Vandaar dat ze dat gister deden.. .bang voor een kort geding aan hun broek ook..quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:01 schreef lojanda het volgende:
Gisteren naar het Songfestival gekeken maar wat zie je toch veel onzin
quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:03 schreef lojanda het volgende:
Was dit jaar voor het eerst zonder Jan Smit en nu met Jacqueline Govaert.. ze was wel eerlijk
Ik weet niet of ik je mag quoten maar dan kun je het weer weghalen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag om 14 uur kortgeding
Ze heeft hem gisteren heel even mogen zien maar vraag niet hoe.
Onmenselijk gewoon
Hij werd naar een andere kamer gereden daar voor het raam gezet en mocht ze hem vanaf de straatkant voor het raam even zien. Mocht niets tegen hem zeggen, ze mocht niet huilen, niet tegen het raam kloppen helemaal niets
Hemel die man slaapt wordt slapende gehouden laat die kinderen er toch gewoon even bij
Al is het maar een keer zodat ze afscheid kunnen nemen.
Wat een beesten zijn dat zeg.
Dat tehuis wil geen kortgeding aan hun broek dus doen ze 'meewerken' en mogen de kinderen op deze manier hun vader zien, alsof het criminelen zijn. Staat ook nog iemand naast die ingrijpt mochten ze zich niet aan die idote regels houden.
Echt ik heb er geen woorden voor
Goedemorgen.. snel maar koffiezetten danquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogguh DottHoop dat je wat hebt kunnen slapen..
[..]
Muziek lekker hard aan op het werk
[..]
Goedemorgen!
Ja hier wel weer.. bij mij moet er eerst nog koffie in![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen.. snel maar koffiezetten dan
Er waren acts bij waarvan ik had wat wil je hier nu mee zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het vooral koeltjes
Ik keek op de achtergrond mee om dat ik daar als gastmod aan het mee modden was.
Denk zet het dan ook maar op. Maar heb er weinig van mee gekregen moet ik eerlijk zeggen
Af en toe even. Morgen avond met Joost, ook al zo euhhhhh tja.....
Heb dat eigenlijk niet snel dat ik acts of nrs 'sterk' vind, is vaak 13 in een dozijn.. en ja.. er zijn tig regels ook nog waar ze zich aan moeten houden in hun act en nrs. Maar dan nog.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef engine het volgende:
[..]vond het nog niet zo sterk gisteren. Kroatië stak er wel bovenuit vond ik.
[..]![]()
![]()
Hoorde op de radio dat Albert Verlinde daar weer kritiek op had. Ik had er niet echt last van.
Mij ook niet, hou het niet lang vol naar hem te luisteren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er waren acts bij waarvan ik had wat wil je hier nu mee zeggen![]()
Benieuwd hoe Joost het gaat doen want die act heeft me tot nu toe echt nog niet gepakt
Kwalbert heeft op alles en iedereen commentaar. Als ik hem hoor of zie wordt ik al misselijk.. Ik vond juist dat ze het goed deed en haar eerlijke mening gaf. Dat is ook wat Cornald Maas haar vroeg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef engine het volgende:
[..]vond het nog niet zo sterk gisteren. Kroatië stak er wel bovenuit vond ik.
[..]![]()
![]()
Hoorde op de radio dat Albert Verlinde daar weer kritiek op had. Ik had er niet echt last van.
Lekker wakker worden met een bakkiequote:
die 2de was het dacht ik.. die depri zeenimf wat een depri nr.. niet iets waarvan je denkt: laten dat eens heel veeel gaan draaien op de radio.......quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er waren acts bij waarvan ik had wat wil je hier nu mee zeggen![]()
Benieuwd hoe Joost het gaat doen want die act heeft me tot nu toe echt nog niet gepakt
Klopt en ik kijk toch ondanks...... dat ik weet dat de 5 grote landen sowieso door zijn.. (vind ik ook wat van) en ondanks.. je ook weet dat het een stukje ons kent ons is.. wie ze de punten gunnen.. of dat Kroatië won (als steunbetuiging) pff poppenkast maar ik kijk tochquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij ook niet, hou het niet lang vol naar hem te luisteren.
Het heeft allemaal niet veel meer met het songfestival te maken
Het is allemaal een grote act
Het lijkt elk jaar meer te worden met dat opvallende gekke gedoe. Het is niet meer een mooi liedje zingen maar hoe kan ik het meeste opvallen met iets achterlijksquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij ook niet, hou het niet lang vol naar hem te luisteren.
Het heeft allemaal niet veel meer met het songfestival te maken
Het is allemaal een grote act
Ik vond Portugal en Oekraïne wel goedquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die 2de was het dacht ik.. die depri zeenimf wat een depri nr.. niet iets waarvan je denkt: laten dat eens heel veeel gaan draaien op de radio.......
Misschien was ze gesteund door de farmacie![]()
Het is dat ik mee mod anders had ik ook niet gekeken hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en ik kijk toch ondanks...... dat ik weet dat de 5 grote landen sowieso door zijn.. (vind ik ook wat van) en ondanks.. je ook weet dat het een stukje ons kent ons is.. wie ze de punten gunnen.. of dat Kroatië won (als steunbetuiging) pff poppenkast maar ik kijk toch![]()
Goedemorgenquote:
Ik heb niet alles kunnen zien live, was ook nog 'even' bezig met een lamp boven ophangen wat niet vlekkeloos liep. Ikea ding.. maar goed het hangt.quote:
De geldschieters gaan altijd gelijk naar de finale en vind ik ook niet eerlijk..quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en ik kijk toch ondanks...... dat ik weet dat de 5 grote landen sowieso door zijn.. (vind ik ook wat van) en ondanks.. je ook weet dat het een stukje ons kent ons is.. wie ze de punten gunnen.. of dat Kroatië won (als steunbetuiging) pff poppenkast maar ik kijk toch![]()
zat een flink tempo in gister hahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dat ik mee mod anders had ik ook niet gekeken hoor
ja vind ik dus ook echt niet eerlijk!quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
De geldschieters gaan altijd gelijk naar de finale en vind ik ook niet eerlijk..
Schroefjes over?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ik heb niet alles kunnen zien live, was ook nog 'even' bezig met een lamp boven ophangen wat niet vlekkeloos liep. Ikea ding.. maar goed het hangt.
De Belg deed het met ondertiteling, en het geluid is ook veel beter (Ook die van de BBC)wat al jaren zo is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Heb zonder commentaar via youtube gekeken was wel een verademing
Geen idee hoe Jacqueline het deed dus.
Vond het eerder altijd stront vervelend dat Cornald en Jan gewoon door bleven lullen als er daar ook iets werd gezegd. Dan probeer je het Engels te verstaan maar hoor je wat die kwasten in het Nederlands erover heen ouwehoeren.![]()
Maar Ierland
Zou ook raar zijn als je meebetaald, en niet mee mag doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
De geldschieters gaan altijd gelijk naar de finale en vind ik ook niet eerlijk..
Wisselde eerder veel tussen de Belg en BBC, Graham Norton bevalt me altijd wel, maar zag die youtube link, dacht dat eens proberen, en dat bevalt me eigenlijk prima.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Belg deed het met ondertiteling, en het geluid is ook veel beter (Ook die van de BBC)wat al jaren zo is.
haha nee dat nu eens niet.. maar de lasklem die al op de lamp zit.. daar werkt 1 ding niet van pff draad schiet er steeds uit... het zit er in.. maar schiet er steeds uit als ik even aan de lamp kom.quote:
Jaaaa Ierlandquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Vond het eerder altijd stront vervelend dat Cornald en Jan gewoon door bleven lullen als er daar ook iets werd gezegd. Dan probeer je het Engels te verstaan maar hoor je wat die kwasten in het Nederlands erover heen ouwehoeren.![]()
Maar Ierland
Heb meeste niet gezien, wel Ierland, en dat zag ook qua belichting er goed uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Ierland
Ga er optimistisch nog even van uit dat ie nog wat anders uit z'n hoge hoed tovert dan wat ze tot nu toe van de rehearsals naar buiten hebben gebracht, maar had er ook hogere verwachtingen van.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb meeste niet gezien, wel Ierland, en dat zag ook qua belichting er goed uit.
Dat zou wel eens het zwaktepunt van Joost kunnen worden, paar rare pasjes en die domme blauwe vogel.
Dan wordt je echt niet serieus genomen, ook niet met dat emo-momentje aan het einde.
Hij moet het zelf doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ga er optimistisch nog even van uit dat ie nog wat anders uit z'n hoge hoed tovert dan wat ze tot nu toe van de rehearsals naar buiten hebben gebracht, maar had er ook hogere verwachtingen van.
verwijderdquote:
Dat kan maar het blijft dan nog steeds niet eerlijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als je meebetaald, en niet mee mag doen.
Ze doen nu mee aan de voorrondes omdat de kijkers het nummer anders maar één keer te zien krijgen, en dat is ongunstig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan maar het blijft dan nog steeds niet eerlijk
Jeetje Dotteke wat ergquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Het kort geding komt helaas te laat![]()
Om 11.11 uur is hij ingeslapen. Mijn nicht en neef hebben dus geen afscheid van hun vader kunnen nemen door dat achterlijke )(*(&^&$^%$&*^* mens
Sterkte Dot. Wat een nare situatie.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeetje Dotteke wat ergDan kun je jezelf toch niet mee in de spiegel aankijken
zoiets ontnemen van iemand. Wat een verdriet voor hun om af te sluiten zonder afscheid. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe
Thnxquote:
Ja dat is nu dan ook nog maar de vraag of ze daar bij mogen zijn.. als je zo hard bent dan zou het goed kunnen dat ze dit ook nog tegen gaat houden. Heel goed dat ze bewijzen hebben want om ergens van beschuldigd te worden wat niet waar is..quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Thnx![]()
Voor mij zelf niet zo, ik heb al jaren geen contact meer met hem.
Maar voor mijn neef en nicht vind ik het heel erg.
Het is nu maar afwachten of ze bij de crematie mogen zijn of afscheidmogen nemen.
En als ze dan bij de crematie zijn worden ze met de nek aangekeken want ze heeft zoveel onwaarheden over hun verteld. Dingen die mijn neef en nicht allemaal kunnen weerleggen gelukkig met bewijzen.
Je vader verliezen en dan nog naar de rechtbank moeten en smeken of je afscheid mag nemen en op de crematie mag komen, of je nog geen verdriet genoeg hebt..quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat de rechter vanmiddag over beslissen.
Ik ben zo hard aan het duimendraaien voor henquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat de rechter vanmiddag over beslissen.
Dat fatsoen verdient ze nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Het is te triest voor woorden dit, en zo onmenselijk.
Ik zou haar zo graag even willen zeggen wat ik van haar denk.
Maar heb te veel fatsoen in mijn lijf om dat nu te doen.
Touché, mee eensquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien verdient ze mij energie ook wel niet bedenk ik mij net.
Die kan ik beter in mijn neef en nicht steken.
Dat is zeker zo.. en ik denk dat ze dat zo meteen heel goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien verdient ze mij energie ook wel niet bedenk ik mij net.
Die kan ik beter in mijn neef en nicht steken.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het de moeder ook veel doet want je wil je kinderen zo niet zien natuurlijk. Zal voor haar zeker ook zwaar zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ook een hele lieve moeder, die ondanks dat ze twee dagen met boezemfibrileren liep met haar dochter overal mee naar toe ging
Komt toch niet binnen bij zo iemand.. verspilde energie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Het is te triest voor woorden dit, en zo onmenselijk.
Ik zou haar zo graag even willen zeggen wat ik van haar denk.
Maar heb te veel fatsoen in mijn lijf om dat nu te doen.
Gelukkig maar... echt een heftige en bizarre zaak... ben blij dat ze gewonnen hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben kort geding gewonnen. Ze moeten binnen 48 uur te horen krijgen wanneer de crematie is. Ze mogen bij de crematie aanwezig zijn. En ze moeten minimaal 2 x een uur bij hun vader zijn. Die opgebaard ligt in zijn eigen huis
Wat fijn Dotteke.. en hopelijk loopt het nu voorspoedig en krijgen ze ook echt de tijd om dit goed met hun vader af te sluiten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben kort geding gewonnen. Ze moeten binnen 48 uur te horen krijgen wanneer de crematie is. Ze mogen bij de crematie aanwezig zijn. En ze moeten minimaal 2 x een uur bij hun vader zijn. Die opgebaard ligt in zijn eigen huis
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het drama is nog niet ten einde. Dit geloof je niet. Mijn nicht heeft een dochtertje die morgen 5 wordt. Zij is niet welkom in het huis van haar opa om afscheid van opa te nemen. Dit is toch niet te filmen. Kind snapt er niets van. Al niet dat ze niet naar haar opa in het ziekenhuis mocht. Wat een vies naar wijf is het ook zeg. Bah bah bah.
Sorry dat ik het zegt, maar pesten vind ik nog te mild uitgedruktquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is echt pesten en dan over de rug van een 5 jarig kind. Hoe ziek ben je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |