SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Dat is zeker fijn Ik ben zoekende naar een inval hulp voor 6 weken mijn hulp wordt geopereerdquote:Op maandag 6 mei 2024 11:49 schreef lojanda het volgende:
Vandaag krijg ik weer hulp bij het schoonmaken van hoogtes en hoekjes waar ikzelf niet goed meer bij kan. Zo fijn dat ik daar iemand voor heb kunnen vinden. Scheelt me echt een hoop frustratie en mijn man veel extra werk.
Allo!quote:Op maandag 6 mei 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Goedemorgen hiero![]()
@:kinkijan heb je het nestje al kunnen vinden?
Dat dacht ik al dus heb er maar één geopendquote:Op maandag 6 mei 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn Ik ben zoekende naar een inval hulp voor 6 weken mijn hulp wordt geopereerd
En ik zat weer eens in een vol topic te wachten
Ik heb een pgb en moet zelf een hulp zoeken. Ik heb geen hulp van een instantie of zo.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik al dus heb er maar één geopend![]()
Dat is wel vervelend en dan ook nog zes weken. Er wordt dan dus niet voor vervanging geregeld? Dat kan toch eigenlijk niet..
Ik zag hier in het winkelcentrum een kaartje hangen en had daar op gereageerd en is me toch een leuke vrouw en iemand die ook van echt schoon houdt dus ben erg blij met haar. Als ze komt dan eet ze eerst lekker mee en dan gaat ze een paar uurtjes aan de slag
Dat is een kat die altijd daar rond loopt? Kunnen ze beter vangen en steriliseren. Doen ze dat niet ergens?quote:Op maandag 6 mei 2024 15:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Allo!
Helaas helemaal niks. Ik hoop maar dat ik binnenkort gewoon een paar van die pluizenbolletjes langs zie lopen, ben wel al aan het lobbyen geweest, kan er al 2 kwijt mochten ze tevoorschijn komen.
Dat is toch wel erg dat je in jouw positie geen recht hebt op hulp.. dat vind ik toch wel wat.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een pgb en moet zelf een hulp zoeken. Ik heb geen hulp van een instantie of zo.
Dan krijg je vervanging. Nu moett ik zelf vervanging zoeken. EN e raad het al, de meeste willen zwart werken.
Fijn dat je een fijne gevonden hebt is niet zo makkelijk mee tegenwoordig
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is een kat die altijd daar rond loopt? Kunnen ze beter vangen en steriliseren. Doen ze dat niet ergens?
Volgens mij wordt dat ook gratis gedaan ergens., dat bedoelde ik eigenlijk. Dat zou toch veel beter zijn? Ik vind het ook zo zielig voor die katten altijd en ze zijn nog al eens krolsquote:
Zeker! Ze loopt hier met tijden, zo zie je haar een paar weken om de zoveel dagen, en zo weer wekenlang niet. Die schijnt ooit van iemand geweest te zijn die overleed waarna die is verwilderderd. Via de gemeente hebben ze regelmatig geprobeerd met een vangkooi, maar helaas, op een egel na niks.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is een kat die altijd daar rond loopt? Kunnen ze beter vangen en steriliseren. Doen ze dat niet ergens?
Ja heb wel recht hoor daarom krijg ik pgb voor 4 uur in de weekquote:Op maandag 6 mei 2024 16:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch wel erg dat je in jouw positie geen recht hebt op hulp.. dat vind ik toch wel wat.
Ik krijg verder ook geen hulp van een instantie en daarom zo blij met deze dame.
Zal denk ik toch iemand vlakbij in de buurt met regelmaat iets van brokjes neerzetten, anders bleef ze niet echt in de buurt maar zou gaan zwerven.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Ze loopt hier met tijden, zo zie je haar een paar weken om de zoveel dagen, en zo weer wekenlang niet. Die schijnt ooit van iemand geweest te zijn die overleed waarna die is verwilderderd. Via de gemeente hebben ze regelmatig geprobeerd met een vangkooi, maar helaas, op een egel na niks.
Kan goed ja. Weet het verder ook niet, vorig jaar had ze een nestje hier in de tuin gelegd, nu zag ik ze laatst weer met een dikke buik lopen en toen kort daarop die buik weg was ben ik gaan zoeken.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Zal denk ik toch iemand vlakbij in de buurt met regelmaat iets van brokjes neerzetten, anders bleef ze niet echt in de buurt maar zou gaan zwerven.
Toch nog niet kunnen vinden.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Allo!
Helaas helemaal niks. Ik hoop maar dat ik binnenkort gewoon een paar van die pluizenbolletjes langs zie lopen, ben wel al aan het lobbyen geweest, kan er al 2 kwijt mochten ze tevoorschijn komen.
Zo zielig is dat dan altijd.. jammer dat ze haar niet kunnen vangen en helpenquote:Op maandag 6 mei 2024 16:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Ze loopt hier met tijden, zo zie je haar een paar weken om de zoveel dagen, en zo weer wekenlang niet. Die schijnt ooit van iemand geweest te zijn die overleed waarna die is verwilderderd. Via de gemeente hebben ze regelmatig geprobeerd met een vangkooi, maar helaas, op een egel na niks.
Goedemorgen Dottekequote:
Het is echt fantastisch weerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke![]()
Je was er weer vroeg bij vandaag.
Het zonnetje schijnt hier al volop.. heerlijke temperatuur nuLekker ff met een bakkie buiten in het zonnetje.. dat is zo nog vol te houden
Morguh ja zoals altijd en en dan ben ik al weer even wakkerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke![]()
Je was er weer vroeg bij vandaag.
Het zonnetje schijnt hier al volop.. heerlijke temperatuur nuLekker ff met een bakkie buiten in het zonnetje.. dat is zo nog vol te houden
Zo mag het de hele zomer zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is echt fantastisch weer
Knap er helemaal van op
Ja was heel fijn. Veel gelachen... echt superquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo mag het de hele zomer zijn![]()
Was het een leuke dag gisteren? Lekker gepuzzeld
Hopelijk klaart het nog op.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
Hier vooralsnog geen lekker weertje![]()
woon in het verkeerde deel van Ned nu
Ik ben ook een slechte slaper en vroeg op maar jij spant wel de kroon hoor. Ben je dan al niet moe als je opstaat? Ik heb dat dan altijd en dat komt die dag dan ook niet meer goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ja zoals altijd en en dan ben ik al weer even wakker
Ik weet eigenlijk niet beterquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben ook een slechte slaper en vroeg op maar jij spant wel de kroon hoor. Ben je dan al niet moe als je opstaat? Ik heb dat dan altijd en dat komt die dag dan ook niet meer goed.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet beter
Maar.... ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wle heel moe ben.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.. kan niet anders dan dat e slaap tekort komt en dat doet echt wel wat met je lichaam.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boh wat lekkahquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
Ik zit me nu toch te genieten van een volkoren pistoletje met een beetje roomboter kaas en stroop.. heerlijk
Nog nietquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat kan ik me wel voorstellen
Knuffel
Veel op je bordje ook..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik had gister wat lekkers met de asperges gemaakt![]()
in de wok had ik reuzengarnalen, asperges in blokjes (zonder voor te koken) dat kookte mee in het vocht van de garnalen (waren uit de vriezer), rood uitje, cherry tomaatjes , van Garlan zo'n bakje roomkaas met chili en paprika, peper, zout
met tagliatelle![]()
![]()
Vandaag nog een portie daarvan![]()
Simpel en lekker.
Volgens mij nu al 4 dagen? asperges gehad
Ja ook dat nogquote:
haha hier ook aan een laat ontbijt. Croissantjes gemaakt met ham en kaas erinquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
Ik had niet ontbeten dus dacht dan mag ik hier wel een gebakje van maken
hmm morgen.. oke.. ja.. dat is snel... voor een rechtbank...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat nog
Krijg net een apje kortgeding is morgen
Ook dat smaakt altijdquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha hier ook aan een laat ontbijt. Croissantjes gemaakt met ham en kaas erin
Ellendig hoor al die stress en spanningquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat nog
Krijg net een apje kortgeding is morgen
Karnemelk heb ik net bij de boodschappen gekregen en ligt al in de koelkast. Zo lekker als dat ijskoud isquote:
Om 14 uur dus duimen dat hij hat haalt tot ze in ieder geval de uitspraak hebben en nog even bij hem kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm morgen.. oke.. ja.. dat is snel... voor een rechtbank...
Ik weet niet waar het om gaat maar ik wil je heel veel sterkte wensen Dottekequote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 14 uur dus duimen dat hij hat haalt tot ze in ieder geval de uitspraak hebben en nog even bij hem kunnen zijn.
Het hoort bij het levenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ellendig hoor al die stress en spanning
Ik hoop het voor hun!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 14 uur dus duimen dat hij hat haalt tot ze in ieder geval de uitspraak hebben en nog even bij hem kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelfs lauw is al niet meer lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Karnemelk heb ik net bij de boodschappen gekregen en ligt al in de koelkast. Zo lekker als dat ijskoud is
Meer mijn neef en nichtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ook niet wat er speelt, maar ik denk dat ik je sterkte moet wensen
Ik hoop voor het beste voor hen... wat rottig allemaalquote:
Ik vind het heerlijk maar ik kan niet er niet goed tegen.. Waarschijnlijk heb ik een lactose intolerantie. Dat is nog nooit getest maar als ik iets van drinkbare zuivel neem dan mag dat echt niet veel zijn want dan gaat het niet goed. Kwark en yoghurt trouwens ook. Zo jammer want ik vind het zo lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Karnemelk is een van de weinige dingen die ik echt niet blief
Dat is wel balenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk maar ik kan niet er niet goed tegen.. Waarschijnlijk heb ik een lactose intolerantie. Dat is nog nooit getest maar als ik iets van drinkbare zuivel neem dan mag dat echt niet veel zijn want dan gaat het niet goed. Kwark en yoghurt trouwens ook. Zo jammer want ik vind het zo lekker.
Af en toe een lekker glas gaat primaquote:
Ik kan zure melkproducten veel beter verdragen schijnt omdat daar minder lactose in zit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk maar ik kan niet er niet goed tegen.. Waarschijnlijk heb ik een lactose intolerantie. Dat is nog nooit getest maar als ik iets van drinkbare zuivel neem dan mag dat echt niet veel zijn want dan gaat het niet goed. Kwark en yoghurt trouwens ook. Zo jammer want ik vind het zo lekker.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
jaa er is zon en die lijkt nog even te blijven ook![]()
![]()
Zure melkproducten maakt bij mij geen verschil maar misschien eens die pilletjes proberen. Zou het liefste elke dag een lekkere bak kwark met allerlei fruit eten maar dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kan zure melkproducten veel beter verdragen schijnt omdat daar minder lactose in zit.
Of een keer lactase pilletjes kopen en dan uitproberen.
Je hebt hem afgepakt want hier trekt hij wegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
jaa er is zon en die lijkt nog even te blijven ook![]()
![]()
nou ja als die lactase pillen je helpen dan kan dat welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zure melkproducten maakt bij mij geen verschil maar misschien eens die pilletjes proberen. Zou het liefste elke dag een lekkere bak kwark met allerlei fruit eten maar dat gaat hem niet worden
Altijd het proberen waardquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou ja als die lactase pillen je helpen dan kan dat wel![]()
ik neem die wel eens mee als ik ga uiteten maar ik vergeet het vaak
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je hebt hem afgepakt want hier trekt hij weg
Knutsel zequote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké CotS
Leg die mobiel weg en ga knutselen
Fijne middag mensen
Eens zien hoelang dat goed gaat. Ben lui vandaag
Hij is hier weer terugquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
je hebt al heel veeel zonuren gehad vandaag!
en hij is nu verdorie ook weer weg haha zit buiten in de hangstoel te wachten
Knutsel ze en jij ook een fijne middagquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké CotS
Leg die mobiel weg en ga knutselen
Fijne middag mensen
Eens zien hoelang dat goed gaat. Ben lui vandaag
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NOU HEEY
zondief! ik wil hem terug!
Bedankt dat je hem mij dan ook nog gunt omdat jij toevallig toch naar binnen gaatquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:49 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik stuur hem naar je toe want ik ga toch naar binnen
Ik ben zo aardigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem mij dan ook nog gunt omdat jij toevallig toch naar binnen gaat![]()
strijken doe ik niet aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:50 schreef lojanda het volgende:
Tijd voor een wasje en wat strijken.. zo’n zin in![]()
Tot later Coss
Ik heb er ook een bloedhekel aan maar de overhemden van mijn man moet ik wel strijken.. kan hem niet met een ongestreken hemd naar kantoor laten gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
strijken doe ik niet aan![]()
![]()
Of het moet al heel erg gekreukt zijn
tot laters
Uhh Dat kan hij zelf toch ook welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bloedhekel aan maar de overhemden van mijn man moet ik wel strijken.. kan hem niet met een ongestreken hemd naar kantoor laten gaan![]()
Nu echt weg
O dat is ongezelligquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:34 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Het lijkt wel vakantiedoen altijd om half negen een bakje koffie drinken met collegas maar zit alleen vandaag
Morguh saampjes "Wquote:
Dat doe ik met alle liefde.. Wat mijn man voor mij allemaal doet kan ik met een overhemd strijken niet overtreffen. Het is voor mij zelfs ook goed om ze veel mogelijk te blijven doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Uhh Dat kan hij zelf toch ook wel
Ik moet denken aan een collega die op het werk heel verontwaardig het verhaal vertelde dat hij tegen zijn nieuwe vriendin zei "Als ik zo uit de douche stap verwacht ik wel dat je even mijn overhemd hebt gestreken voordat ik naar het werk ga.
Gevolg: Ze had de strijkbout op maximaal heet gezet, zijn overhemd op het stenen aanrecht gelegd en daar de strijkbout op tot de rookmelder afging.![]()
Moguh Dottekequote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:34 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Het lijkt wel vakantiedoen altijd om half negen een bakje koffie drinken met collegas maar zit alleen vandaag
Mogguh Dottquote:
Muziek lekker hard aan op het werkquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:34 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen!quote:
Vond het vooral koeltjesquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Was dit jaar voor het eerst zonder Jan Smit en nu met Jacqueline Govaert.. ze was wel eerlijk
Morguh Birdyquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogguh DottHoop dat je wat hebt kunnen slapen..
[..]
Muziek lekker hard aan op het werk
[..]
Goedemorgen!
Ja hier wel weer.. bij mij moet er eerst nog koffie in![]()
Vandaar dat ze dat gister deden.. .bang voor een kort geding aan hun broek ook..quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:01 schreef lojanda het volgende:
Gisteren naar het Songfestival gekeken maar wat zie je toch veel onzin
quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Was dit jaar voor het eerst zonder Jan Smit en nu met Jacqueline Govaert.. ze was wel eerlijk
Ik weet niet of ik je mag quoten maar dan kun je het weer weghalen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag om 14 uur kortgeding
Ze heeft hem gisteren heel even mogen zien maar vraag niet hoe.
Onmenselijk gewoon
Hij werd naar een andere kamer gereden daar voor het raam gezet en mocht ze hem vanaf de straatkant voor het raam even zien. Mocht niets tegen hem zeggen, ze mocht niet huilen, niet tegen het raam kloppen helemaal niets
Hemel die man slaapt wordt slapende gehouden laat die kinderen er toch gewoon even bij
Al is het maar een keer zodat ze afscheid kunnen nemen.
Wat een beesten zijn dat zeg.
Dat tehuis wil geen kortgeding aan hun broek dus doen ze 'meewerken' en mogen de kinderen op deze manier hun vader zien, alsof het criminelen zijn. Staat ook nog iemand naast die ingrijpt mochten ze zich niet aan die idote regels houden.
Echt ik heb er geen woorden voor
Goedemorgen.. snel maar koffiezetten danquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogguh DottHoop dat je wat hebt kunnen slapen..
[..]
Muziek lekker hard aan op het werk
[..]
Goedemorgen!
Ja hier wel weer.. bij mij moet er eerst nog koffie in![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen.. snel maar koffiezetten dan
Er waren acts bij waarvan ik had wat wil je hier nu mee zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het vooral koeltjes
Ik keek op de achtergrond mee om dat ik daar als gastmod aan het mee modden was.
Denk zet het dan ook maar op. Maar heb er weinig van mee gekregen moet ik eerlijk zeggen
Af en toe even. Morgen avond met Joost, ook al zo euhhhhh tja.....
Heb dat eigenlijk niet snel dat ik acts of nrs 'sterk' vind, is vaak 13 in een dozijn.. en ja.. er zijn tig regels ook nog waar ze zich aan moeten houden in hun act en nrs. Maar dan nog.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef engine het volgende:
[..]vond het nog niet zo sterk gisteren. Kroatië stak er wel bovenuit vond ik.
[..]![]()
![]()
Hoorde op de radio dat Albert Verlinde daar weer kritiek op had. Ik had er niet echt last van.
Mij ook niet, hou het niet lang vol naar hem te luisteren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er waren acts bij waarvan ik had wat wil je hier nu mee zeggen![]()
Benieuwd hoe Joost het gaat doen want die act heeft me tot nu toe echt nog niet gepakt
Kwalbert heeft op alles en iedereen commentaar. Als ik hem hoor of zie wordt ik al misselijk.. Ik vond juist dat ze het goed deed en haar eerlijke mening gaf. Dat is ook wat Cornald Maas haar vroeg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef engine het volgende:
[..]vond het nog niet zo sterk gisteren. Kroatië stak er wel bovenuit vond ik.
[..]![]()
![]()
Hoorde op de radio dat Albert Verlinde daar weer kritiek op had. Ik had er niet echt last van.
Lekker wakker worden met een bakkiequote:
die 2de was het dacht ik.. die depri zeenimf wat een depri nr.. niet iets waarvan je denkt: laten dat eens heel veeel gaan draaien op de radio.......quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er waren acts bij waarvan ik had wat wil je hier nu mee zeggen![]()
Benieuwd hoe Joost het gaat doen want die act heeft me tot nu toe echt nog niet gepakt
Klopt en ik kijk toch ondanks...... dat ik weet dat de 5 grote landen sowieso door zijn.. (vind ik ook wat van) en ondanks.. je ook weet dat het een stukje ons kent ons is.. wie ze de punten gunnen.. of dat Kroatië won (als steunbetuiging) pff poppenkast maar ik kijk tochquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij ook niet, hou het niet lang vol naar hem te luisteren.
Het heeft allemaal niet veel meer met het songfestival te maken
Het is allemaal een grote act
Het lijkt elk jaar meer te worden met dat opvallende gekke gedoe. Het is niet meer een mooi liedje zingen maar hoe kan ik het meeste opvallen met iets achterlijksquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij ook niet, hou het niet lang vol naar hem te luisteren.
Het heeft allemaal niet veel meer met het songfestival te maken
Het is allemaal een grote act
Ik vond Portugal en Oekraïne wel goedquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die 2de was het dacht ik.. die depri zeenimf wat een depri nr.. niet iets waarvan je denkt: laten dat eens heel veeel gaan draaien op de radio.......
Misschien was ze gesteund door de farmacie![]()
Het is dat ik mee mod anders had ik ook niet gekeken hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en ik kijk toch ondanks...... dat ik weet dat de 5 grote landen sowieso door zijn.. (vind ik ook wat van) en ondanks.. je ook weet dat het een stukje ons kent ons is.. wie ze de punten gunnen.. of dat Kroatië won (als steunbetuiging) pff poppenkast maar ik kijk toch![]()
Goedemorgenquote:
Ik heb niet alles kunnen zien live, was ook nog 'even' bezig met een lamp boven ophangen wat niet vlekkeloos liep. Ikea ding.. maar goed het hangt.quote:
De geldschieters gaan altijd gelijk naar de finale en vind ik ook niet eerlijk..quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en ik kijk toch ondanks...... dat ik weet dat de 5 grote landen sowieso door zijn.. (vind ik ook wat van) en ondanks.. je ook weet dat het een stukje ons kent ons is.. wie ze de punten gunnen.. of dat Kroatië won (als steunbetuiging) pff poppenkast maar ik kijk toch![]()
zat een flink tempo in gister hahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat ik mee mod anders had ik ook niet gekeken hoor
ja vind ik dus ook echt niet eerlijk!quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
De geldschieters gaan altijd gelijk naar de finale en vind ik ook niet eerlijk..
Schroefjes over?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ik heb niet alles kunnen zien live, was ook nog 'even' bezig met een lamp boven ophangen wat niet vlekkeloos liep. Ikea ding.. maar goed het hangt.
De Belg deed het met ondertiteling, en het geluid is ook veel beter (Ook die van de BBC)wat al jaren zo is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Heb zonder commentaar via youtube gekeken was wel een verademing
Geen idee hoe Jacqueline het deed dus.
Vond het eerder altijd stront vervelend dat Cornald en Jan gewoon door bleven lullen als er daar ook iets werd gezegd. Dan probeer je het Engels te verstaan maar hoor je wat die kwasten in het Nederlands erover heen ouwehoeren.![]()
Maar Ierland
Zou ook raar zijn als je meebetaald, en niet mee mag doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
De geldschieters gaan altijd gelijk naar de finale en vind ik ook niet eerlijk..
Wisselde eerder veel tussen de Belg en BBC, Graham Norton bevalt me altijd wel, maar zag die youtube link, dacht dat eens proberen, en dat bevalt me eigenlijk prima.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Belg deed het met ondertiteling, en het geluid is ook veel beter (Ook die van de BBC)wat al jaren zo is.
haha nee dat nu eens niet.. maar de lasklem die al op de lamp zit.. daar werkt 1 ding niet van pff draad schiet er steeds uit... het zit er in.. maar schiet er steeds uit als ik even aan de lamp kom.quote:
Jaaaa Ierlandquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Vond het eerder altijd stront vervelend dat Cornald en Jan gewoon door bleven lullen als er daar ook iets werd gezegd. Dan probeer je het Engels te verstaan maar hoor je wat die kwasten in het Nederlands erover heen ouwehoeren.![]()
Maar Ierland
Heb meeste niet gezien, wel Ierland, en dat zag ook qua belichting er goed uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Ierland
Ga er optimistisch nog even van uit dat ie nog wat anders uit z'n hoge hoed tovert dan wat ze tot nu toe van de rehearsals naar buiten hebben gebracht, maar had er ook hogere verwachtingen van.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb meeste niet gezien, wel Ierland, en dat zag ook qua belichting er goed uit.
Dat zou wel eens het zwaktepunt van Joost kunnen worden, paar rare pasjes en die domme blauwe vogel.
Dan wordt je echt niet serieus genomen, ook niet met dat emo-momentje aan het einde.
Hij moet het zelf doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ga er optimistisch nog even van uit dat ie nog wat anders uit z'n hoge hoed tovert dan wat ze tot nu toe van de rehearsals naar buiten hebben gebracht, maar had er ook hogere verwachtingen van.
verwijderdquote:
Dat kan maar het blijft dan nog steeds niet eerlijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als je meebetaald, en niet mee mag doen.
Ze doen nu mee aan de voorrondes omdat de kijkers het nummer anders maar één keer te zien krijgen, en dat is ongunstig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan maar het blijft dan nog steeds niet eerlijk
Jeetje Dotteke wat ergquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Het kort geding komt helaas te laat![]()
Om 11.11 uur is hij ingeslapen. Mijn nicht en neef hebben dus geen afscheid van hun vader kunnen nemen door dat achterlijke )(*(&^&$^%$&*^* mens
Sterkte Dot. Wat een nare situatie.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeetje Dotteke wat ergDan kun je jezelf toch niet mee in de spiegel aankijken
zoiets ontnemen van iemand. Wat een verdriet voor hun om af te sluiten zonder afscheid. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe
Thnxquote:
Ja dat is nu dan ook nog maar de vraag of ze daar bij mogen zijn.. als je zo hard bent dan zou het goed kunnen dat ze dit ook nog tegen gaat houden. Heel goed dat ze bewijzen hebben want om ergens van beschuldigd te worden wat niet waar is..quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Thnx![]()
Voor mij zelf niet zo, ik heb al jaren geen contact meer met hem.
Maar voor mijn neef en nicht vind ik het heel erg.
Het is nu maar afwachten of ze bij de crematie mogen zijn of afscheidmogen nemen.
En als ze dan bij de crematie zijn worden ze met de nek aangekeken want ze heeft zoveel onwaarheden over hun verteld. Dingen die mijn neef en nicht allemaal kunnen weerleggen gelukkig met bewijzen.
Je vader verliezen en dan nog naar de rechtbank moeten en smeken of je afscheid mag nemen en op de crematie mag komen, of je nog geen verdriet genoeg hebt..quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat de rechter vanmiddag over beslissen.
Ik ben zo hard aan het duimendraaien voor henquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat de rechter vanmiddag over beslissen.
Dat fatsoen verdient ze nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Het is te triest voor woorden dit, en zo onmenselijk.
Ik zou haar zo graag even willen zeggen wat ik van haar denk.
Maar heb te veel fatsoen in mijn lijf om dat nu te doen.
Touché, mee eensquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien verdient ze mij energie ook wel niet bedenk ik mij net.
Die kan ik beter in mijn neef en nicht steken.
Dat is zeker zo.. en ik denk dat ze dat zo meteen heel goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien verdient ze mij energie ook wel niet bedenk ik mij net.
Die kan ik beter in mijn neef en nicht steken.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het de moeder ook veel doet want je wil je kinderen zo niet zien natuurlijk. Zal voor haar zeker ook zwaar zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ook een hele lieve moeder, die ondanks dat ze twee dagen met boezemfibrileren liep met haar dochter overal mee naar toe ging
Komt toch niet binnen bij zo iemand.. verspilde energie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Het is te triest voor woorden dit, en zo onmenselijk.
Ik zou haar zo graag even willen zeggen wat ik van haar denk.
Maar heb te veel fatsoen in mijn lijf om dat nu te doen.
Gelukkig maar... echt een heftige en bizarre zaak... ben blij dat ze gewonnen hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben kort geding gewonnen. Ze moeten binnen 48 uur te horen krijgen wanneer de crematie is. Ze mogen bij de crematie aanwezig zijn. En ze moeten minimaal 2 x een uur bij hun vader zijn. Die opgebaard ligt in zijn eigen huis
Wat fijn Dotteke.. en hopelijk loopt het nu voorspoedig en krijgen ze ook echt de tijd om dit goed met hun vader af te sluiten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben kort geding gewonnen. Ze moeten binnen 48 uur te horen krijgen wanneer de crematie is. Ze mogen bij de crematie aanwezig zijn. En ze moeten minimaal 2 x een uur bij hun vader zijn. Die opgebaard ligt in zijn eigen huis
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het drama is nog niet ten einde. Dit geloof je niet. Mijn nicht heeft een dochtertje die morgen 5 wordt. Zij is niet welkom in het huis van haar opa om afscheid van opa te nemen. Dit is toch niet te filmen. Kind snapt er niets van. Al niet dat ze niet naar haar opa in het ziekenhuis mocht. Wat een vies naar wijf is het ook zeg. Bah bah bah.
Sorry dat ik het zegt, maar pesten vind ik nog te mild uitgedruktquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is echt pesten en dan over de rug van een 5 jarig kind. Hoe ziek ben je dan.
Dat kan ik heel goed begrijpen ja...quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo boos dat wil je niet weten. Pppfff
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo boos dat wil je niet weten. Pppfff
Dat is toch niet vreemd dat ze daaraan niet denkt... het is heel erg ziek dat deze ruzie over een kind heen wordt uitgespeeldquote:Op donderdag 9 mei 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is te ziek voor woorden. Nicht is gisteren ook ingestort, en niet zo verwonderlijk.
De kleine is vandaag jarig, ze wordt 5.
Volgens de advokaat telt het afscheidnemen voor haar hele gezin.
Mijn nicht slaat zichzelf voor de kop dat ze dit vergeten is vast te laten leggen bij de rechter.
Dan heb je toch echt geen hart in je lijfquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het drama is nog niet ten einde. Dit geloof je niet. Mijn nicht heeft een dochtertje die morgen 5 wordt. Zij is niet welkom in het huis van haar opa om afscheid van opa te nemen. Dit is toch niet te filmen. Kind snapt er niets van. Al niet dat ze niet naar haar opa in het ziekenhuis mocht. Wat een vies naar wijf is het ook zeg. Bah bah bah.
En daar kan de rechtbank niet meer op terugkomen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is te ziek voor woorden. Nicht is gisteren ook ingestort, en niet zo verwonderlijk.
Mijn nicht slaat zichzelf voor de kop dat ze dit vergeten is vast te laten leggen bij de rechter.
Goedemorgen Frummelie.. gezellig dat je er weer bentquote:Op donderdag 9 mei 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Hoe gaat het in de hut van ome Henne..?
Jeetje Dodje wat een horrorverhaal... wat triest!
Dit zijn geen mensen maar beesten...sterkte!..![]()
Goedemorgen Lojan...quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie.. gezellig dat je er weer bent
Ik heb ze gisteren gegeten, de verspil me nietjes van de lids 2.47 voot 750 gramquote:Op donderdag 9 mei 2024 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb een klein beetje watertandend terug gelezen... heerlijke verhalen over asperges...
Het is net een horrorfilm... ik snap gewoon niet dat mensen dit elkaar aan kunnen doen..quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie
Ja te triest voor woorden allemaal, dit geloof je in je stoutste dromen niet dat mensen die kunnen doen
Ooh heerlijk, het water loopt al in m'n mond...ooh die zijn hartstikke goed van de lidl... die gebruik ik ook en voor de soep ....quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren gegeten, de verspil me nietjes van de lids 2.47 voot 750 gram
Eitje er bij, ham er bij, sausje er bij en eten maar
verwijderdquote:Op donderdag 9 mei 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is net een horrorfilm... ik snap gewoon niet dat mensen dit elkaar aan kunnen doen..
Het waren wel hele dikke dat was een beetje jammer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh heerlijk, het water loopt al in m'n mond...ooh die zijn hartstikke goed van de lidl... die gebruik ik ook en voor de soep ....
Ik weet gewoon niet wat ik lees Dotje... ik heb er ook geen woorden voor..quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waarom he, die man was stervende. Er is er maar een die voor stress bij die man gezorgd heeft en dat is ze zelf. Door hem tijdens zijn ziekte zo te mannupileren dat hij deed wat ze van hem vroeg.
En mijn nicht dan de schuld tegeven dat ze hem b psycose bezorgde, ze mocht niet eens bij hem
.
In het andere tehuis wel maar daar heeft ze toen bewust gevraagd of er een verpleergkundige bij wilde blijven.
Hij heeft haar toen ook gevraagd hem nooit in de steek te laten en tot het einde bij hem te blijven.
Het is een heel raar en bizar verhaal als je alles niet hebt gelezen dan is het bijna niet te geloven dat zo iets kan.
Helaas staat er over dit soort dingen niets in de wet
Ik vind die dikkere juist wel lekker...quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het waren wel hele dikke dat was een beetje jammer.
Ik vind ze wel lekker maar het is niet zo dat ik er knetterdol op ben.
Een keer eten is voldoende
Yeahhhh een tikkie is onderwegquote:
Ik heb nog nooit soep van asperges gemaaktquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind die dikkere juist wel lekker...![]()
Ik ben er wel gek op... maar ik maak vooral veel aspergesoep... van de schillen en onderkanten... en dan nog heerlijke toevoegingen...
Ik heb af en toe een stukje gezienquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit de halve finale van het Songfestival te kijken... even kijken wat voor ellende er allemaal meedoet...
Oooh zo lekker .... ik maak een soort bouillon van de schillen en onderkanten en een groentebouillontablet, dan heb je al smaak..quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit soep van asperges gemaakt
Hoeft niet aardig hi... over het algemeen is het vreselijk.. 1ste nummer is begonnen... best kans dat ik ook afhaak..quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kom er dit jaar niet doorheen (Songfestival). Hoe zeg ik het aardig... : niet mijn muziek
Elk jaar vind ik dat ik het moet proberen, maar het is zo verschrikkelijk naar mijn smaakquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoeft niet aardig hi... over het algemeen is het vreselijk.. 1ste nummer is begonnen... best kans dat ik ook afhaak..
Ik moet het ook kijken van mezelf haha...het is vreselijk met hier en daar een uitschieter (hopelijk) daar kijk ik dan voor...quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elk jaar vind ik dat ik het moet proberen, maar het is zo verschrikkelijk naar mijn smaak
Dan zet ik liever wat anders op en zo
nee niet verwonderlijk met wat ze allemaal al meegemaakt heeft.. en de weinige slaap..quote:Op donderdag 9 mei 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Frummel!!!quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Hebben de Aspergeeters btw ook een aspergepisje na het nuttigen van het witte goud?
een plastic nepreiger bij je vijver zetten wil ook nog wel eens helpen, dan komt de echte niet echt dichterbij.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:28 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen op deze hemelvaartsdag,
Dotteke sterkte! Bizar.
Ik heb vanmorgen tot 5 keer een reiger bij de vijver weggejaagd![]()
Die blijft wel komen. Heb bij bol nu goedkoop beveiligingskameraatje gekocht dan kan ik het op de telefoon in de gaten houden als ik bezig ben.
https://www.bol.com/nl/nl(...)a3-b405-ac35ab6ca2c8
Vorig jaar heb ik hem vaak weggejaagd en achtervolgd met een drone (goedkoop ding is nu stuk.)
De goudwindes zijn van 2016.
Probleem is ook dat een reiger met de snavel de vijver lek kan prikken als ie mis grijpt.
Op zich mooie vogels maar niet bij mijn vijver!
Wat een zooitje weer in het kalifaat Amsterdam![]()
Fijne dag.
*edit* Weer deels nu net over de vijver gespannen, Reiger land op de schoorsteen eerst bij mij of de buren en als ie de kust veilig vind (hij bekijkt het goed en vrij lang), landt ie op gazon eerst en loopt dan naar de vijver. Dus
Hopelijk werkt die bewegingsdetectie. De kat van de overburen joeg hem vaak weg maar helaas is die kat nu in de kattenhemel (ouderdom, gelukkig geen ongeluk ofzo)
Hij ziet lekkere snackjes in zijn vijverquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:28 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen op deze hemelvaartsdag,
Dotteke sterkte! Bizar.
Ik heb vanmorgen tot 5 keer een reiger bij de vijver weggejaagd![]()
Die blijft wel komen. Heb bij bol nu goedkoop beveiligingskameraatje gekocht dan kan ik het op de telefoon in de gaten houden als ik bezig ben.
https://www.bol.com/nl/nl(...)a3-b405-ac35ab6ca2c8
Vorig jaar heb ik hem vaak weggejaagd en achtervolgd met een drone (goedkoop ding is nu stuk.)
De goudwindes zijn van 2016.
Probleem is ook dat een reiger met de snavel de vijver lek kan prikken als ie mis grijpt.
Op zich mooie vogels maar niet bij mijn vijver!
Wat een zooitje weer in het kalifaat Amsterdam![]()
Fijne dag.
*edit* Weer deels nu net over de vijver gespannen, Reiger land op de schoorsteen eerst bij mij of de buren en als ie de kust veilig vind (hij bekijkt het goed en vrij lang), landt ie op gazon eerst en loopt dan naar de vijver. Dus
Hopelijk werkt die bewegingsdetectie. De kat van de overburen joeg hem vaak weg maar helaas is die kat nu in de kattenhemel (ouderdom, gelukkig geen ongeluk ofzo)
ja maar dat is wel typerend voor het songfestival.. die met die steen in de 'zee' vond ik erg.. op zich wel mooie stem maar pfff zooo deprimerend...quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:43 schreef Frummelie het volgende:
Krijg nu al een beetje hoofdpijn van het Songfestival... van het valse gejammer..
Dat wordt gezegd maar dat is echt vrij zinloos, trekt eerder meer reigers aan helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
een plastic nepreiger bij je vijver zetten wil ook nog wel eens helpen, dan komt de echte niet echt dichterbij.
Hejjj Kissy..quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Frummel!!!![]()
nee kan ik niet zeggen dat het anders rook of uitzag![]()
gister laatste asperges gegeten.. wil nog nieuwe halen
Eerst met een radiografisch bestuurbaar autootje, maar die drone werkte stuk beter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij ziet lekkere snackjes in zijn vijver![]()
wuuuuut![]()
![]()
![]()
![]()
hoe verzin je dat nu weer!
Moet lachen jaaa ik heb ze een week lang op 1 dag na iedere dag gehad.. .die ene dag had ik een hotdog bij Ikea gegeten met veel uitjes die was me niet zo lekker bekomenquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj Kissy..![]()
Haha.. ik plas asperges na het eten ervan.....
![]()
Jij eet ze echt heel veel hé, groot gelijk lekker van genieten, ze zijn er maar zo kort..
NEEE OMGquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Eerst met een radiografisch bestuurbaar autootje, maar die drone werkte stuk beter.
Oooh ben benieuwd, die moet nog komen... alvast maar een pilletje innemen dan..quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar dat is wel typerend voor het songfestival.. die met die steen in de 'zee' vond ik erg.. op zich wel mooie stem maar pfff zooo deprimerend...
blij dat zoiets niet wint, anders kan iedereen aan de anti depressiva
Ik zie je al zitten ...quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Eerst met een radiografisch bestuurbaar autootje, maar die drone werkte stuk beter.
Veel plezier...quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet lachen jaaa ik heb ze een week lang op 1 dag na iedere dag gehad.. .die ene dag had ik een hotdog bij Ikea gegeten met veel uitjes die was me niet zo lekker bekomen![]()
Ja het is er maar kort en ik vind ze wel heeeerlijk
[..]
NEEE OMG
![]()
Ik moet me gaan douchen ga zo weg
Oooh heerlijk... wat een gekkie ben je ook...quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:57 schreef Iceage het volgende:
[..]
Stiekum vanuit de kamer of keuken of boven want zogauw hij me ziet vliegt ie gelijk weg.
Ik heb ook overwogen om een vuurpijl of voetzoeker naar hem te gooien, maar doe ik maar niet. Dat beest volgt gewoon zijn natuur. Tis natuurlijk ook heel aantrekkelijk. (vijver is helder en vissen zijn oranje), nu over 4 meter breed eerst een net. kan niet overal vanwege de beplanting, ook niet mooi om te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh heerlijk... wat een gekkie ben je ook...
Ik verzin wel vaker "slimme"dingen.quote:
Ik snap dat het je nicht teveel is geworden.. voor haar dochtertje is het ook verschrikkelijk om op die leeftijd al zo met dood bezig te moeten zijn. Onbegrijpelijk dat zoiets wordt tegengewerkt. Misschien mag ik het niet zeggen maar ik hoop dat die vreselijke vrouw uiteindelijk tot het besef komt wat ze allemaal heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat meiske is momenteel heel erg met dood zijn bezig
Die wist dat Opa heel ziek was en ze mocht hem toen ook al niet opzoeken
Ze wist dat Opa dood zou gaan, dan moet je een kind van 4 uitleggen wat dood is.
En dan mag ze hem ook nog niet zien.
Ik weet niet of je daar op kan terug komen,weet wel dat het mijn nichtje gisteren allemaal te veel is geworden.
Ze is zelf ook ziek en moet heel erg oppassen voor stress
Hier is het ook gewoon een beetje jeugdsentiment, bakkie chips en gekamde haartjes op de bank enzoquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elk jaar vind ik dat ik het moet proberen, maar het is zo verschrikkelijk naar mijn smaak
Dan zet ik liever wat anders op en zo
Ooh hilarisch Ice... ik snap je frustratie... vuurpeloton of voetzoeker...quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:04 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb ook overwogen om een vuurpijl of voetzoeker naar hem te gooien, maar doe ik maar niet. Dat beest volgt gewoon zijn natuur. Tis natuurlijk ook heel aantrekkelijk. (vijver is helder en vissen zijn oranje), nu over 4 meter breed eerst een net. kan niet overal vanwege de beplanting, ook niet mooi om te zien.
Ik ga stuk.... maar werkt wel...quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:12 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik verzin wel vaker "slimme"dingen.
Vorige week de bakamer gedaan. Had geen zin om weer al die tijd voegen te doen met de hand. Dus badkamer helemaal leeggehaald en Hoppa met de hogedrukreiniger schoon gespoten. Werkt snel en effectief.
Ik merk het gelijk als de reiger weer is geweest dan zie ik de vissen zeker een dag of 2 a 3 niet, ook niet als ik voer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hilarisch Ice... ik snap je frustratie... vuurpeloton of voetzoeker...![]()
Neej snap ik, het oog wil ook wat...
Zo heerlijk is datquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Hebben de Aspergeeters btw ook een aspergepisje na het nuttigen van het witte goud?
Ooh kan je nagaan wat voor invloed dat heeft...nou dan zijn die camera's toch goed besteed...quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik merk het gelijk als de reiger weer is geweest dan zie ik de vissen zeker een dag of 2 a 3 niet, ook niet als ik voer.
Nou hou je nou op.... ik hou het niet droog hier...quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:21 schreef Iceage het volgende:
Ik bedacht me ook nog om naar Amsterdam te gaan en een relschopper te kidnappen en in een stoel bij de vijver te zetten. Dat werkt denk ik ook welmaar dan komt de postbode of pakketbezorger denk ik ook niet meer tenzij ze een gasmasker opzetten. Naja ze zullen niet allemaal ongewassen zijn, maar wat ik zo zag een flink aantal heeft denk ik in tijden geen douche gezien.
Wat een natuurgeweld hé...quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:38 schreef Iceage het volgende:
Ik heb de stream bijstaan van äardappelhoofd zoals ze hem op FOK! noemen, die verslaat nu de tornado/s in de usa. Ik ben daar redelijk vaak geweest.
Hij is net aan de grond gekomen die tornado.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:11 schreef spapaars het volgende:
Omdat er hier zoveel liefhebbers zijn van Joost![]()
Doet hij elke keer aan het einde van de rehearsal en optreden dat huil/emotie momentje? Hoe echt is dat dan? Dan wordt het meer een kunstje..quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:11 schreef spapaars het volgende:
Je hebt al een drukke ochtend gehad en dan heb je wel een bakkie verdiendquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo een ochtendje met een vriendin geschilderd. Nu ben ik uitgeput. Koffie en dan mezelf maar dwingen tot dingen doen
EEn songfestival taart?quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:56 schreef lojanda het volgende:
Ik heb net een lekkere Songfestival Mascarpone aardbeien wafeltaart gemaakt voor zaterdag![]()
Moet ik nog twee dagen wachten maar weet niet of ik dat vol zal houden
Ik had hem een stukje gezien in de krant van de week. Wat slecht was dat zeg en er zat weinig inquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:11 schreef spapaars het volgende:
Ik ga naar hem kijken als ik weet hoe laat hij moet zaterdag, dat doe ik altijd bij de NL inzending, de rest interesseert me niet, maar kijk wel naar de puntenverdeling.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem een stukje gezien in de krant van de week. Wat slecht was dat zeg en er zat weinig in
Deed ik ook altijd, maar dit jaar ga ik dat niet doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ga naar hem kijken als ik weet hoe laat hij moet zaterdag, dat doe ik altijd bij de NL inzending, de rest interesseert me niet, maar kijk wel naar de puntenverdeling.
Ze zal het wel nodig hebben danquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:17 schreef spapaars het volgende:
Fans hebben wat geld geschonken aan Ashley.
https://lovereality.nl/bi(...)van-fans-super-lief/
[ afbeelding ]
Vanavond is ook songfestivalquote:Op donderdag 9 mei 2024 13:56 schreef lojanda het volgende:
Ik heb net een lekkere Songfestival Mascarpone aardbeien wafeltaart gemaakt voor zaterdag![]()
Moet ik nog twee dagen wachten maar weet niet of ik dat vol zal houden
Heb jij z'n Harry Potter krant met bewegende plaatjes?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem een stukje gezien in de krant van de week. Wat slecht was dat zeg en er zat weinig in
Nee, ik wil zo min mogelijk van die man zien. Vind het echt helemaal niets. ZIjn zang niet zijn manier van doen niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij z'n Harry Potter krant met bewegende plaatjes?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo min mogelijk van die man zien. Vind het echt helemaal niets. ZIjn zang niet zijn manier van doen niet.
Dat kan ik kan het niet aanhoren. Ik heb een stukje van zijn live gehoord gisteren het klonk echt niet onverstaanbaarquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat kan natuurlijk ook.
Ik vind het wel heel leuk. Vanavond met publiek is het echt een feestje denk ik.
Dat 'liedje' is ook ronduit verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Joost Klein wéér gezakt bij bookmakers, staat nu op plek 7
https://www.telegraaf.nl/(...)s-staat-nu-op-plek-7
Het is niet vaak dat we gelijk over iets denken, maar in dit geval welquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo min mogelijk van die man zien. Vind het echt helemaal niets. ZIjn zang niet zijn manier van doen niet.
Kijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet vaak dat we gelijk over iets denken, maar in dit geval wel![]()
Om heel eerlijk te zijn ga ik ook niet kijken. Zo geen zin in die herriequote:Op donderdag 9 mei 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijkdas toch prachtig op deze hemelvaarstdag
Ik kijk normaal altijd fransBauer maar ik ben gast mod vanavond op het ESF forum, dan dus zet het wel aan, al zal ik er weinig van zien omdat het daar kei druk isquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ga ik ook niet kijken. Zo geen zin in die herrie
Ik ga naar Het Blok kijken en naar de Augurkenkoning . Gezellig gewoon
Zo noem ik de taart omdat die voor zaterdag isquote:
Oh ja! Daar zal het idd wel druk zijn vanavond! Gelukkig kun je het festival ook op gehoor meekrijgenquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk normaal altijd fransBauer maar ik ben gast mod vanavond op het ESF forum, dan dus zet het wel aan, al zal ik er weinig van zien omdat het daar kei druk is
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo noem ik de taart omdat die voor zaterdag is
Echt hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:17 schreef spapaars het volgende:
Fans hebben wat geld geschonken aan Ashley.
https://lovereality.nl/bi(...)van-fans-super-lief/
[ afbeelding ]
Is voor de visite en die komt zaterdagquote:
Ik kijk ook altijd naar Oos en zijn zoons.. leuk programmaquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ga ik ook niet kijken. Zo geen zin in die herrie
Ik ga naar Het Blok kijken en naar de Augurkenkoning . Gezellig gewoon
Ze zijn zo sympathiekquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd naar Oos en zijn zoons.. leuk programma
Echt heel leuk idd en ook zo gewoon van doe normaal dan doe je al gek genoeg.. niet lullen maar poetsenquote:
Misschien waren het juist mensen die haar het liefst zo ver mogelijk wilden hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt hoorDat schuim heeft toch wel wat over voor hun fans. Komt 10k binnen elke maand bij haar en dan nog een crowdfunding starten. Kan het niet beter andersom zijn voor alle steun van de fans
Inderdaad en ook hoe hij allerlei wat kansarmere mensen in dienst heeftquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt heel leuk idd en ook zo gewoon van doe normaal dan doe je al gek genoeg.. niet lullen maar poetsen
Hij heeft het hart idd op de goede plek. Als je zijn hart hebt dan gaat hij ver met je en heeft hij er alles voor over..quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad en ook hoe hij allerlei wat kansarmere mensen in dienst heeft
O op die manierquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo noem ik de taart omdat die voor zaterdag is
Dat is een taart voor iemand die niet echt bakt maar dan toch met iets lekkers komtquote:
Maakte ook wel eens taarten die niet in de oven hoefde, en die waren héérlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is een taart voor iemand die niet echt bakt maar dan toch met iets lekkers komt
Zo doe ik het ook meestal.. en met zo’n taart kan ook niet veel misgaan en iedereen vindt hem heerlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakte ook wel eens taarten die niet in de oven hoefde, en die waren héérlijk
Er komt vanavond geen Frans Bauer volgens mijquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk normaal altijd fransBauer maar ik ben gast mod vanavond op het ESF forum, dan dus zet het wel aan, al zal ik er weinig van zien omdat het daar kei druk is
Ik zie het. Dom ook van mij natuurlijk want het esf is op die zender 🤣quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Er komt vanavond geen Frans Bauer volgens mij
Hey Frummie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Kom effe gezellie een theetje drinken...![]()
En @:Dotteke was het druk en gezellie op het ESF forum?
Helloooquote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie.
Ja druk zeer zeker zo druk niet normaal de topics vliegen er door.
Zijn met heel veel mods daar. Ik weet niet of ik morgen kan kijken Henk is er dan en die houdt er niet van. Ik zelf ook niet eigelij. Maar als ik mod heb ik het gewoon opstaan. Al zie en hoor ik de helft niet eens .quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo
Dus je bent lekker drukkies geweest... leuk dat het zo druk is... morgen het echte werk...
Nee nog niet. Is pas begonnen toch? Wil eerst wachten tot de hele serie er staat. Ik kijk nu Sky medquote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Ben je al aant kijken naar MAFS USA Dot?
Jeetje, ik had niet gedacht dat het ZO druk zou zijn... kan je niet met een paar oortjes in op je Ipad kijken ofzo, ik zeg maar wat hoor...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn met heel veel mods daar. Ik weet niet of ik morgen kan kijken Henk is er dan en die houdt er niet van. Ik zelf ook niet eigelij. Maar als ik mod heb ik het gewoon opstaan. Al zie en hoor ik de helft niet eens .
De hele serie staat er hoor...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nog niet. Is pas begonnen toch? Wil eerst wachten tot de hele serie er staat. Ik kijk nu Sky med
Ze heeft hier niet om gevraagdquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt hoorDat schuim heeft toch wel wat over voor hun fans. Komt 10k binnen elke maand bij haar en dan nog een crowdfunding starten. Kan het niet beter andersom zijn voor alle steun van de fans
Ik las net dat hij bij de bookmakers gezakt is na zijn optreden gisteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Zal zaterdag ook wel drukker zijn nu Joost door is
O dan ga ik die na Sky med kijken die wil ik snel kijken voor ik daar het abo weer op zegquote:
Ik snap nooit waarom fans die soort akties doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Yup, op 8 nu inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las net dat hij bij de bookmakers gezakt is na zijn optreden gisteren.
Oh ja dat wilde ik ook zien!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:43 schreef spapaars het volgende:
Maar even kijken of het de moeite waard is het verder te volgen.
[ afbeelding ]
Ze had ook kunnen bedanken en kunnen zeggen het aan een goed doel te geven. Ik zou het niet aannemen.. echt beschamend zou ik het vinden. Maar dat is wat ik er van vindquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft hier niet om gevraagd
En netjes ervoor bedanken is denk ik wel fijn voor de fans die dit hebben opgestart.
Tegen zaterdag staat hij onderaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, op 8 nu inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik had het vorige week al gezien En het is ook te zien op Videoland.Zou best wat kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:43 schreef spapaars het volgende:
Maar even kijken of het de moeite waard is het verder te volgen.
[ afbeelding ]
Prima toch!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie dat het een Vlaams format is
https://www.rtl.nl/programma/5445896/bestemming-x
Ik begrijp het ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom fans die soort akties doen.
Die mensen hebben geld zat, waarom dan geld geven, voor wat?
Ben ook wel benieuwd. Vraag me af of 'Het onbekende' ook nog terug komt, vond dat ook wel aardig om te zien. Denk dat dit er een beetje op lijkt.quote:
Ja mee eens! Heb ik ook van genoten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Vraag me af of 'Het onbekende' ook nog terug komt, vond dat ook wel aardig om te zien. Denk dat dit er een beetje op lijkt.
Meer info over de deelnemers van Bestemming X
Wat was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Vraag me af of 'Het onbekende' ook nog terug komt, vond dat ook wel aardig om te zien. Denk dat dit er een beetje op lijkt.
Meer info over de deelnemers van Bestemming X
Haha! Denk dat dat wel meevalt, er zijn er door waarbij ik me ook 'waarom?!' afvraag.quote:
Die kipquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Denk dat dat wel meevalt, er zijn er door waarbij ik me ook 'waarom?!' afvraag.
Maar goed, ooit won die kip met dat gare nummer dus gewittetnie!
Met Renze Klamer, dat een team bekende tegen een groep onbekende Nederlanders een soort race met dilemma's deed in het buitenland.quote:
Oja.. dat was ook best leuk maar toch lijkt me dit wel leuker omdat ze allemaal in een geblindeerde bus zitten en geen idee hebben waar ze terechtkomen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Renze Klamer, dat een team bekende tegen een groep onbekende Nederlanders een soort race met dilemma's deed in het buitenland.
Ik zal vanavond maar eens kijken of het iets is (als ik er aan denk, anders wordt het terugkijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja.. dat was ook best leuk maar toch lijkt me dit wel leuker omdat ze allemaal in een geblindeerde bus zitten en geen idee hebben waar ze terechtkomen..
Ik kijk programma’s van RTL gewoon op Videoland.. zonder reclames kijkt een stuk leuker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zal vanavond maar eens kijken of het iets is (als ik er aan denk, anders wordt het terugkijken)
Daar begint het op 11 mei, en op tv vanavond al.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk programma’s van RTL gewoon op Videoland.. zonder reclames kijkt een stuk leuker.
Op sport na kijk zelden iets live op TV, meestal achteraf via NLZiet of inderdaad Videoland.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk programma’s van RTL gewoon op Videoland.. zonder reclames kijkt een stuk leuker.
Of opnemen kan je de reclames skippen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |