Ja was heel fijn. Veel gelachen... echt superquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo mag het de hele zomer zijn![]()
Was het een leuke dag gisteren? Lekker gepuzzeld
Hopelijk klaart het nog op.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
Hier vooralsnog geen lekker weertje![]()
woon in het verkeerde deel van Ned nu
Ik ben ook een slechte slaper en vroeg op maar jij spant wel de kroon hoor. Ben je dan al niet moe als je opstaat? Ik heb dat dan altijd en dat komt die dag dan ook niet meer goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ja zoals altijd en en dan ben ik al weer even wakker
Ik weet eigenlijk niet beterquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben ook een slechte slaper en vroeg op maar jij spant wel de kroon hoor. Ben je dan al niet moe als je opstaat? Ik heb dat dan altijd en dat komt die dag dan ook niet meer goed.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet beter
Maar.... ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wle heel moe ben.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.. kan niet anders dan dat e slaap tekort komt en dat doet echt wel wat met je lichaam.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boh wat lekkahquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
Ik zit me nu toch te genieten van een volkoren pistoletje met een beetje roomboter kaas en stroop.. heerlijk
Nog nietquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat kan ik me wel voorstellen
Knuffel
Veel op je bordje ook..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik had gister wat lekkers met de asperges gemaakt![]()
in de wok had ik reuzengarnalen, asperges in blokjes (zonder voor te koken) dat kookte mee in het vocht van de garnalen (waren uit de vriezer), rood uitje, cherry tomaatjes , van Garlan zo'n bakje roomkaas met chili en paprika, peper, zout
met tagliatelle![]()
![]()
Vandaag nog een portie daarvan![]()
Simpel en lekker.
Volgens mij nu al 4 dagen? asperges gehad
Ja ook dat nogquote:
haha hier ook aan een laat ontbijt. Croissantjes gemaakt met ham en kaas erinquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
Ik had niet ontbeten dus dacht dan mag ik hier wel een gebakje van maken
hmm morgen.. oke.. ja.. dat is snel... voor een rechtbank...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat nog
Krijg net een apje kortgeding is morgen
Ook dat smaakt altijdquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha hier ook aan een laat ontbijt. Croissantjes gemaakt met ham en kaas erin
Ellendig hoor al die stress en spanningquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat nog
Krijg net een apje kortgeding is morgen
karnemelk.. die wil ik nog eens kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |