Klikt dat niet automatisch los wanneer er plotseling stevige kracht op wordt uitgeoefend?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Hoe klik je zó snel uit dat pedaal, terwijl je al valt?
Dan was mijn val vanmorgen op een steile klim met zand, omdat ik niet op tijd uit klikte, denk ik niet krachtig genoegquote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klikt dat neit automatisch los bij een plotselinge kracht?
Of je kliksysteem wat roestig?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan was mijn val vanmorgen op een steile klim met zand, omdat ik niet op tijd uit klikte, denk ik niet krachtig genoeg
Die is nog best wel nieuw (net als mijn ervaring met klikpedalen)quote:
Zonder erg?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan was mijn val vanmorgen op een steile klim met zand, omdat ik niet op tijd uit klikte, denk ik niet krachtig genoeg
Hoe groot was de kater na de DNS van Jorgen Nordhagen net voor zijn allerbelangrijkste examen?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Gisteren verloor hij de rit omdat het zogenaamd een tijdje geleden was dat hij een sprint moest rijden, nu volgen er handgebaartjes door zijn eigen stomme fout. Wat een onsympathieke renner.
Niet enorm, waarom?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe groot was de kater na de DNS van Jorgen Nordhagen net voor zijn allerbelangrijkste examen?
Is die Nordhagen zo goed?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe groot was de kater na de DNS van Jorgen Nordhagen net voor zijn allerbelangrijkste examen?
Beetje zandhappen, verder niksquote:
Die zou moeten langlaufen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |