wij sowieso Duncan zien in het Nederlandse filmpje.
Prima beatquote:
Tweede is sterkerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
Is de eerste halve finale sterkere dan de 2e?
quote:
Vond het de minste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |