Knappe prestatiequote:
Ik heb dat gevoel ja. Of ALO heeft een off-weekend. Wat is er aan de hand daaro?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het verval bij Aston Martin begint vroeger dan vorig jaar.
Honderd miljoen miljardquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:46 schreef Perox het volgende:
Er zijn eigenlijk maar 4 bootjes in die nep haven, wat zou dat kosten om te huren op zeg de vrijdag? Fok! meet?!![]()
![]()
Wrs ten koste van de beide Aston Martins?quote:
$200.000 en natuurlijk geen nep dollars.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:46 schreef Perox het volgende:
Er zijn eigenlijk maar 4 bootjes in die nep haven, wat zou dat kosten om te huren op zeg de vrijdag? Fok! meet?!![]()
![]()
Maak er maar weer een Lotus of Renault van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Alpine blijft ook gewoon rommel, he.
Zo'n paarse opblaasbarequote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb nog niemand met een emotional support alligator in het publiek gezien.
Zet er gewoon 2 betere coureurs in. Ocon en Gasly is de vleesgeworden saaiheid en middelmaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maak er maar weer een Lotus of Renault van.
Je moet toch wat met je coke geldquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
$200.000 en natuurlijk geen nep dollars.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
In die jachthaven liggen bootjes die meer op een vissersbootje lijken
transponder stuk... das P10 morgenquote:
Als in gridstraf voor een apparaat van de FIA wat het niet doet ?quote:
neuj geen tijd op de bordenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in gridstraf voor een apparaat van de FIA wat het niet doet ?
Nou, het is meer dat ze zich schamen dat ze geen geschikte banden meer hebben liggen, denk ik. En nu wanhopig proberen er nog wat van te maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Met Norris is het zo dat men bij McLaren denkt beter te weten hoe je de auto moet besturen.
Ja maar de coureur weet het beste hoe het moet lijkt me. Ik moest denken aan dat "Lift & Coast" verzoek van vorige race. (Lando: "No, thank you").quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ze zich schamen dat ze geen geschikte banden meer hebben liggen, denk ik. En nu wanhopig proberen er nog wat van te maken.
Op zich is Sainz het hele jaar al sterk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:58 schreef -XOR- het volgende:
Als Sainz nog zo dicht op LEC zit moet LEC ook nog wel wat meer in de tank hebben.
Zou wel ergens lullig zijn om daar een straf voor te geven...?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in gridstraf voor een apparaat van de FIA wat het niet doet ?
Maar LEC lijkt hier in Miami wel een stuk sterker.quote:
"We moeten *nu* Adrian Newey hebben" *stampvoet*quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:59 schreef Perox het volgende:
Alle teams zijn present in Q3 behalve Aston Martin, dat gaat meneer Stroll niet leuk vinden.
Of een wagen die een minieme hoeveelheid spray heeft veroorzaakt van olie oid ?quote:
Doet-ie denk ik elke weekquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:02 schreef Jane het volgende:
Zou Max zich weer afvragen wat er met de rest gebeurd is?
Polecket?quote:
in het voordeel van Max dat Perez stuivertje wisselt met de rest...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Perez weer vertrouwd achter de Ferrari's, heeft die tenminste weer wat om voor te racen
De lichtblauwe wieldoppen op die rode auto... verneuken die auto.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:01 schreef Tijn het volgende:
Om de sponsordeal te vieren is Ferrari niet alleen in het blauw, maar ook in het geel
wat waren de keuzemogelijkheden toen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:05 schreef Red_85 het volgende:
Voor het eerst sinds 2015 (Lewis Hamilton) een streak van 7 polls achter elkaar.
Auto 44, 44 en euuuuuuhhm, 44?quote:
das geen eerlijke pollquote:
Is het nou Senna of Prost?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef -XOR- het volgende:
VER nu de eerste 6 poles dit seizoen + de laatste van vorig jaar. Volgende GP pole en hij heeft het record voor meeste poles achter elkaar (gedeeld met Senna)
Ik tel er maar 6. Hoe bedoel jij dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:59 schreef Perox het volgende:
Alle teams zijn present in Q3 behalve Aston Martin, dat gaat meneer Stroll niet leuk vinden.
Er zijn de 5 beste teamsquote:
dat was gister idd, nu hebben ze gewichtjes er op gelegdquote:
Ja, zo ben ik er ook achter gekomenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was gister idd, nu hebben ze gewichtjes er op gelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |