Om 14 uur dus duimen dat hij hat haalt tot ze in ieder geval de uitspraak hebben en nog even bij hem kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm morgen.. oke.. ja.. dat is snel... voor een rechtbank...
Ik weet niet waar het om gaat maar ik wil je heel veel sterkte wensen Dottekequote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 14 uur dus duimen dat hij hat haalt tot ze in ieder geval de uitspraak hebben en nog even bij hem kunnen zijn.
Het hoort bij het levenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ellendig hoor al die stress en spanning
Ik hoop het voor hun!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 14 uur dus duimen dat hij hat haalt tot ze in ieder geval de uitspraak hebben en nog even bij hem kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelfs lauw is al niet meer lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Karnemelk heb ik net bij de boodschappen gekregen en ligt al in de koelkast. Zo lekker als dat ijskoud is
Meer mijn neef en nichtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ook niet wat er speelt, maar ik denk dat ik je sterkte moet wensen
Ik hoop voor het beste voor hen... wat rottig allemaalquote:
Ik vind het heerlijk maar ik kan niet er niet goed tegen.. Waarschijnlijk heb ik een lactose intolerantie. Dat is nog nooit getest maar als ik iets van drinkbare zuivel neem dan mag dat echt niet veel zijn want dan gaat het niet goed. Kwark en yoghurt trouwens ook. Zo jammer want ik vind het zo lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Karnemelk is een van de weinige dingen die ik echt niet blief
Dat is wel balenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk maar ik kan niet er niet goed tegen.. Waarschijnlijk heb ik een lactose intolerantie. Dat is nog nooit getest maar als ik iets van drinkbare zuivel neem dan mag dat echt niet veel zijn want dan gaat het niet goed. Kwark en yoghurt trouwens ook. Zo jammer want ik vind het zo lekker.
Af en toe een lekker glas gaat primaquote:
Ik kan zure melkproducten veel beter verdragen schijnt omdat daar minder lactose in zit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk maar ik kan niet er niet goed tegen.. Waarschijnlijk heb ik een lactose intolerantie. Dat is nog nooit getest maar als ik iets van drinkbare zuivel neem dan mag dat echt niet veel zijn want dan gaat het niet goed. Kwark en yoghurt trouwens ook. Zo jammer want ik vind het zo lekker.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
jaa er is zon en die lijkt nog even te blijven ook![]()
![]()
Zure melkproducten maakt bij mij geen verschil maar misschien eens die pilletjes proberen. Zou het liefste elke dag een lekkere bak kwark met allerlei fruit eten maar dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kan zure melkproducten veel beter verdragen schijnt omdat daar minder lactose in zit.
Of een keer lactase pilletjes kopen en dan uitproberen.
Je hebt hem afgepakt want hier trekt hij wegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
jaa er is zon en die lijkt nog even te blijven ook![]()
![]()
nou ja als die lactase pillen je helpen dan kan dat welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zure melkproducten maakt bij mij geen verschil maar misschien eens die pilletjes proberen. Zou het liefste elke dag een lekkere bak kwark met allerlei fruit eten maar dat gaat hem niet worden
Altijd het proberen waardquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou ja als die lactase pillen je helpen dan kan dat wel![]()
ik neem die wel eens mee als ik ga uiteten maar ik vergeet het vaak
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je hebt hem afgepakt want hier trekt hij weg
Knutsel zequote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké CotS
Leg die mobiel weg en ga knutselen
Fijne middag mensen
Eens zien hoelang dat goed gaat. Ben lui vandaag
Hij is hier weer terugquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
je hebt al heel veeel zonuren gehad vandaag!
en hij is nu verdorie ook weer weg haha zit buiten in de hangstoel te wachten
NOU HEEYquote:
Knutsel ze en jij ook een fijne middagquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké CotS
Leg die mobiel weg en ga knutselen
Fijne middag mensen
Eens zien hoelang dat goed gaat. Ben lui vandaag
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NOU HEEY
zondief! ik wil hem terug!
Bedankt dat je hem mij dan ook nog gunt omdat jij toevallig toch naar binnen gaatquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:49 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik stuur hem naar je toe want ik ga toch naar binnen
Ik ben zo aardigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem mij dan ook nog gunt omdat jij toevallig toch naar binnen gaat![]()
strijken doe ik niet aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:50 schreef lojanda het volgende:
Tijd voor een wasje en wat strijken.. zo’n zin in![]()
Tot later Coss
Ik heb er ook een bloedhekel aan maar de overhemden van mijn man moet ik wel strijken.. kan hem niet met een ongestreken hemd naar kantoor laten gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
strijken doe ik niet aan![]()
![]()
Of het moet al heel erg gekreukt zijn
tot laters
Uhh Dat kan hij zelf toch ook welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bloedhekel aan maar de overhemden van mijn man moet ik wel strijken.. kan hem niet met een ongestreken hemd naar kantoor laten gaan![]()
Nu echt weg
O dat is ongezelligquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:34 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Het lijkt wel vakantiedoen altijd om half negen een bakje koffie drinken met collegas maar zit alleen vandaag
Morguh saampjes "Wquote:
Dat doe ik met alle liefde.. Wat mijn man voor mij allemaal doet kan ik met een overhemd strijken niet overtreffen. Het is voor mij zelfs ook goed om ze veel mogelijk te blijven doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Uhh Dat kan hij zelf toch ook wel
Ik moet denken aan een collega die op het werk heel verontwaardig het verhaal vertelde dat hij tegen zijn nieuwe vriendin zei "Als ik zo uit de douche stap verwacht ik wel dat je even mijn overhemd hebt gestreken voordat ik naar het werk ga.
Gevolg: Ze had de strijkbout op maximaal heet gezet, zijn overhemd op het stenen aanrecht gelegd en daar de strijkbout op tot de rookmelder afging.![]()
Moguh Dottekequote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:34 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Het lijkt wel vakantiedoen altijd om half negen een bakje koffie drinken met collegas maar zit alleen vandaag
Mogguh Dottquote:
Muziek lekker hard aan op het werkquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:34 schreef engine het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen!quote:
Vond het vooral koeltjesquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Was dit jaar voor het eerst zonder Jan Smit en nu met Jacqueline Govaert.. ze was wel eerlijk
Morguh Birdyquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogguh DottHoop dat je wat hebt kunnen slapen..
[..]
Muziek lekker hard aan op het werk
[..]
Goedemorgen!
Ja hier wel weer.. bij mij moet er eerst nog koffie in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |