Oh sorry ik dacht dat jouw hype echt enorm was voor deze ronde.quote:
Dat valt wel mee, maar ik reken er eigenlijk wel op dat hij de Girobio wint over een maand.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat jouw hype echt enorm was voor deze ronde.
Dat weet niemand, maar zijn adelbrieven als atleet zijn absurd.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:52 schreef Wicky15 het volgende:
Kan Nordhagen net zo goed worden als Vingegaard? Beetje koffiedik kijken natuurlijk, maar toch.
Gaan we volgen komende jarenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet niemand, maar zijn adelbrieven als atleet zijn absurd.
Schuld van de trainer.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
INEOS staat collectief op punt. Behalve Arensman.
Hopelijk veel etappes voor de vluchtersquote:Op zondag 5 mei 2024 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tv kan uit. Voor de komende drie weken.
Had mijn twijfels bij hem maar eerste dagen ieder geval goed in vorm.quote:
Ja, die mensen snappen er helemaal niks van. Voor etappezeges kan het wel kloppen, maar niet voor het klassement natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet toch wel zo hard lachen om dit soort hot takes, niet alleen nu in hindsight.
[ twitter ]
UAE maakte een duidelijk doch begrijpelijk foutje door te denken dat Grossschartner het langer vol zou houden dan Bjerg waardoor Majka de hele boel moest regelen: 'Pogacar heeft geen ploeg, het spel is op de wagen!'.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet toch wel zo hard lachen om dit soort hot takes, niet alleen nu in hindsight.
[ twitter ]
Heeft popijopie sunfield al geroepen dat de giro voorbij is?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |