Geen vertrouwen hebben in Roel van Sintmaartensdijkquote:Op zondag 5 mei 2024 10:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Tot nu toe een grote deceptie voor de Nederlanders, deze Giro. Bouwman en Poels niet gestart, Arensman hopeloos uit vorm, Gesink alweer naar huis. Alleen Kooij kan de meubelen nog redden.
Haha. Ik had misschien 'de sprinters' moeten zeggen ipv alleen Kooij.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen vertrouwen hebben in Roel van Sintmaartensdijk
En DSM schijnt ook nog wat Nederlanders te hebben
De suprematie van VDP verbloemt dat het eigenlijk niet super gesteld is met het Nederlandse wielrennen dit jaar. Als een andere Nederlander dan Mathieu een keer wat wint is dat vaak onverwacht.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Tot nu toe een grote deceptie voor de Nederlanders, deze Giro. Bouwman en Poels niet gestart, Arensman hopeloos uit vorm, Gesink alweer naar huis. Alleen Kooij kan de meubelen nog redden.
Nederland staat 3e in de victory ranking.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
De suprematie van VDP verbloemt dat het eigenlijk niet super gesteld is met het Nederlandse wielrennen dit jaar. Als een andere Nederlander dan Mathieu een keer wat wint is dat vaak onverwacht.
Maar MVDP is geen Nederlander.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
De suprematie van VDP verbloemt dat het eigenlijk niet super gesteld is met het Nederlandse wielrennen dit jaar. Als een andere Nederlander dan Mathieu een keer wat wint is dat vaak onverwacht.
Is goed.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:13 schreef VoMy het volgende:
@:Slobeend
De beperkte tijd die ik had voor deze OPs heb ik op zeker niet voor etappe 3. Komende week zou nog wel 2 a 3* moeten lukken en als jij je organisatorische skills inzet om een schemaatje te maken met wat andere gegadigden dan zou dat ideaal zijn
Ik wil er wel een paar doen, maar dat worden geen R_R OPsquote:Op zondag 5 mei 2024 11:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is goed.
Wie o wie heeft er zin in het schrijven van één of meerdere voorbeschouwingen!? @:maxi-mus
Dit.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wil er wel een paar doen, maar dat worden geen R_R OPs
Same. En volgende week ben ik veel pleite, dus wordt dan week 2 of 3 van de Giro.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wil er wel een paar doen, maar dat worden geen R_R OPs
Hoe lang blijft die nog aanmodderen, zijn hele lichaam wordt inmiddels bij elkaar gehouden door metalen botankers. Wat dat betreft is het net een afgekloven knuffelbeer met knopen als ogen.quote:
Hebben jongens als Koch en Mullen ook nog wat te doen.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:20 schreef wimderon het volgende:
Bora dat een hele trein opzet om Van Poppel mogelijk 2 puntjes te laten pakken voor, ja, wat eigenlijk?
Wanhopig voor elke euro.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:20 schreef wimderon het volgende:
Bora dat een hele trein opzet om Van Poppel mogelijk 2 puntjes te laten pakken voor, ja, wat eigenlijk?
Ik had mijn bek moeten houden.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:45 schreef DecoAoreste het volgende:
16:47quote:Op zondag 5 mei 2024 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Pantani deed 17:04, vandaag wordt het 16:58 zeg ik.
Klikt dat niet automatisch los wanneer er plotseling stevige kracht op wordt uitgeoefend?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Hoe klik je zó snel uit dat pedaal, terwijl je al valt?
Dan was mijn val vanmorgen op een steile klim met zand, omdat ik niet op tijd uit klikte, denk ik niet krachtig genoegquote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klikt dat neit automatisch los bij een plotselinge kracht?
Of je kliksysteem wat roestig?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan was mijn val vanmorgen op een steile klim met zand, omdat ik niet op tijd uit klikte, denk ik niet krachtig genoeg
Die is nog best wel nieuw (net als mijn ervaring met klikpedalen)quote:
Zonder erg?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan was mijn val vanmorgen op een steile klim met zand, omdat ik niet op tijd uit klikte, denk ik niet krachtig genoeg
Hoe groot was de kater na de DNS van Jorgen Nordhagen net voor zijn allerbelangrijkste examen?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Gisteren verloor hij de rit omdat het zogenaamd een tijdje geleden was dat hij een sprint moest rijden, nu volgen er handgebaartjes door zijn eigen stomme fout. Wat een onsympathieke renner.
Niet enorm, waarom?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe groot was de kater na de DNS van Jorgen Nordhagen net voor zijn allerbelangrijkste examen?
Is die Nordhagen zo goed?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe groot was de kater na de DNS van Jorgen Nordhagen net voor zijn allerbelangrijkste examen?
Beetje zandhappen, verder niksquote:
Die zou moeten langlaufen.quote:
Oh sorry ik dacht dat jouw hype echt enorm was voor deze ronde.quote:
Dat valt wel mee, maar ik reken er eigenlijk wel op dat hij de Girobio wint over een maand.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat jouw hype echt enorm was voor deze ronde.
Dat weet niemand, maar zijn adelbrieven als atleet zijn absurd.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:52 schreef Wicky15 het volgende:
Kan Nordhagen net zo goed worden als Vingegaard? Beetje koffiedik kijken natuurlijk, maar toch.
Gaan we volgen komende jarenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet niemand, maar zijn adelbrieven als atleet zijn absurd.
Schuld van de trainer.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
INEOS staat collectief op punt. Behalve Arensman.
Hopelijk veel etappes voor de vluchtersquote:Op zondag 5 mei 2024 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tv kan uit. Voor de komende drie weken.
Had mijn twijfels bij hem maar eerste dagen ieder geval goed in vorm.quote:
Ja, die mensen snappen er helemaal niks van. Voor etappezeges kan het wel kloppen, maar niet voor het klassement natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet toch wel zo hard lachen om dit soort hot takes, niet alleen nu in hindsight.
[ twitter ]
UAE maakte een duidelijk doch begrijpelijk foutje door te denken dat Grossschartner het langer vol zou houden dan Bjerg waardoor Majka de hele boel moest regelen: 'Pogacar heeft geen ploeg, het spel is op de wagen!'.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet toch wel zo hard lachen om dit soort hot takes, niet alleen nu in hindsight.
[ twitter ]
Heeft popijopie sunfield al geroepen dat de giro voorbij is?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
en alsof hij niet ademtquote:Op zondag 5 mei 2024 17:03 schreef Mykonos het volgende:
Het ziet er ook altijd uit alsof het zoveel soepeler draait bij Pogacar
S7E79: RADIO IHW: 'Er is een sprankje hoop!'quote:Op zondag 5 mei 2024 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft popijopie sunfield al geroepen dat de giro voorbij is?
We hopen op corona, dan krijgen we een ergere winnaar dan Hartquote:Op zondag 5 mei 2024 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder Pogacar had dit wel een fascinerende Giro kunnen zijn. Met een absolute nobuddie als eindwinnaar.
Krijgen we straks Cian op het podium over 3 weken, jeetje.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder Pogacar had dit wel een fascinerende Giro kunnen zijn. Met een absolute nobuddie als eindwinnaar.
Stukje Skjelmose.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:05 schreef Wicky15 het volgende:
O'Connor![]()
![]()
![]()
Een artikel schrijven waarom je top 3 gaat eindigen en dan dit
vind het ook meevallen maar misschien dat Pogi de kaarten ook nog een beetje op zak houdtquote:Op zondag 5 mei 2024 17:07 schreef H.Vviv het volgende:
Vind het verschil richting Pogacar toch niet heel groot.
Die zou een dopingschorsing moeten hebben.quote:
Thierry Boonenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die zou een dopingschorsing moeten hebben.
Matig deelnemersveld ook natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2024 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme wat is die weer goed invergelijking met alle rest.
Ja maarja, wat moet je dan. Iedereen weet het toch.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Dit is fantastisch op deze manier"
Bas van Europoort vindt t leuk dat de giro al voorbij is
quote:Op zondag 5 mei 2024 17:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
S7E79: RADIO IHW: 'Er is een sprankje hoop!'
Of Pierluigi Collina aan de methquote:Op zondag 5 mei 2024 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mauro Gianetti is net alsof ze Pantani uit het graf hebben gehaald.
Deze had ook geen achterlijke snor.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat frommelrugnummer van Astana zou wel eens een 3 geweest kunnen zijn, wat een stuk logischer dan godbetert Scaroni.
Je mag Bobbie hebbenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Damnnnnnnnnnnnnnnnn er zit wel echt een lekkere chick in de studio ❤
Ook tijd verloren op de achtervolgers sinds het moment dat fenomeen Lipowitz op kop ging rijden.quote:
Maar van die anderen had ook niemand meer verwachtquote:Op zondag 5 mei 2024 17:26 schreef TAmaru het volgende:
ok dan mogen we dus concluderen dat Pogi matig was maar de anderen nog matiger
Nee. Anderen halen hun niveau, terwijl ik van Pogacar wat meer had verwacht zeker na zijn aanval.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:26 schreef TAmaru het volgende:
ok dan mogen we dus concluderen dat Pogi matig was maar de anderen nog matiger
Zouden de trainers bij Ineos dan toch goed werk leveren? Of alleen niet bij Thymen?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:32 schreef Pistolero het volgende:
Thomas die op zijn 37e weer precies op het juiste moment op punt staat is toch ook wel weer fenomenaal.
Ik kan waarschijnlijk rit 5 wel doenquote:Op zondag 5 mei 2024 11:26 schreef Momo het volgende:
Ik doe ritten 3,4,10,11, 12 en 13 wel. Derde week van de Giro ben ik er minder, volgende week is songfestival week.
Bij G lukt het ook maar in 1 koers tegenwoordigquote:Op zondag 5 mei 2024 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zouden de trainers bij Ineos dan toch goed werk leveren? Of alleen niet bij Thymen?
Degene die een vloek over Dunbar heeft uitgesproken is ook een straffe geweest.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:35 schreef Marcoss het volgende:
Poels heeft een vloek uitgesproken over Tiberi denk ik
Als dat een grote ronde is dan is daar niks mis mee, zeker niet op zijn leeftijdquote:Op zondag 5 mei 2024 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij G lukt het ook maar in 1 koers tegenwoordig
Gadverdamme, arme Eddiequote:Op zondag 5 mei 2024 17:45 schreef wimderon het volgende:
34 TIBERI Antonio Bahrain - Victorious 2:24
45 QUINTANA Nairo Movistar Team 5:21
51 DUNBAR Eddie Team Jayco AlUla 5:56
Quintana in de spaarstand neem ik aan. Die gaat later nog wel voor de bergtrui en/of ritzeges.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:45 schreef wimderon het volgende:
34 TIBERI Antonio Bahrain - Victorious 2:24
45 QUINTANA Nairo Movistar Team 5:21
51 DUNBAR Eddie Team Jayco AlUla 5:56
Denk dat je z’n huidige niveau wat overschatquote:Op zondag 5 mei 2024 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Quintana in de spaarstand neem ik aan. Die gaat later nog wel voor de bergtrui en/of ritzeges.
Kientana kan er geen klote meer van, dus denk het niet Jobquote:Op zondag 5 mei 2024 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Quintana in de spaarstand neem ik aan. Die gaat later nog wel voor de bergtrui en/of ritzeges.
Hij heeft lang niets laten zien maar ging er toch wel vanuit dat hij wel in vorm aan de start zou verschijnen.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat je z’n huidige niveau wat overschat
Quintana is 5 jaar ouder dan hij 'officieel' is. Die doet niets meerquote:Op zondag 5 mei 2024 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In februari kreeg hij covid, in Catalonië scheurde hij een spier in zijn arm af en sindsdien heeft hij tot gisteren niets meer gereden.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij heeft lang niets laten zien maar ging er toch wel vanuit dat hij wel in vorm aan de start zou verschijnen.
Nou ja, anders moet-ie maar knechten voor Rubio.
quote:Bernie Eisel, Sports Director:
It was a very good weekend for us. Second place for Dani and fifth place for Florian are impressive results for both riders. The last few kilometers were not easy, because Dani had a mechanical. Our team car couldn't reach him in time, but he managed to fix it himself. This weekend was important for us, but we know that in the end it's the whole Giro that counts. In the first few days we were able to see how the team works together and how the guys can perform. It's great to see that Dani, when he's in top form, can keep up with Pogačar. Unfortunately, he had that incident, which put him at a slight disadvantage, but all in all it was a successful stage for us.
Zou dat waar zijn ja?quote:Op zondag 5 mei 2024 18:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Quintana is 5 jaar ouder dan hij 'officieel' is. Die doet niets meer
Ben je serieus? Hij was niet eens moe bij aankomst: die is nog aan het opwarmen.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Godshand het volgende:
Lijkt allemaal aardig met Pogi, maar als hij zo tekeer blijft gaan heeft hij in week 3 niets over en moet hij bergop lossen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |