Dat was een heerlijke pot.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry
Het enige wat ik me nog heel goed kan herinneren is ADO - Excelsior, omdat ik afhaakte bij 3-0 de televisie had uitgezet.
Dat zit me nog steeds dwars
Maar wie maakte de andere twee?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik weet wel wie er 7x scoorde ooit bij Heerenveen - Heracles.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Gouriye, die daarna nooit meer iets presteerde. Peter Boszgod met zijn kamikazetactiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dan zou ik nu maar blijven kijken. Het is nu immers ook 3-0.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry
Het enige wat ik me nog heel goed kan herinneren is ADO - Excelsior, omdat ik afhaakte bij 3-0 de televisie had uitgezet.
Dat zit me nog steeds dwars
Oh dat had ik nooit geraden. Dacht Uth wellicht.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gouriye, die daarna nooit meer iets presteerde. Peter Boszgod met zijn kamikazetactiek.
Maar dan vallen er geen goals.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zou ik nu maar blijven kijken. Het is nu immers ook 3-0.
Die waren er wel beide bij maar het was een lange NEDERLANDER, die ook bij PSV heeft gespeeld in de spits.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eh.....
Sulejmani of Pranjic of zo, was dat niet in die periode?
Daar zeg je wat zeg...quote:
Oh, die clubhopper die ook nog bij Ajax, Roda en whatever heeft gespeeld scoorde ze allebei?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die waren er wel beide bij maar het was een lange NEDERLANDER, die ook bij PSV heeft gespeeld in de spits.
Sibonquote:Op maandag 13 mei 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die waren er wel beide bij maar het was een lange NEDERLANDER, die ook bij PSV heeft gespeeld in de spits.
Yes.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, die clubhopper die ook nog bij Ajax, Roda en whatever heeft gespeeld scoorde ze allebei?
Nee om 22:00quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |