Als dat een grote ronde is dan is daar niks mis mee, zeker niet op zijn leeftijdquote:Op zondag 5 mei 2024 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij G lukt het ook maar in 1 koers tegenwoordig
Gadverdamme, arme Eddiequote:Op zondag 5 mei 2024 17:45 schreef wimderon het volgende:
34 TIBERI Antonio Bahrain - Victorious 2:24
45 QUINTANA Nairo Movistar Team 5:21
51 DUNBAR Eddie Team Jayco AlUla 5:56
Quintana in de spaarstand neem ik aan. Die gaat later nog wel voor de bergtrui en/of ritzeges.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:45 schreef wimderon het volgende:
34 TIBERI Antonio Bahrain - Victorious 2:24
45 QUINTANA Nairo Movistar Team 5:21
51 DUNBAR Eddie Team Jayco AlUla 5:56
Denk dat je z’n huidige niveau wat overschatquote:Op zondag 5 mei 2024 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Quintana in de spaarstand neem ik aan. Die gaat later nog wel voor de bergtrui en/of ritzeges.
Kientana kan er geen klote meer van, dus denk het niet Jobquote:Op zondag 5 mei 2024 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Quintana in de spaarstand neem ik aan. Die gaat later nog wel voor de bergtrui en/of ritzeges.
Hij heeft lang niets laten zien maar ging er toch wel vanuit dat hij wel in vorm aan de start zou verschijnen.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat je z’n huidige niveau wat overschat
Quintana is 5 jaar ouder dan hij 'officieel' is. Die doet niets meerquote:Op zondag 5 mei 2024 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In februari kreeg hij covid, in Catalonië scheurde hij een spier in zijn arm af en sindsdien heeft hij tot gisteren niets meer gereden.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij heeft lang niets laten zien maar ging er toch wel vanuit dat hij wel in vorm aan de start zou verschijnen.
Nou ja, anders moet-ie maar knechten voor Rubio.
quote:Bernie Eisel, Sports Director:
It was a very good weekend for us. Second place for Dani and fifth place for Florian are impressive results for both riders. The last few kilometers were not easy, because Dani had a mechanical. Our team car couldn't reach him in time, but he managed to fix it himself. This weekend was important for us, but we know that in the end it's the whole Giro that counts. In the first few days we were able to see how the team works together and how the guys can perform. It's great to see that Dani, when he's in top form, can keep up with Pogačar. Unfortunately, he had that incident, which put him at a slight disadvantage, but all in all it was a successful stage for us.
Zou dat waar zijn ja?quote:Op zondag 5 mei 2024 18:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Quintana is 5 jaar ouder dan hij 'officieel' is. Die doet niets meer
Ben je serieus? Hij was niet eens moe bij aankomst: die is nog aan het opwarmen.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:53 schreef Godshand het volgende:
Lijkt allemaal aardig met Pogi, maar als hij zo tekeer blijft gaan heeft hij in week 3 niets over en moet hij bergop lossen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |