JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
07-05-2024 @ 21:08:05
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2024 #1"
+1quote:
Juichenquote:
Beter hebben ze een mooie stem 🤣quote:
quote:
quote:Nee, Joost moet donderdag.Deze show begint om 21:00 op NPO1 en livestream in OP, is rond 23:20 afgelopen.
Sowieso, bij sport of dit soort evenementen door je mobieltje kijken, in de hoop hetzelfde filmpje te hebben als nog 3500 anderenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef RipCity het volgende:
Ik vind dat telefoontjes in publiek verboden moeten worden tijdens eurovisie live uitzendingen
Jup. Knap dingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oh fuck die linker is die actrice of niet?
Beter de degelijke inzendingen van de jaren 50 iddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dat was al een goede samenvatting van gemiddelde Eurovisie![]()
Naakt donker schudden met billetjes
Oh, ik dacht al dat ik haar ergens kan ken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voor jou.. iemand met een gat![]()
Ja maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken 'r van een comedy met Ben Stiller. Trouwt 'ie met haar en dan blijkt ze daarna geschift te zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ok doeiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:11 schreef KingRoland het volgende:
ik ga denk ik champions league kijken
post donderdag mee. veel kijkplezier.
snap niet dat we zo lang voor Nederland moeten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |