Knappe prestatiequote:
Ik heb dat gevoel ja. Of ALO heeft een off-weekend. Wat is er aan de hand daaro?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het verval bij Aston Martin begint vroeger dan vorig jaar.
Honderd miljoen miljardquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:46 schreef Perox het volgende:
Er zijn eigenlijk maar 4 bootjes in die nep haven, wat zou dat kosten om te huren op zeg de vrijdag? Fok! meet?!![]()
![]()
Wrs ten koste van de beide Aston Martins?quote:
$200.000 en natuurlijk geen nep dollars.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:46 schreef Perox het volgende:
Er zijn eigenlijk maar 4 bootjes in die nep haven, wat zou dat kosten om te huren op zeg de vrijdag? Fok! meet?!![]()
![]()
Maak er maar weer een Lotus of Renault van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Alpine blijft ook gewoon rommel, he.
Zo'n paarse opblaasbarequote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb nog niemand met een emotional support alligator in het publiek gezien.
Zet er gewoon 2 betere coureurs in. Ocon en Gasly is de vleesgeworden saaiheid en middelmaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maak er maar weer een Lotus of Renault van.
Je moet toch wat met je coke geldquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
$200.000 en natuurlijk geen nep dollars.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
In die jachthaven liggen bootjes die meer op een vissersbootje lijken
transponder stuk... das P10 morgenquote:
Als in gridstraf voor een apparaat van de FIA wat het niet doet ?quote:
neuj geen tijd op de bordenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in gridstraf voor een apparaat van de FIA wat het niet doet ?
Nou, het is meer dat ze zich schamen dat ze geen geschikte banden meer hebben liggen, denk ik. En nu wanhopig proberen er nog wat van te maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Met Norris is het zo dat men bij McLaren denkt beter te weten hoe je de auto moet besturen.
Ja maar de coureur weet het beste hoe het moet lijkt me. Ik moest denken aan dat "Lift & Coast" verzoek van vorige race. (Lando: "No, thank you").quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ze zich schamen dat ze geen geschikte banden meer hebben liggen, denk ik. En nu wanhopig proberen er nog wat van te maken.
Op zich is Sainz het hele jaar al sterk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:58 schreef -XOR- het volgende:
Als Sainz nog zo dicht op LEC zit moet LEC ook nog wel wat meer in de tank hebben.
Zou wel ergens lullig zijn om daar een straf voor te geven...?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in gridstraf voor een apparaat van de FIA wat het niet doet ?
Maar LEC lijkt hier in Miami wel een stuk sterker.quote:
"We moeten *nu* Adrian Newey hebben" *stampvoet*quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:59 schreef Perox het volgende:
Alle teams zijn present in Q3 behalve Aston Martin, dat gaat meneer Stroll niet leuk vinden.
Of een wagen die een minieme hoeveelheid spray heeft veroorzaakt van olie oid ?quote:
Doet-ie denk ik elke weekquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:02 schreef Jane het volgende:
Zou Max zich weer afvragen wat er met de rest gebeurd is?
Polecket?quote:
in het voordeel van Max dat Perez stuivertje wisselt met de rest...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Perez weer vertrouwd achter de Ferrari's, heeft die tenminste weer wat om voor te racen
De lichtblauwe wieldoppen op die rode auto... verneuken die auto.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:01 schreef Tijn het volgende:
Om de sponsordeal te vieren is Ferrari niet alleen in het blauw, maar ook in het geel
wat waren de keuzemogelijkheden toen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:05 schreef Red_85 het volgende:
Voor het eerst sinds 2015 (Lewis Hamilton) een streak van 7 polls achter elkaar.
Auto 44, 44 en euuuuuuhhm, 44?quote:
das geen eerlijke pollquote:
Is het nou Senna of Prost?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef -XOR- het volgende:
VER nu de eerste 6 poles dit seizoen + de laatste van vorig jaar. Volgende GP pole en hij heeft het record voor meeste poles achter elkaar (gedeeld met Senna)
Ik tel er maar 6. Hoe bedoel jij dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:59 schreef Perox het volgende:
Alle teams zijn present in Q3 behalve Aston Martin, dat gaat meneer Stroll niet leuk vinden.
Er zijn de 5 beste teamsquote:
dat was gister idd, nu hebben ze gewichtjes er op gelegdquote:
Ja, zo ben ik er ook achter gekomenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was gister idd, nu hebben ze gewichtjes er op gelegd
Prost had het record voor meeste poles in de eerste x races in een seizoen, het record van Senna (8 poles) zette hij over 2 seizoenen.quote:
Maakte Vettel het tellen nog zo makkelijk voor je, heb je het aantal alsnog verkeerd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:15 schreef Nober het volgende:
Dacht dat Vettel het poles op rij record had met dat irritante vingertje elke keer maar valt mee met slechts vijf op rij.
hmmmm...quote:Op zondag 5 mei 2024 01:42 schreef Evenstar het volgende:
Nou, was weer een prima dagje voor Max, verder weinig bijzonders.
Het is trouwens echt niet normaal hoe Lewis toch werkelijk met alles weg lijkt te komen. Zelfs zijn speeding in the pit lane straf duurde bijna een hele sprint lang
Drie auto's eraf kegelen, geen straf. Magnussen snijdt één keer een stukje chicane af, pats boem 10 seconden.
Geen waarschuwing, geen niks.
Men moet echt even serieus naar eerste ronde incidenten gaan kijken. Je kan niet alles onder "ja maar eerste ronde" schuiven. Lewis remde te laat, had veel te veel snelheid. Beetje vergelijkbaar met wat hij in Silverstone deed, alleen bij een stuk lagere snelheid. Dat is niet "oops race incident", maar "oops I did it again" en hij komt er weer mee weg. Als dit een Stroll of Magnussen was geweest was de wereld te klein geweest
Het is toch typisch dat je van alle drivers wel een ongelukken reel kan maken, maar er alleen bij Hamilton elk ongeluk er ongeveer hetzelfde uitziet. Tikje op het achterwiel.... ik blijf er bij dat ie donders goed weet dat ie dat doet, maar hij komt er bijna altijd mee weg.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:42 schreef Evenstar het volgende:
Het is trouwens echt niet normaal hoe Lewis toch werkelijk met alles weg lijkt te komen. Zelfs zijn speeding in the pit lane straf duurde bijna een hele sprint lang
Drie auto's eraf kegelen, geen straf. Magnussen snijdt één keer een stukje chicane af, pats boem 10 seconden.
Men moet echt even serieus naar eerste ronde incidenten gaan kijken. Je kan niet alles onder "ja maar eerste ronde" schuiven. Lewis remde te laat, had veel te veel snelheid. Beetje vergelijkbaar met wat hij in Silverstone deed, alleen bij een stuk lagere snelheid. Dat is niet "oops race incident", maar "oops I did it again" en hij komt er weer mee weg. Als dit een Stroll of Magnussen was geweest was de wereld te klein geweest
Wordt volgend jaar wel weer leuk, dan heeft hij een auto die op de 1e of 2e rij kwalificeert.quote:Op zondag 5 mei 2024 08:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is toch typisch dat je van alle drivers wel een ongelukken reel kan maken, maar er alleen bij Hamilton elk ongeluk er ongeveer hetzelfde uitziet. Tikje op het achterwiel.... ik blijf er bij dat ie donders goed weet dat ie dat doet, maar hij komt er bijna altijd mee weg.
quote:
toch wel erg knap zonder cheat motor....quote:Op zondag 5 mei 2024 08:37 schreef Zwoerd het volgende:
Als Max vandaag wint, heeft hij op dat moment een hoger win % dan Hamilton. 30.89% tegenover 30.47%. De enige coureurs met hogere cijfers zij Farngio (47.06%), Ascari (40.63%) en Clark (34.72%).
Max slamquote:Op zondag 5 mei 2024 09:27 schreef rotaderp44 het volgende:
ik vraag me af hoe ze het gaan noemen als een coureur het volgende doet:
1ste in de Q
sprint race pole
alle laps aan de leiding in de sprint race
snelste ronde sprint race
race pole
alle ronden aan de leiding race
snelste ronde race
super grand slam ?
max kan hem halen vandaag ?
Maximalisatiequote:
Ultra grand slam. #viaplayquote:Op zondag 5 mei 2024 09:27 schreef rotaderp44 het volgende:
ik vraag me af hoe ze het gaan noemen als een coureur het volgende doet:
1ste in de Q
sprint race pole
alle laps aan de leiding in de sprint race
snelste ronde sprint race
race pole
alle ronden aan de leiding race
snelste ronde race
super grand slam ?
max kan hem halen vandaag ?
Dat ie geen straf krijgt vind ik nog minder erg dan dat men zulke acties niet meer benoemd als men het over Lewis in het algemeen heeft.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:42 schreef Evenstar het volgende:
Lewis Hamilton staat (tenminste dat word door de Englesen zo gebracht) bekend als een nette driver. Niets is minder waar, van alle drivers is hij de meest smerige. Hij heeft het tikje op het achterwiel tot een kunst verheven. Het is gewoon een pit-manouvre die hij uitvoert en hij komt er werkelijk IEDERE keer mee weg. Hij doet dat gewoon expres, 1 x, 2x, kan toeval zijn, 20x op min of meer dezelfde wijze niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat ie geen straf krijgt vind ik nog minder erg dan dat men zulke acties niet meer benoemd als men het over Lewis in het algemeen heeft.
Ik vind het slecht inschatten van zulke momenten, naast de kleine foutjes die hij regelmatig maakt, echt afdoen aan hem als driver.
Het feit dat max nu meer records haalt zoals dat pole record ook trouwens.
alleen hij niet.....quote:Op zondag 5 mei 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt volgend jaar wel weer leuk, dan heeft hij een auto die op de 1e of 2e rij kwalificeert.
zat er niet een bepaalde jurylid ? zal me niks verbazenquote:Op zondag 5 mei 2024 01:42 schreef Evenstar het volgende:
Als het in die auto zit haalt hij het er echt wel uit hoor over een rondje, hard rijden heeft hij altijd gekund, racen is dan weer wat anders.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:10 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
alleen hij niet.....
de auto heeft de potentie idd
Met het juiste materiaal zal hij vast nog wel een race kunnen winnen, maar een heel seizoen van 20+ races meedoen om een titel zie ik niet meer gebeuren, ook niet bij Ferrari.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het in die auto zit haalt hij het er echt wel uit hoor over een rondje, hard rijden heeft hij altijd gekund, racen is dan weer wat anders.
gaat hem echt niet meer worden als hij echt moet racen.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met het juiste materiaal zal hij vast nog wel een race kunnen winnen, maar een heel seizoen van 20+ races meedoen om een titel zie ik niet meer gebeuren, ook niet bij Ferrari.
Doe je hem wel wat tekort denk ik, hij haalde het meeste uit de snelste auto, alleen in 21 had hij Bottas hard nodig maar dat bleek dus niet voldoende.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:48 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
gaat hem echt niet meer worden als hij echt moet racen.
zijn hoogtij dagen zijn wel voorbij, hij heeft erg veel geluk gehad met Bottas toen als 2de rijder ( slaafje )
Bottas deed nog zijn best met een massale startcrash in Hongarije, maar daar verklootte Mercedes vervolgens de pitstopstrategie van Hamilton.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe je hem wel wat tekort denk ik, hij haalde het meeste uit de snelste auto, alleen in 21 had hij Bottas hard nodig maar dat bleek dus niet voldoende.
Om Alonso te quoten "This guys only knows how to race in front". Hamilton ontbeert racecraft. Hamilton heeft de snelste en beste auto nodig om te presteren, met minder kan hij gewoon niks. Zeker als je het tegenover een Max of een Alonso zet, die hebben meer racecraft in hun kleine teen dan Hamilton in zijn hele lichaam.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe je hem wel wat tekort denk ik, hij haalde het meeste uit de snelste auto, alleen in 21 had hij Bottas hard nodig maar dat bleek dus niet voldoende.
Zelfs zonder mislukte pitstop was er niets veranderdquote:Op zondag 5 mei 2024 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bottas deed nog zijn best met een massale startcrash in Hongarije, maar daar verklootte Mercedes vervolgens de pitstopstrategie van Hamilton.
quote:Op zondag 5 mei 2024 10:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
en hij komt er werkelijk IEDERE keer mee weg. Hij doet dat gewoon expres, 1 x, 2x, kan toeval zijn, 20x op min of meer dezelfde wijze niet meer.
Ze gaan Bottas, uh, Sainz, opofferen om Max één ronde op te houden?quote:
Of juist heel goed, gezien hoe vaak hij het voor elkaar krijgt dat de ander er last van heeft en hij door kan.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind het slecht inschatten van zulke momenten, naast de kleine foutjes die hij regelmatig maakt, echt afdoen aan hem als driver.
Denk dat Carlos een beetje voordeel heeft van de schone kant, in de sprintrace kwam Max slecht weg dus dat verwacht ik vandaag niet.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze gaan Bottas, uh, Sainz, opofferen om Max één ronde op te houden?
Oh ja, gefici.. gefeci.. gflifi...quote:
Pitstop strategie gaat vast goed bij HP Ferrari.quote:
Gefeliciteerd met je vijftiende verjaardag!quote:
Dank!quote:Op zondag 5 mei 2024 13:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja, gefici.. gefeci.. gflifi...
PROFICIAT!
Thanks!quote:Op zondag 5 mei 2024 13:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Pitstop strategie gaat vast goed bij HP Ferrari.
[..]
Gefeliciteerd met je vijftiende verjaardag!
Die discussie had laatst nog met iemand hier gevoerd, hamilton voert gewoon de pit manoeuvre out, iets wat elke hillybilly politie agent in de vs in een half middagje kan leren, maar nee, het was allemaal verdrietig toeval dat HAM precies dat elke keer doetquote:Op zondag 5 mei 2024 08:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is toch typisch dat je van alle drivers wel een ongelukken reel kan maken, maar er alleen bij Hamilton elk ongeluk er ongeveer hetzelfde uitziet. Tikje op het achterwiel.... ik blijf er bij dat ie donders goed weet dat ie dat doet, maar hij komt er bijna altijd mee weg.
Toch heeft hij nooit gedomineerd zoals verstappen. Vaker puntenverlies tegen mindere teamgenoten en ook meer races waar hij niet het onderste uit de kan haalde. Na zijn kampioenschappen bleef een verstappen ook de resterende races winnen, had hij ook minder.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja doorgaans zit je aan de binnenkant beter bij een crash. Het is meer dat zijn hufterige risico niet wordt afgestraft. Gister haalde hij ook gewoon de bocht niet, onbegrijpelijk dat men dat niet afstraftquote:Op zondag 5 mei 2024 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Of juist heel goed, gezien hoe vaak hij het voor elkaar krijgt dat de ander er last van heeft en hij door kan.
Trooper Jacob Byrd.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die discussie had laatst nog met iemand hier gevoerd, hamilton voert gewoon de pit manoeuvre out, iets wat elke hillybilly politie agent in de vs...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Hyperdude op 05-05-2024 15:01:15 ]How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
wie is u?quote:
Ik zag ook een meme van zijn quote voorbijkomen, maar hij heeft dat ook echt gezegd dan zeker?quote:
yup bij zn P1 in kwali sprintquote:Op zondag 5 mei 2024 15:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zag ook een meme van zijn quote voorbijkomen, maar hij heeft dat ook echt gezegd dan zeker?
Ja, heeft hij echt gezegdquote:Op zondag 5 mei 2024 15:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zag ook een meme van zijn quote voorbijkomen, maar hij heeft dat ook echt gezegd dan zeker?
Moeten is een groot woord, maar als het een beetje gezapig wordt is de kans dat ik afhaak vrij groot.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 17:17 schreef -XOR- het volgende:
Eindelijk 23, van harte @:Whiskers
[ afbeelding ]
Morgen vrij ipv kantoordag, perfecte timingquote:
F1TV of doe je het voor de audio van gpradio?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik was schijnbaar niet de enige die op eens niet meer via een VPN mocht kijken. Op Tweakers kwam het ook voorbij.
Flauw.
F1TV blokkeert het, ik gebruik het voor GPR.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:44 schreef aeque het volgende:
[..]
F1TV of doe je het voor de audio van gpradio?
Opera gebruiken voor GPR en andere browser voor F1TV.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV blokkeert het, ik gebruik het voor GPR.
GPRadio dusquote:Op zondag 5 mei 2024 17:54 schreef Zorro het volgende:
Ik zal wel onder een steen liggen, maar waarom zou je VPN gebruiken voor F1TV?
Ik heb bv een Pools account en gebruik het gewoon normaal.
Oh. snap dat nog niet maar dat maakt niet uit, GPRadio interesseert me toch niksquote:
Ik kan me 1(!) race herinneren waarin Max een off day had, dat was Singapore. Hamilton heeft veel vaker off days, daarom kon Rosberg ook 1 seizoen van hem winnen. Maakt ook veel vaker foutjes. Voor de rest staat Verstappen gewoon altijd aan. Altijd het maximale eruit, dat maakt het zo knap.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toch heeft hij nooit gedomineerd zoals verstappen. Vaker puntenverlies tegen mindere teamgenoten en ook meer races waar hij niet het onderste uit de kan haalde. Na zijn kampioenschappen bleef een verstappen ook de resterende races winnen, had hij ook minder.
das Leclerc (van alo alo)quote:
ah ik was niet de enige die dat zagquote:
1. Landoquote:Op zondag 5 mei 2024 18:50 schreef Rnie het volgende:
Even een ziggo classic opgooien, wat is jullie top 3 voor de grote prijs van Miami?
1. Verstappen
2. Perez
3. Norris
Singapore 2022 inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik kan me 1(!) race herinneren waarin Max een off day had, dat was Singapore. Hamilton heeft veel vaker off days, daarom kon Rosberg ook 1 seizoen van hem winnen. Maakt ook veel vaker foutjes. Voor de rest staat Verstappen gewoon altijd aan. Altijd het maximale eruit, dat maakt het zo knap.
Vanaf 2020 rijdt Verstappen eigenlijk al maximaal. Daarvoor was het wisselender, maar je had nooit het idee dat hij dingen liet lopen.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik kan me 1(!) race herinneren waarin Max een off day had, dat was Singapore. Hamilton heeft veel vaker off days, daarom kon Rosberg ook 1 seizoen van hem winnen. Maakt ook veel vaker foutjes. Voor de rest staat Verstappen gewoon altijd aan. Altijd het maximale eruit, dat maakt het zo knap.
Volgende keer maar weer even in het juniorentopic lijkt mequote:
Gefeli, jij goeie Whiskers dat je er bent !quote:Op zondag 5 mei 2024 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dank je!
(Al is dat de verkeerde Whiskers)
Alleen Charlie, maar dat doet hij maar een andere keerquote:Op zondag 5 mei 2024 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een keertje iemand anders winnen dan Max Verstappen zou leuk zijn voor de spankracht
Hij gaat qua geestelijke toestand harder achteruit dan Bidenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gefeli, jij goeie Whiskers dat je er bent !
De kers op de whis!quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gefeli, jij goeie Whiskers dat je er bent !
Moet dat?quote:
Die strijd kun je toch ook gewoon zien voor plek 2 mocht Max winnen?quote:Op zondag 5 mei 2024 20:47 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk valt Max uit en gaan we een leuke race zien tussen de Ferrari's, Perez, Norris.
gefeiciteerd he ouwequote:
Zei Trump dat tegen Perez?quote:
"Ah Dutch tv? Send my greetings to Geert"quote:Op zondag 5 mei 2024 21:03 schreef Doevelaer het volgende:
NelsonGod krijgt die seniele Trump gewoon te spreken
Voor de SBS kijkers.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
"Ah Dutch tv? Send my greetings to Geert"
of johan derkensquote:
Orange man bij een orange teamquote:Op zondag 5 mei 2024 21:11 schreef Nober het volgende:
Echte vrienden komen op je verjaardagsfeestje @:whiskers2009
[ x ]
Stroll: challenge acceptedquote:Op zondag 5 mei 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk geen tig SC's zodat de race een beetje op tijd is afgelopen
Of gewoon na een half uurtje een SC zodat ik de chromecast boven aan de tv kan hangenquote:
max is de baas. wie is hij dan?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maandag zou hij een gesprek met de baas hebben
Het is nergens anders te vinden dus ik geloof dit pas als het echt waar is.quote:
Was hun "voorspel de line up van volgend jaar" itempje en Will Buxton was aan de beurt om te fantaseren.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nergens anders te vinden dus ik geloof dit pas als het echt waar is.
ze wilde indruk maken op een man met cape genaamd @Zorroquote:Op zondag 5 mei 2024 21:30 schreef Zorro het volgende:
Moet Laura nog mensen gaan redden of zo, dat ze zo'n cape om heeft?
Daarom viel het me op, als ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wilde indruk maken op een man met cape genaamd @:Zorro
Nee, ik ook niet, met welke clausule? Hij heeft een winnende auto. Of er moet iets over de samenwerking met Newey in staan maar die was niet meer "de man" van de auto, dus of dat invloed zal hebben. Ik denk dat ie volgend jaar en ook in 2025 nog gewoon bij RBR zit.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgend jaar ook al. Geloof er niks van.
Will Buxtonquote:
Mogen ze het strontspoor daarna wel goed wegboenenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:38 schreef heywoodu het volgende:
Ach gut, de oranje engnek waggelt over de grid
2025 is volgend jaar hèquote:Op zondag 5 mei 2024 21:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, met welke clausule? Hij heeft een winnende auto. Of er moet iets over de samenwerking met Newey in staan maar die was niet meer "de man" van de auto, dus of dat invloed zal hebben. Ik denk dat ie volgend jaar en ook in 2025 nog gewoon bij RBR zit.
als er rood komt schakel ik over naar mobiel en ga ik op bed kijken. zie ik vast morgenvroeg de uitslag wel... mijzelf kennende pleur ik in slaap zodra ik de kussen raakquote:Op zondag 5 mei 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon na een half uurtje een SC zodat ik de chromecast boven aan de tv kan hangen
Typo, 2026 dus, met de nieuwe regelsquote:
Goedemorgen, Max heeft gewonnen.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
als er rood komt schakel ik over naar mobiel en ga ik op bed kijken. zie ik vast morgenvroeg de uitslag wel... mijzelf kennende pleur ik in slaap zodra ik de kussen raak
Sjenant!quote:Op zondag 5 mei 2024 21:43 schreef DKUp het volgende:
Gaat weer lekker met Viaplay met de interviews. Echt gênant
Ken je klassiekersquote:Op zondag 5 mei 2024 21:43 schreef DKUp het volgende:
Gaat weer lekker met Viaplay met de interviews. Echt gênant sjanant
Gewoon inschakelen als de formatieronde begint.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:43 schreef DKUp het volgende:
Bijna goedquote:
De meesten die daar rondlopen, hebben ook weinig zin in interviewsquote:Op zondag 5 mei 2024 21:43 schreef DKUp het volgende:
Zoals op letterlijk elke zender waar ze willekeurige 'celebrities' vragen gaan stellen over iets waar ze geen drol interesse in hebben, maar waar ze alleen zijn om even gezien te wordenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:43 schreef DKUp het volgende:
Ik denk niet, gepiekt op het verkeerde moment.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:46 schreef tripel7 het volgende:
Ben benieuwd op welke manieren daniel vandaag zijn matigheid gaat maximaliseren
Ergens een muurtje opzoeken.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:46 schreef tripel7 het volgende:
Ben benieuwd op welke manieren daniel vandaag zijn matigheid gaat maximaliseren
Jimi Hendrixquote:Op zondag 5 mei 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
nou deze antony hadden ze ook wel kunnen vervangen door een instrumentaaltje
Met z’n straf was de sprint sowieso al een grotere kansquote:Op zondag 5 mei 2024 21:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk niet, gepiekt op het verkeerde moment.
Hamilton?quote:
blessurequote:Op zondag 5 mei 2024 21:52 schreef butz0rs het volgende:
rehab? Zat Lindsey ook al aan de alcohol/drugs?
Zat blijkbaar aan de speedquote:Op zondag 5 mei 2024 21:52 schreef butz0rs het volgende:
rehab? Zat Lindsey ook al aan de alcohol/drugs?
Ik zie hem na een sabattical nog wel bij Williams belanden eigenlijk. Gewoon om dat team een zetje in de goede richting te gevenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
Newey kijkt even bij alle collega's rond naar hun auto's
daar komen geruchten van Adrian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |