Voor wie geen abo heeft:quote:Op maandag 6 mei 2024 22:32 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
En https://www.bndestem.nl/r(...)-verdwijnt~a0913115/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me wel opvalt is dat het hier om een kersverse onderneming gaat, iets wat in de pitch niet wordt gemeld. Dat is wel een extra risicofactor m.i.
[ Bericht 6% gewijzigd door obligataire op 06-05-2024 22:52:05 ]Pecunia non olet
Ja, dat het hotel pas nieuw is had ik ook graag willen zien in de pitch. Met zelf zoeken vind je het wel. En dan valt ook op dat er in de pitch wel een verwachte omzet voor 2024 en 2025 wordt gegeven maar dat er niets over eerdere jaren vermeld staat.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:37 schreef obligataire het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat het hier om een kersverse onderneming gaat, iets wat in de pitch niet wordt gemeld. Dat is wel een extra risicofactor m.i.
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:37 schreef obligataire het volgende:
[..]
Voor wie geen abo heeft:Typisch voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me wel opvalt is dat het hier om een kersverse onderneming gaat, iets wat in de pitch niet wordt gemeld. Dat is wel een extra risicofactor m.i.
Of toeval?
Ik ken de locatie is nieuw gebouwd zit onder appartementencomplex aan water. Staat al ongeveer 2 jaar leeg. Zou eerst een Loetje komen. Die heeft er van afgezien. De eigenaar van het pand een pensioenfonds wil wel heel graag dat het verhuurd raakt vandaar zijn bijdrage in de bouw van inrichting.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:55 schreef obligataire het volgende:
[..]
Er zal best een doelgroep zijn voor een West-Afrikaans restaurant, maar of die op een luxe (dus dure) uitvoering zitten te wachten vraag ik me dan wel weer af. Ik ben benieuwd hoe lang ze het gaan volhouden.
Die wil ik wel meepakken, als iemand een linkje heeftquote:Op maandag 6 mei 2024 14:23 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met een 2e hypotheek:
Verkeersschool Peter Postma
¤ 34.000 | 8,5% rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/verkeersschool-peter-postma/
Was binnen een minuut vol. Sinds de app niet werkt, is het bijna niet te doen om hier tussen te komen zonder linkje vooraf.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:51 schreef gerbennn het volgende:
[..]
Die wil ik wel meepakken, als iemand een linkje heeft
Dit project zal uiteindelijk wel goed komen, maar is vooral tof als je graag mails en stemrondes van Collin Beheer aangeboden krijgtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:02 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Was binnen een minuut vol. Sinds de app niet werkt, is het bijna niet te doen om hier tussen te komen zonder linkje vooraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:55 schreef zeeland6 het volgende:
Rare update van CCF, lening loopt nog door tot 2027 of ik heb wat gemist ?Zal het over een geheel ander project gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg slordig:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:17 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Zal het over een geheel ander project gaan?
Ik zat net te kijken, betreft inderdaad een project waar ik in zit vermoed ik dan:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:21 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Heel erg slordig:
Vandaag hebben wij u inzake A. Majed en M. Nuaimy met leningnummer 41882 per abuis een bericht toegestuurd dat op een andere lening van toepassing is.
Het bericht is verwijderd uit uw berichtenbox.
Onze excuses voor het ongemak.
Dit proces kun je zelf, na inloggen, op hun website (CRE) doorlopen. Is niet heel prominent aangegeven.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:49 schreef tnhb het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te sterk op rekenen, ze moeten eerst alle investeerer snog omzetten naar de nieuwe betaaldienstverlener en dat is in elk geval nog niet met alle accounts gedaan, ik weet niet of ze er al begonnen zijn? (behalve een aankondiging dat ze het zouden gaan doen)
Helaas, tenzij ik echt niet kan zoeken, er zou nog wel eens een verschil kunnen zitten tussen zakelijk en prive investeerders...quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:42 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Dit proces kun je zelf, na inloggen, op hun website (CRE) doorlopen. Is niet heel prominent aangegeven.
Inderdaad, in 2024 meer dan een miljoen meer omzet en 180k minder kosten dan in 2023. Ik vind het nogal optimistisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:11 schreef obligataire het volgende:
Ik las net GvE/werkkapitaal mokumono, goed verhaal maar de zekerheden zijn te verwaarlozen.
Ik haakte pas echt af toen ik de cijfers zag:
...........2021 2022 2023 2024 2025 2026
Omzet 252 142 657 1.701 2.100 3.502
Brutowinst 55 55 117 547 842 1.308
Af: Afschrijvingen 10 10 44 45 44 25
Af: Overige bedrijfskosten 137 137 601 420 544 730
Bedrijfsresultaat -92 -669 -528 82 254 553
Af: Financiële lasten 5 25 39 21 11 3
Resultaat voor belasting -97 -694 -567 61 243 550
Met uiteraard een omslag in het lopende jaar....
https://www.geldvoorelkaa(...)=28039&code=SC28039i
Na inloggen kreeg ik een vreemde melding: uw e-mailadres is nog niet geverifieerd, klik op de link in de mail die is toegestuurd. Echter ik had en kreeg geen mail.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:45 schreef tnhb het volgende:
[..]
Helaas, tenzij ik echt niet kan zoeken, er zou nog wel eens een verschil kunnen zitten tussen zakelijk en prive investeerders...
Er zijn méér overeenkomsten met VanMoof dan wat je bij een oppervlakkige blik zou denken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:59 schreef Red_arrow het volgende:
[..]
Inderdaad, in 2024 meer dan een miljoen meer omzet en 180k minder kosten dan in 2023. Ik vind het nogal optimistisch.
Fijne aan deze 18 maanden is dat hij net voor eind 2025 volledig wordt afgelost en je dus lekker uitkomt qua belasting. Ik probeer hem klein mee te pakkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:23 schreef KrekelJapie het volgende:
Ook een nieuwe van Van den Adel
https://www.collincrowdfu(...)ding-b-v-veenweg-79/
Terugkoop pand met 1e hypotheek
Jeroen van den Adel Holding B.V. Veenweg 79
¤ 275.000 | 7,5% rente | 18 maanden
Dit. Ik heb me gisteravond al terug getrokken, er zitten teveel dingen die niet fijn voelen aan deze. En zoals altijd hoop ik van harte dat ik het helemaal mis heb en diegenen die er wel in zitten er een prima investering aan gaan hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:05 schreef obligataire het volgende:
Goed gesignaleerd. Ik zie er helemaal van af. De heren verliezen wel hun haren maar niet hun streken........
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:23 schreef KrekelJapie het volgende:
Ook een nieuwe van Van den Adel
https://www.collincrowdfu(...)ding-b-v-veenweg-79/
Terugkoop pand met 1e hypotheek
Jeroen van den Adel Holding B.V. Veenweg 79
¤ 275.000 | 7,5% rente | 18 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |