Ik zit ook in deze. Maak me nog geen zorgen, hanteer bij CRE - hoe erg het ook is - de regel: gecommuniceerde datum + 5 werkdagen. Als de aflossing er dan nog niet is.. Gecommuniceerde datum worden simpelweg nooit nagekomen. Dat is mijn reden om te stoppen bij dit platform. Na Maarssen heb ik nog 1 project lopen die in januari 2025 wordt afgelost. Al is dat waarschijnlijk ijdele hoop.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:58 schreef quepos het volgende:
Ben benieuwd of één deze dagen CRE Maarsen wordt afgewikkeld, stond op de planning voor 7 mei.
Zit al vol. Ik heb hem ook ruim meegenomen ondanks de wat korte looptijd. De beste man heeft een heel goed trackrecord en het verhaal is nu al gedekt zonder de verbouwing.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:23 schreef KrekelJapie het volgende:
Ook een nieuwe van Van den Adel
https://www.collincrowdfu(...)ding-b-v-veenweg-79/
Terugkoop pand met 1e hypotheek
Jeroen van den Adel Holding B.V. Veenweg 79
¤ 275.000 | 7,5% rente | 18 maanden
Greep net mis, had het linkje ook gekregen. Dacht even checken zo, dacht dat ik nog 2 van hem had lopen (doorgaans doe ik nooit meer dan 2 tegelijk lopend bij dezelfde) maar er loopt er nog maar 1, andere was al afgelost.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:12 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zit al vol. Ik heb hem ook ruim meegenomen ondanks de wat korte looptijd. De beste man heeft een heel goed trackrecord en het verhaal is nu al gedekt zonder de verbouwing.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:19 schreef Horsemen het volgende:
Ik vrees voor een groot probleem bij dit Collin project:
[..]
Als ik het goed heb opgezocht is dit ongeveer de huidige staat van de woning:
https://www.google.com/ma(...)384!8i8192?entry=ttu
En dit zou het uiteindelijk moeten worden: https://www.funda.nl/koop/de-knipe/huis-42263194-meyerweg-99/
Maar ik vrees dat hier zelfs nog niet aan begonnen is.
Het betreft dit project:Vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hypotheek op woning bouwgrond met schuur en twee autowrakken. Maar misschien toch een verbetering tov de streetview van afgelopen augustus?
Zit zelf niet in dit project trouwens maar was toevallig in de buurt.
Dank voor het maken van deze foto....quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:01 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Hypotheek op woning bouwgrond met schuur en twee autowrakken. Maar misschien toch een verbetering tov de streetview van afgelopen augustus?
Binnenkant moderniseren is wat heel anders dan het pand compleet slopen.quote:Hij heeft nu een te renoveren woonhuis aangekocht. Het betreft een perceel van 584m2, met een woonoppervlakte van 118m2 en een vrij uitzicht. Johnny wil de woonoppervlakte uitbreiden naar 162m2 en de binnenkant geheel moderniseren.
Bij 175 euro/m2 nu nog 100k waard.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:13 schreef dyna18 het volgende:
Bij google kun je ook terug in de tijd streetview plaatjes opvragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Complete vernietiging van waarde.
Helaas....quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:58 schreef quepos het volgende:
Ben benieuwd of één deze dagen CRE Maarsen wordt afgewikkeld, stond op de planning voor 7 mei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dan komt de helft nog terug. Maar ben bang dat het minder zal worden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:31 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bij 175 euro/m2 nu nog 100k waard.
Dat wordt dus inderdaad een behoorlijke afschrijving! Volgens mij zag ik bij het googelen dat hij ook al eens eerder failliet is geweest. Dacht met een bedrijf in zonwering. Kan het alleen nu niet meer terug vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:51 schreef raser1981 het volgende:
En dan is er denk ik nog meer slecht nieuws.
https://www.faillissement(...)1806651/haitsma.aspx
Ik dacht ook zoiets gezien te hebben. Mijn zijn vorige bedrijven waren;quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:30 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat wordt dus inderdaad een behoorlijke afschrijving! Volgens mij zag ik bij het googelen dat hij ook al eens eerder failliet is geweest. Dacht met een bedrijf in zonwering. Kan het alleen nu niet meer terug vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:06 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets gezien te hebben. Zijn vorige bedrijven waren;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2024 18:06 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien vraag ik me af of dit geen foutje van GvE zelf is, het zijn er wel erg veel. Ik heb zelf ook deze twee nog die ontbraken:Veel projecten die niet betaald hebben bij de laatste GvE uitbetaling. Wellicht een foutje, maar 0 communicatie hierover door GvE. Ook niet bij de updates op de websiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geldt voor mij ook, echter het betreft alle projecten van goed betalingsgedrag dus ik maak me niet ongerust.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:40 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Veel projecten die niet betaald hebben bij de laatste GvE uitbetaling. Wellicht een foutje, maar 0 communicatie hierover door GvE. Ook niet bij de updates op de website
Ik let daar ook niet zo op. Meestal doe ik aan het begin van de nieuwe maand alle betalingen verwerken in mijn Excelsheet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:29 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook, echter het betreft alle projecten van goed betalingsgedrag dus ik maak me niet ongerust.
Kan het zijn dat het te maken heeft met de 2 wekencyclus.
Wat ik mis loopt normaliter wel weer bij in een maand met 3x uitkering. Persoonlijk let ik nooit zo op de exacte datum van betaling.
Zo te zien heeft hij nog wel een brievenbus !quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:01 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Kunnen daar de rekeningen in.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:59 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Zo te zien heeft hij nog wel een brievenbus !
Het ontvangen van de rekeningen zal goed gegaan zijn, het betalen is blijkbaar niet gelukt 😉quote:
Tja, en dan staat ef in de pitch “laag risico”. Zo zie je maar weer…..quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:51 schreef raser1981 het volgende:
Tja, en dan staat er in de pitch “laag risico”. Zo zie je maar weer…..quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:51 schreef raser1981 het volgende:
Als ondernemer het huis pas had afgebroken na verkoop van het pand, zou dit het ook geweest zijn. Nu is het kapitaalvernietiging geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:12 schreef Sanne70 het volgende:
[..]
Tja, en dan staat er in de pitch “laag risico”. Zo zie je maar weer…..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |