Donderdagquote:
Fuckquote:
Denk dat ze in dat land geen FOK! Hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hoe kan je op zo'n jonge leeftijd al zoveel doen?
Ik vind van welquote:
Spel het dan wel goed, als je zo nodig dat puntje moet maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal wel een liedje over een independent women gaan
feeling like oh la laquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal wel een liedje over een independent women gaan
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
Leuke verschijning maar liedje is niet veel
Puntige knieėnquote:
Donderdagquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
Leuke verschijning maar liedje is niet veel
En mannenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mortaxx kijkt ook wel voor de geil uitziende vrouwen
Jan Smit is aan het saboterenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:17 schreef Kinga het volgende:
Cornald moet ff zijn kabeltje er goed in duwen
Niks aan de hand bij de Belg, just sayin'quote:
Goedenavond, leuk om jou ook hier te treffen voor het immer hoogstaande commentaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik zag 2 pluspuntenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eens moeite doen om in het Engels te zingen
Lijkt Nederland wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.v
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eens moeite doen om in het Engels te zingen
vind het juist wel wat hebbe als ze in hun eigen taal zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |