quote:"Bij het play-offduel tussen NAC en Roda JC komende maandag zijn geen fans van de Kerkraadse club afkomstig uit Duitsland welkom in het Bredase voetbalstadion. Dat is zaterdag na overleg tussen de clubs, justitie, politie en gemeenten besloten, weet ZO-NWS.
De precieze reden voor het weren van Duitse fans van Roda wordt niet gegeven.
In totaal 500 aanhangers van Roda mogen alleen maar met een verplichte buscombi afreizen naar de eerste wedstrijd in de play-offs. Bij vertrek van fans vanuit Kerkrade naar Brabant, komende maandagmiddag, wordt op nationaliteit gecontroleerd.
Tijdens het tweede duel in Kerkrade komende vrijdag mogen geen Belgische fans van NAC mee naar het Parkstad Limburg Stadion. Over de harde eisen vanuit Breda is inmiddels ophef ontstaan. Supportersvereniging Koempeltribune van Roda heeft al besloten niet af te reizen naar de eerste promotiewedstrijd van Roda.
"Normaliter zouden wij als supportersvereniging graag het vervoer van onze trouwe achterban faciliteren", klinkt het in een schrijven. "Echter gelden de volgende mitsen en maren om dit vervoer überhaupt mogelijk te maken: trommel- en megafoonverbod, verplichte buscombi, maar 500 van de 750 beschikbare kaarten en ons wordt verplicht om mensen met de Duitse nationaliteit te weren."
De leiding van één van de supportersverenigingen van Roda is niet te spreken over het besluit vanuit Breda. "Hoewel alle vier de punten verwerpelijk zijn, vallen wij met name over het vierde punt. Discrimineren op basis van nationaliteit mag in dit land niet. Toch wordt dit van ons gevraagd."
Fanproject '98, eveneens een supportersvereniging van Roda JC, heeft ook aangekondigd niet met leden af te reizen naar het play-offduel bij NAC."
Grenscontroles.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De eerste ophef van de nacompetitie is alweer uit. NAC Breda v Roda JC is voor Duitsers verboden!
[..]
Erg mooi. Het mooiste voetbal van het hele seizoen komt er weer aanquote:Op maandag 13 mei 2024 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roda moet tegen NAC.
Vanavond om 20:00 uur begint het genot.
Het is echt ontzettend open ja. Van de KKD ploegen zou ik zeggen dat Dordt en Emmen nog het beste in vorm zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er lijkt me geen topfavoriet op voorhand, je zou zeggen Roda maar die hebben nu 2 mentale klappen op rij gehad.
De nummer 16 van de eredivisie zie ik het eigenlijk ook niet redden.
Wat kunnen ze zuipen hè.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ze zitten al lekker aan het bier allemaal in Breda!
De Graafschap mag het van mij wel weer een keer proberen.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend open ja. Van de KKD ploegen zou ik zeggen dat Dordt en Emmen nog het beste in vorm zijn.
NAC lijkt mij wel echt kansloos en gelukkig maar. Al blijven het pleeoffs.
Ik kijk uit naar jouw top 3quote:Op maandag 13 mei 2024 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang het maar niet Dordrecht wordt. ADO ook minder zin in.
Hmm, Ik denk NAC > Roda JC > RKC > De Graafschap.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar jouw top 3
Zeg jij nou dat je NAC een mooie club vindt?quote:
De Graafschap-scenario van drie jaar geleden, hele jaar top-2 staan zo'n beetje, er op de laatste dag uitvallen en daarna meteen klaar in de play-offs.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat dit niets meer wordt voor Roda. Klap op klap.
Schrijf de staking maar vast op.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Zorro het volgende:
Het mooie van NAC in de eredivise is wel dat we daar dan weer NAC - Willem II krijgen.
Met Roda krijg je niks.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Zorro het volgende:
Het mooie van NAC in de eredivise is wel dat we daar dan weer NAC - Willem II krijgen.
Ik zou het wel leuk vinden als Roda weer eens terugkeert ja. Heb wel warme herinneringen aan potjes als Milan - Roda.quote:
Bedankt Karimquote:Op maandag 13 mei 2024 20:23 schreef Zipportal het volgende:
Als NAC nu scoort staat Roda 2-0 achter. @:zorro
Gewoon.
Je kunt daar ook een leuk groundhopping weekend van maken in combi met Aachen. Zeker nu die weer 3. Liga spelen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Roda weer eens terugkeert ja. Heb wel warme herinneringen aan potjes als Milan - Roda.
Liever Roda dan NAC maar NAC gaat er in de volgende rondes wel uit. Vanavond een kleine overwinning zodat de volgende pot nog spannend is.quote:
De nummer 16 van de eredivisie zal wel thuis spelen in de halve finale? Excelsior kan in dat geval nog wel een pittige klant worden. Van RKC verwacht ik minder.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever Roda dan NAC maar NAC gaat er in de volgende rondes wel uit. Vanavond een kleine overwinning zodat de volgende pot nog spannend is.
Ze spelen uit en thuis hé? Excelsior/RKC begint uit.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De nummer 16 van de eredivisie zal wel thuis spelen in de halve finale? Excelsior kan in dat geval nog wel een pittige klant worden. Van RKC verwacht ik minder.
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior wordt 16e tenzij PSV met 8-0 wint volgende week.
Ik betwijfel OF PSV wint, met hun Ibiza tripje tegen een volop gemotiveerd RKC. Dus Excelsior heeft een GROOT probleem.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior wordt 16e tenzij PSV met 8-0 wint volgende week.
Graag want het schema klopt niks van.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP? @:el-stinho @:coco @:onlogisch (HAHA)
Toegevoegd.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP? @:el-stinho @:coco @:onlogisch (HAHA)
huh. wtfquote:Op maandag 13 mei 2024 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 13-05-2024 20:31 ]
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 13-05-2024 20:31 ]
We roddelen hier niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een bug die Breuls nooit opgelost heeft?
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 13-05-2024 20:39 ]
Van Wonderen dacht dat hij het trucje wat bij Go Ahead werkte ook wel bij Heerenveen kon laten werken. Miskleun.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En echt een kuttrainer. Van Wonderen 2.0.
neequote:Op maandag 13 mei 2024 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze vast al gezien?
https://www.vi.nl/pro/maa(...)e-bekendste-psv-fan-
(@:zipportal)
Ja. Helaas achter een betaalmuurke.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze vast al gezien?
https://www.vi.nl/pro/maa(...)e-bekendste-psv-fan-
(@:zipportal)
Heb jij ESPN? Viaplay?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt niet voor alles in het leven betalen helaas.
Dan maar geen artikelen van VI.
Nee, maar we verwachten je wel morgen bij Emmen - Dord.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan niet echt hele voetbalwedstrijden volgen nu. Is het spannend?
Ja, ja. En D+. Geen Ziggo (volgend jaar wel met de exclusieve CL rechten)quote:
Hij geeft liever geld uit aan een fiets.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw collega @:Drizzt heeft geen ESPN. Daarom sta jij er altijd alleen voor.
Heel spannend.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan niet echt hele voetbalwedstrijden volgen nu. Is het spannend?
Niet Vrolijk?quote:
Dat is niet leuk.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hahaha, alles is al beslist in de eerste wedstrijd
Alles goed gescheiden?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
ik bracht even een vuilniszak naar de vuilnisbak (buiten), mis ik 2 doelpunten.
Ik ben woedend
Vooral de week ervoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Roda heeft toch wel een tikkie gehad vrijdag.
Gooi je ze bij de grote bak van de snackbar in of gebruik je een eigen bak?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
ik bracht even een vuilniszak naar de vuilnisbak (buiten), mis ik 2 doelpunten.
Ik ben woedend
Waarom zou ik helemaal naar de snackbar lopen?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gooi je ze bij de grote bak van de snackbar in of gebruik je een eigen bak?
Die moeten hierna tegen de winnaar van Emmen - Dordt toch? Ik denk dat de winnaar daarvan een goede kans maakt op promotie.quote:
Dat lijkt mij niet handiger dan mijn huidige situatie eigenlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik helemaal naar de snackbar lopen?
We hebben hier tegenwoordig in paar straten zo'n ding dat je met een pasje je vuilnis daarin kan gooien. (Dan weet je wat je kan verwachten in Friesland over een jaar of 3)
Yes.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten hierna tegen de winnaar van Emmen - Dordt toch? Ik denk dat de winnaar daarvan een goede kans maakt op promotie.
Maar dat is tegenwoordig Jong Feyenoord.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zou Dordrecht wel een keer in de Eredivisie willen zien.
Vanaf nu juich ik voor Dordrecht.
De laatste keer wonnen ze van Ajax.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef GGMM het volgende:
Gakpogodquote:Op maandag 13 mei 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste keer wonnen ze van Ajax.
En was het verder vrij kansloos.
Ohquote:Op maandag 13 mei 2024 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat is tegenwoordig Jong Feyenoord.
Wat heb jij eigenlijk een walgelijke smaak.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Doe dan maar Excelsior gewoon. Ook voor Piebe-Guido uiteraard.
Wat is er mis met Piebe-Guido?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk een walgelijke smaak.
Roda moet alles op alles zetten voor de belangrijke uitgoal.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda kan dit in 1 potje nog best rechtzetten
Maar dan moet wel de knop om
Je hebt 2014-2015 gemist?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Over 20 jaar een Andere Tijden Sport met de stadionspeaker en het demasqué van Roda.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Over 20 jaar een Andere Tijden Sport met de stadionspeaker en het demasqué van Roda.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet de persoon die nietszeggende feitjes uit de jaren 80 opdreunt die verder niemand boeiend vindt
Nee als ADO wint moeten ze tegen Excelsior/RKC.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan ADO - Excelsior ook de finale worden eigenlijk?
2022 revisited.
In de OP staat het schema.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan ADO - Excelsior ook de finale worden eigenlijk?
2022 revisited.
Ik weet wel wie er 7x scoorde ooit bij Heerenveen - Heracles.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dingen die een beetje bijzonder zijn herinner ik me vaak wel.
Misschien kan @:GGMM ons vertellen wie 3x scoorde in de 6-3 overwinning van Heracles tegen Heerenveen in 2012.
Dit moet ik googlen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan @:GGMM ons vertellen wie 3x scoorde in de 6-3 overwinning van Heracles tegen Heerenveen in 2012.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee sorryquote:Op maandag 13 mei 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een heerlijke pot.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry
Het enige wat ik me nog heel goed kan herinneren is ADO - Excelsior, omdat ik afhaakte bij 3-0 de televisie had uitgezet.
Dat zit me nog steeds dwars
Maar wie maakte de andere twee?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik weet wel wie er 7x scoorde ooit bij Heerenveen - Heracles.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Gouriye, die daarna nooit meer iets presteerde. Peter Boszgod met zijn kamikazetactiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dan zou ik nu maar blijven kijken. Het is nu immers ook 3-0.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry
Het enige wat ik me nog heel goed kan herinneren is ADO - Excelsior, omdat ik afhaakte bij 3-0 de televisie had uitgezet.
Dat zit me nog steeds dwars
Oh dat had ik nooit geraden. Dacht Uth wellicht.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gouriye, die daarna nooit meer iets presteerde. Peter Boszgod met zijn kamikazetactiek.
Maar dan vallen er geen goals.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zou ik nu maar blijven kijken. Het is nu immers ook 3-0.
Die waren er wel beide bij maar het was een lange NEDERLANDER, die ook bij PSV heeft gespeeld in de spits.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eh.....
Sulejmani of Pranjic of zo, was dat niet in die periode?
Daar zeg je wat zeg...quote:
Oh, die clubhopper die ook nog bij Ajax, Roda en whatever heeft gespeeld scoorde ze allebei?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die waren er wel beide bij maar het was een lange NEDERLANDER, die ook bij PSV heeft gespeeld in de spits.
Sibonquote:Op maandag 13 mei 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die waren er wel beide bij maar het was een lange NEDERLANDER, die ook bij PSV heeft gespeeld in de spits.
Yes.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, die clubhopper die ook nog bij Ajax, Roda en whatever heeft gespeeld scoorde ze allebei?
Nee om 22:00quote:
Hier sta ik volledig achter.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kijk sowieso geen voetbalpraatprogramma's meer eigenlijk (dit even ter info)
Hoho. Een Parkstads trauma. Hun probleem.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Roda JC er vrijdag uitvliegt, is dat wel een Limburgs trauma voor het leven. Jezusmina.
DS '79.quote:
Fraser ja. Walgelijke man bij een walgelijke club. Nu nog walgelijk hard degraderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer genoeg lijken Fraser en RKC de dans te gaan ontspringen.
Verantwoordelijk voor een van de leukste momenten in de eredivisie.quote:
Terwijl dat op papier geen verkeerd team is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Emmen uberhaupt nog de play-offs gehaald heeft na het debacle met Grim.
Beste ploegen in de beste vorm uit deze play offs.quote:
In een post laat je zien niets van de nacompetitie te hebben begrepen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste ploegen in de beste vorm uit deze play offs.
We gaan kijken naar de nieuwe Eredivisionist vanavond.
Ohquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In een post laat je zien niets van de nacompetitie te hebben begrepen.
Ik spreek je niet tegen, maar hoop dat je het vreselijk mis hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste ploegen in de beste vorm uit deze play offs.
We gaan kijken naar de nieuwe Eredivisionist vanavond.
Dat maak jij er van.quote:
Alleen D Ubbink is een beetje verkeerd. Maar goed, ook voor hem is er een tweede kans.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Terwijl dat op papier geen verkeerd team is.
Mooie kans dus voor nummer 7 FC Emmenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat maak jij er van.
Vorig jaar was Willem II de KKD uitstekend geëindigd, maar gingen ze bedeen onderuit.
In 2021/22 haalde Excelsior in de laatste zes wedstrijden slechts vier punten, om de play-offs heroïsch te winnen.
Roda JC ging in 2018 ook in prima vorm de nacompetitie in om daarna meteen door Almere City FC gevloerd te worden.
1. De Graafschapquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel verschillende meningen hier.
Erg leuk
We gaan nog jaren doen over een equivalent van de gekte bij die duels. ADO v Excelsior wordt qua totaalpakket zeker de komende tien jaar niet overtroffen, maar knotsgekke ontknopingen zijn altijd mogelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden we ooit nog een grotere genotsontkoping krijgen dan GAE - RKC in 2019 of ADO - Excelsior in 2022?
''Maar 9 van de 10 keer gaat het goed !!!''quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nummer drie en vier van de KKD hebben alvast levensgevaarlijke terugspeelpasses op de keeper op hun geweten.
Een beetje trainer die in de KKD start en van zijn team een pressingsmachine maakt, lacht zich echt stuk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Maar 9 van de 10 keer gaat het goed !!!''
Laten we het niet ordinair maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:59 schreef TweedeKlum het volgende:
In Emmuh hebben de wijvuh dikke memmuh.
Ow, 1-0.
Dat zagen we ook bij Borussia tegen Mainzquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nummer drie en vier van de KKD hebben alvast levensgevaarlijke terugspeelpasses op de keeper op hun geweten.
Eerst nog de stap overwinnen dat ze wel de bal naar het goede kleurtje kunnen spelen .quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een beetje trainer die in de KKD start en van zijn team een pressingsmachine maakt, lacht zich echt stuk.
Je bent een minderwaardig mens.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt hier een behoorlijk uitje aan
@:caland
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt hier een behoorlijk uitje aan
@:caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |