Ja maarja, wat moet je dan. Iedereen weet het toch.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Dit is fantastisch op deze manier"
Bas van Europoort vindt t leuk dat de giro al voorbij is
quote:Op zondag 5 mei 2024 17:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
S7E79: RADIO IHW: 'Er is een sprankje hoop!'
Of Pierluigi Collina aan de methquote:Op zondag 5 mei 2024 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mauro Gianetti is net alsof ze Pantani uit het graf hebben gehaald.
Deze had ook geen achterlijke snor.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat frommelrugnummer van Astana zou wel eens een 3 geweest kunnen zijn, wat een stuk logischer dan godbetert Scaroni.
Je mag Bobbie hebbenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Damnnnnnnnnnnnnnnnn er zit wel echt een lekkere chick in de studio ❤
Ook tijd verloren op de achtervolgers sinds het moment dat fenomeen Lipowitz op kop ging rijden.quote:
Maar van die anderen had ook niemand meer verwachtquote:Op zondag 5 mei 2024 17:26 schreef TAmaru het volgende:
ok dan mogen we dus concluderen dat Pogi matig was maar de anderen nog matiger
Nee. Anderen halen hun niveau, terwijl ik van Pogacar wat meer had verwacht zeker na zijn aanval.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:26 schreef TAmaru het volgende:
ok dan mogen we dus concluderen dat Pogi matig was maar de anderen nog matiger
Zouden de trainers bij Ineos dan toch goed werk leveren? Of alleen niet bij Thymen?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:32 schreef Pistolero het volgende:
Thomas die op zijn 37e weer precies op het juiste moment op punt staat is toch ook wel weer fenomenaal.
Ik kan waarschijnlijk rit 5 wel doenquote:Op zondag 5 mei 2024 11:26 schreef Momo het volgende:
Ik doe ritten 3,4,10,11, 12 en 13 wel. Derde week van de Giro ben ik er minder, volgende week is songfestival week.
Bij G lukt het ook maar in 1 koers tegenwoordigquote:Op zondag 5 mei 2024 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zouden de trainers bij Ineos dan toch goed werk leveren? Of alleen niet bij Thymen?
Degene die een vloek over Dunbar heeft uitgesproken is ook een straffe geweest.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:35 schreef Marcoss het volgende:
Poels heeft een vloek uitgesproken over Tiberi denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |