Ben ook wel benieuwd. Vraag me af of 'Het onbekende' ook nog terug komt, vond dat ook wel aardig om te zien. Denk dat dit er een beetje op lijkt.quote:
Ja mee eens! Heb ik ook van genoten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Vraag me af of 'Het onbekende' ook nog terug komt, vond dat ook wel aardig om te zien. Denk dat dit er een beetje op lijkt.
Meer info over de deelnemers van Bestemming X
Wat was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Vraag me af of 'Het onbekende' ook nog terug komt, vond dat ook wel aardig om te zien. Denk dat dit er een beetje op lijkt.
Meer info over de deelnemers van Bestemming X
Haha! Denk dat dat wel meevalt, er zijn er door waarbij ik me ook 'waarom?!' afvraag.quote:
Die kipquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Denk dat dat wel meevalt, er zijn er door waarbij ik me ook 'waarom?!' afvraag.
Maar goed, ooit won die kip met dat gare nummer dus gewittetnie!
Met Renze Klamer, dat een team bekende tegen een groep onbekende Nederlanders een soort race met dilemma's deed in het buitenland.quote:
Oja.. dat was ook best leuk maar toch lijkt me dit wel leuker omdat ze allemaal in een geblindeerde bus zitten en geen idee hebben waar ze terechtkomen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Renze Klamer, dat een team bekende tegen een groep onbekende Nederlanders een soort race met dilemma's deed in het buitenland.
Ik zal vanavond maar eens kijken of het iets is (als ik er aan denk, anders wordt het terugkijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja.. dat was ook best leuk maar toch lijkt me dit wel leuker omdat ze allemaal in een geblindeerde bus zitten en geen idee hebben waar ze terechtkomen..
Ik kijk programma’s van RTL gewoon op Videoland.. zonder reclames kijkt een stuk leuker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zal vanavond maar eens kijken of het iets is (als ik er aan denk, anders wordt het terugkijken)
Daar begint het op 11 mei, en op tv vanavond al.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk programma’s van RTL gewoon op Videoland.. zonder reclames kijkt een stuk leuker.
Op sport na kijk zelden iets live op TV, meestal achteraf via NLZiet of inderdaad Videoland.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk programma’s van RTL gewoon op Videoland.. zonder reclames kijkt een stuk leuker.
Of opnemen kan je de reclames skippen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |